Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
27. juuli 2004 10:51
Tagasi
Trüki lehekülg

Nädalavahetusel sõidetakse Vasalemmas autokrossi

Kommentaare lisatud: 174

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 |
 
lugeja, 28.07.2004 15:02
peaks vist Sooperile helistama ja küsima, mis pull seal AutoLehes käib.

ahjaa, 28.07.2004 14:59
Vat, mis välja tuleb, miks promo saab kiirendus. Arusaadav, miks kiirendusest kirjutatakse ja krossist mitte, sest krossimehed ei ole kunagi hr. Veskit enda kõrvale sõitma kutsunud - kibestus? :D

aivar to PriitV, 28.07.2004 14:56
oi-oi, mida sa küll praegu räägid... ajakirjanduse eetikakoodeks: 2.1. Ajakirjanik ei vőta vastu ametikohti, soodustusi, tasu ega kingitusi, mis tekitavad seoses tema ajakirjanikutööga huvide konflikti ja vőivad vähendada tema usaldusväärsust.

pärast sinu juttu ei saa ma kohe kuidagi sinu väljaannet enam usaldada, sest käsi paistab kätt pesevat. või kuidas?:)))


aivar, 28.07.2004 14:52
autode küljel olevad sponsorlogod unustage küll ära. seda juttu võib hämada, aga iga sponsor teab, et eesti turul neist logoribadest küll tulu ei tule. pigem on see rohkem lugupidamise üles näitamine, mida loomulikult peab tegema.
kui auto küljel ilutseb Saku õlletehase logo, siis ei hakka keegi selle pärast rohkem või vähem õlut ostma. Märtini kaliibriga mees oleks teine asi - kui ta teatab, et tema joob Sakut kui maailma parimat õlut, siis oleksid müüginumbrid vist tõesti suuremad. aga see läheks tõepoolest eetikaga vastuollu.
kui aga Saku õlut kiidaksid Karuse, Arendi või Jamnes, siis läheb see korda maksimaalselt ehk sajale "autospordisõbrale"

PriitV, 28.07.2004 14:50
Aivar, Sinu pakutud lahendus oleks muidugi tore, kuid praegu see nii pole. Kuigi on mõned veidi paremini elavad inimesed, siis nende rahadel mingeid võistluseid ei korraldata.
Seda, et Saku oma Rocki kümnendat aastapäeva tähistas ja selleks teatud suure summa raha kulutada plaanis, teadsid arvatavasti "selle ala" mehed. Siis said kokku inimene, kes tahtis teha HEAD dragrace'i ja mees, kes omas infot-oskuseid Saku raha igale osapoolele KASULIKULT investeerida. Nii tekkis RockRace. Simpel:) 24.07 sai selgeks see, et põlveotsas "isetegemine" on kõige kulukam ja mõttetum. Igaks asjaks on omad proffid, las rahaasju ajavad rahamehed ja spordiasju spordimehed. Spordimeeste rahaasjade ajamine lõppeb tihti nii, nagu see aasta kombeks: võistlused jäävad lihtsalt ära.
Muuseas, miks Saapola tahtis mind sõima võtta? Sest ta oli nii megaõnnelik, et tema tiim ja auto olid lehe ESIKAANEL! Isegi Eesti autoajakirja esikaanel olemine on nii "kõva sõna" tema sponsorite jaoks. Vend võttis hulga lehti kaasa, sest pidi just järgmise hooaja suursponsoriga läbirääkimistele asuma. Ja SaapolaRacingu väärtus(kes käis, nägi Eesti mõistes ulmetehnikat) pole just pisike, kuid IGA promo on neilegi ülioluline ja seda tehakse kõikmõeldaval viisil. Ju siis vaatavad mõned suurfirmad Eesti poole "teatava pilguga" ehk äkki plaanivad siia midagi investeerida? Ja Eesti dragracingut peetakse perspektiivikaks turuks?

aga, 28.07.2004 14:48
ju siis nende kiirenduste publik on siuke, keda peab alkoga kohale meelitama.

aga, 28.07.2004 14:47
igal asjal on kaks otsa ja üheks otsaks on põhimõtted!

to aga, 28.07.2004 14:46
Lisaks veel, et mida rohkem pealtvaatajaid, seda rohkem inimsilmi näeb autodel olevat sponsorreklaami ja seda kergemini leiab toetajaid, mis toob jällegi uusi autosid rajale

to aga, 28.07.2004 14:44
Tegelikult, et mida rohkem pealtvaatajaid, seda suurem korraldajate tulu. Mida suurem tulu, seda parema meelega korraldatakse üritus uuesti (vaata kui palju neid etappe sel aastal ära on jäänud) ja kutsutakse ehk ka mõni rariteet sõitma. Igal asjal on kaks otsa

aga, 28.07.2004 14:42
minumeelest olgu rallide ja krosside reklaami vähem, küll huviline selle üles leiab. aga kui neid hakataks samamoodi mingi õlle (ja muude alkotoodete) toetusel läbi viidama ja reklaamima nigu neid paganama kiirendamise asju, siis ma tõesti ei sooviks isegi kohale minna neile üritustele. ullud autospordiinimesed on need kiirendajad, aga seda nagu ei mõika, et alko ja mootorisport kokku ei käi.
ja ma tean, et karjala on grönholmi sponsor.

