Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil |
|
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 võistlusautoga kahel MM-etapil – Poolas ja Lätis. 24-aastane lätlane liitub ka M-Sport Fordi ja WRC Promoter GMBH noorte sportlaste programmiga.
Mārtiņš Sesks ja Renārs Francis teevad M-Sport Fordi ja WRC Promoter GMBH-i toel oma tänavuse hooaja debüüdi autoralli MM-sarjas ning võistlevad kahel järjestikusel etapil. Mārtiņš Sesks ja Renārs Francis on Läti ajaloos esimene rallimeeskond, kes tehasemeeskonna koosseisus Rally1 autoga NN-sarjas võistleb. Mārtiņš Sesks on esimene, kes sai WRC Promoter GMBH ja M-Sport Fordi toetuse, osalemiseks noorte talentide programmis, mis soodustab üleminekut Rally 2-lt Rally 1-le ehk kõrgeimale tasemele.
Debüütvõistluseks valmistumiseks on lätlastel aega vaid veidi rohkem kui kaks kuud. Poola etapp toimub 2024. aasta võistluse uute tehniliste reeglite järgi, mis lubavad startida mittehübriidse Puma Rally1 autoga ning võimaldavad kasutada absoluutselt kõiki olemasolevaid samme teel kõrgeimasse klassi, valmistudes. võitlema kuu aja pärast toimuval Läti etapil Rally1 HYBRID autoga.
M-Sport Fordi tiimijuht Richard Millener väljendas heameelt võimaluse üle töötada koos Sesksia uute 2024. aasta tehniliste reeglite alusel: "Uued reeglid võimaldavad startida Rally1 autodega, millel puudub hübriidelement. See on mugav ja ka rahaliselt kasulik lahendus mitte ainult Mārtiņšile, vaid tulevikus ka igale teisele võimekale sportlasele ning võimaldab laiendada Rally1 osalejate ringi. Mārtiņšil on muljetavaldav CV ja ta on ideaalne kandidaat uude programmi. Debüüt Poolas mittehübriidautoga võimaldab tal enne hübriidmootoriga võidusõitu kodurallil end proovile panna."
Mārtiņš Sesks tunnistas, et see on unistuse täitumine. "Tee selle võimaluseni oli pikk. Panustanud on sellesse paljud. Alustades vanaisa korraldatud võistlusest 1965. aastal Liepājas, millest kujunes ligi poole sajandi pikkune Kurzeme ralli traditsioon, lõpetades enam kui kümne aasta jooksul suurepäraselt korraldatud Euroopa meistrisarja etappidega ja lõpuks MM-etapiga."
|
|
|
|