aivar to vaade, 28.07.2004 14:25
ma võin kihla vedada, et kui kenal pühapäeva pärastlõunal toimuks lasnamäe kanalis Standardi kross ja üritusele piletit ei müüdaks, oleks samuti 10 000 pealtvaatajat:))

PriitV, 28.07.2004 14:24
To vaade. Mina loen ja märkan, kuid pea pole prügikast. Aga kui keegi tuleb ilusti keset tööd(rääkimist) ja paberi ette annab või meelde tuletab, siis selle saab kenasti siduda niisama muheda lobaga, mida pealtvaatajatele ajada.
Seda, et dragrace'i korraldajad näiteks autokrossi võistluse promo KEELAKS, sry! ei ole ju tegemist konkurentidega. Lõputult kisada muidugi ei saa, kuid iga HEA asja saab jutu sisse siduda, eriti veel siis, kui mõni selle võistluse osavõtja parasjagu veel stripil kah on. Ja ei keelanud Rodeo näiteks FTC dragi Raadil promoda. Ehk ma tahan öelda, MÕELGE JA TEGUTSEGE! Päris kindlasti saavad mõlemad või kõik autospordialad teineteisele kasulikud olla. Seda, et dragrace välja sureks, ärge lootkegi! Järgmine aasta voolab VEEL ROHKEM raha sinna, see on selge. Ehk Teil tuleb oma suhtumist muuta, dragracerid on paljud alustanud 80tel Vasalemmas KEKi krosse vaadates ja sealt omale autospordipisiku külge saanud. Nemad tunnistavad ka muid alasid.

aivar to PriitV, 28.07.2004 14:24
Ütlesid: "Hädaldate, et dragracing võtab ära kogu pealtvaatajaskonna ja raha." kes seda on väitnud?
ja kui sa asja üle natukene juurdleksid, siis saaksid aru, miks dragracingus liigub raha rohkem kui rallikrossis. nimelt on iga ala nii rikas, kui sellega tegelejad.
kes toetavad üritusi? lendurid toetavad lennuvõistlusi, hobuste omanikud ratsavõistlusi ja endised krossisõitjad rallikrossi. kui dragracingu auto maksab miljoneid, siis pole selle omanikul mingi vaev käia ürituse korraldamiseks 10 000-20 000 raha välja. promo või tee mis tahad, sponssi saad ikka tuttavatelt, kusjuures nendelt tuttavatelt, kel ala pisik sees. dragracingu korraldajad võivad minna Estonian Airi, aga ei saa nad sealt s...gi. nagu ka rallikrossi mehed või hobusõitjad. või saavad? küll oleks mõni lennufirma suure tõenäosusega nõus sponssima mõnd langevarjurite üritust.
aga et dragracingu või rallikrossi abil oleks võimalik müüa oolveissi või frederiku õlut - seda ma ei usu. ja nende kaubamärkide omanikud ka ei usu.

vaade, 28.07.2004 14:17
mullu Lasnamäe kanalites toimunud kiirendustel oli ka palju rahvast - siis vist nii suurt promo veel polnud, aga ikkagi oli palju vaatajaid. Kiirendus on uus asi eestis, aga paari aasta jooksul hakkab mõnevõrra tüütama ja kindlasti publiku hulk väheneb vaatamata reklaamikulude suurendamisele.

parafeerides aivarit, 28.07.2004 14:13
kümme frederiku õlut on igal juhul parem kui kolm saku originaali, sest frederikku on rohkem:))

PriitV, 28.07.2004 14:11
Annan veel tasuta nõuandeid muude alade sportlastele, kuidas ennast ja oma ala äkki promoda.
Keegi ei ole KEELANUD Teil tulla ja mõnel dragrace'il osaleda. Muuseas, BHRA ehk alakomitee esimees on vormeli- ja rallimaailmast loodetavasti Teile tuttav mees Andrus Mõsovski. Kui mõni puhaks krossiauto ei mahu street-klassi, saab kindlasti midagi välja mõelda. Pange omad kiired autod A-klassis stripile, andke kommentaatorile KORRALIK infoleht mehe ja auto kohta ja promo tuleb.
Kui tekib huvi, siis paadunud automees Mõsovski leiab kindlasti mingi lahenduse koos korraldajatega. Eliminaatori tegemise ajal on ALATI paus, kus saaks kärarikast ja rehvisuitsust sõitu teha või hoopis Outlaw-klassis osaleda.
Seekord RR'il oleks võinud oma ehedad tuuningautod, mida siiski võistlusautod ju on, panna välja TASUTA korraldatud Autolehe näitusele. Oleks veel tasuta võistlust kah vaadata saanud. Seiske auto juures, pange sinna peale võistluste reklaamid, tehke stend action-piltidega jne. Kurat, pealtvaatajaid tule, nagu muda!
Aga mis Teie siin teete??? Hädaldate, et dragracing võtab ära kogu pealtvaatajaskonna ja raha. Peabki võtma, kui Te ise mitte sittagi ei tee! Vähemalt tsiklimeestel pole "häbi" käia stripil ja oma stardioskuseid treenida. Ma olen erinevatel kiirendustel suuremat enamust Eesti ringraja-tsiklimeestest vist kohanud. Viimane kord näiteks Jaaksonid, Sulg ja veel mitmed.
Ja kui te ei tea, siis EALi kaart kehtib BHRA võistlustel ja keskmine stardimaks on 250-300 krooni.

aivar, 28.07.2004 14:08
PriitV viimases jutus on iva sees, promomise jutt on tal õige. samas ei saa öelda, et rallisid-krosse üldse ei promota. lisaks on viimastel aastatel olukord paremaks läinud. aga igaüks tegutseb siiski oma oskuste ja võimaluste piires ning lähtub eelarvest. nagu ma eelnevalt juba kirjutasin, peab ka reklaamimisega silmas pidama piiri, kus lõpeb tulus reklaam ja algab raha kulutamine.
ma ei taha kiirenduse meestele muud kui edu soovida - te olete tänavu tõesti palju publikut tänu ulatuslikule reklaamikampaaniale kokku meelitanud. kas see ka järgmisel aastal nii on, seda näitab aeg. frederiku õlut reklaamiti ka miljonite eest, kuid lõppkokkuvõttes teda ikkagi ei ostetud, sest jook oli lihtsalt s...

vaade, 28.07.2004 14:06
to PriitV
Vaadates sinu kommentaaride hulka tundub küll kummaline, et sa siin samas avalehel olevaid lähimate ürituste nimekirja ei märka, kus kõik kirjas on. Veelgi kummalisem on et sa ei märka kuulutusi Autolehes?! Ma ei tahaks küll uskuda su väidet et sa ei tea nende toimumisaega. Pigem on probleem et see ei huvita sind piisavalt et väike kuulutus meelde jääks või lingil klõpsata viitsiks. Sinu mõjutamiseks oleks vaja igast meediakanalist sulle öökimiseni pasundada. Selles suhtes on sul õigus, et sinusuguseid on teisigi kes pole piisavalt fanaatikud et esimese korraga reklaam meelde jääks ja kasutsada tuleks rohkem kõikvõimalikke reklaamimise võimalusi.
PS.
Millegipärast ei usu et ükski kommentaator promoks (või et seda tal teha lubataks) teise ürituse ajal mingit muud üritust TASUTA - selline muje sinu kommentaarist jäi, et oleksid hõiganud küll, kui vaid keegi oleks palunud.

vaade, 28.07.2004 13:49
to: aivar, 28.07.2004 13:08
Ei, tegelikult sul on täiesti õigus, ma õhkasin lihtsalt emotsioone.
Lihtsalt kui edaspidi neid üksikud kiired enam sõita ei tohi, siis tahaks kasvõi finaalsõitude vaheajal näha kui kiiresti üks 51 edasi liikuda suudab :)

PriitV, 28.07.2004 13:43
Hakkis lõpu ära, aga mõte oli see, et promomist ei ole keegi keelanud. Mina ISIKLIKULT oleks nõus prome tegema, sest mulle ka meeldib autokrossi ja rallikrossi vaadata. Miks on viimasel ajal jäänud nendel võistlustel käimata? Kusjuures maakodusse sõidan tihti läbi Vasalemma ja oma poiss on kõva autospordihuviline. Lihtne - EI TEA, millal sellised võistlused toimuvad, sest te teete neid ju SALAJA!!! Lisaks ei ole leidnud oma postkastist ka vastavaid teateid. BTW, kohati kõlab minu hääl mitmekümnetuhandelisele kuulajaskonnale ja mul pole grammigi kahju head asja promoda. Aga kus olid teated ENNE RockRace'??? Miks arvatakse, et ajakirjanikuhärrad absoluutselt kõike peast teavad ja absoluutselt kõike jälgivad? Kas keegi arvab, et mul oleks olnud kahju pauside ajal näiteks EstRingi superkrossi võistlust mainida või muud sellist? Niigi saab kogu aeg eriti positiivses valguses muude alade toimetamistest inimestele räägitud. EI, aga kui pole inffi ja korraldajatte huvi, siis milleks tühja karjuda??? Ja ometi ei ole ju olemas ka üleriigileise levikuga ajakirjasid ...
PriitV ei haugu niisama, midagi on ikka taga kah. Ja dragracing ei ole jumal, kuid korraldajad lihtsalt teevad HEAD TÖÖD.
Meediakanalid ei ole ainult TV, raadio, ajakiri. Mõne suure võistluse või autoürituse kommentaator on suur jõud. Andke headest asjadest ÕIGEL AJAL teada ja mul pole kahju seda kuulutada. JA pange mõnikord oma võistlusautod näitustele välja, PROMO missugune. MÕTELDA on tarvis, seltsimehed!

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 |
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia