Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
27. juuli 2004 10:51
Tagasi
Trüki lehekülg

Nädalavahetusel sõidetakse Vasalemmas autokrossi

Kommentaare lisatud: 174

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 |
 
vaade, 28.07.2004 14:17
mullu Lasnamäe kanalites toimunud kiirendustel oli ka palju rahvast - siis vist nii suurt promo veel polnud, aga ikkagi oli palju vaatajaid. Kiirendus on uus asi eestis, aga paari aasta jooksul hakkab mõnevõrra tüütama ja kindlasti publiku hulk väheneb vaatamata reklaamikulude suurendamisele.

aivar to PriitV, 28.07.2004 14:24
Ütlesid: "Hädaldate, et dragracing võtab ära kogu pealtvaatajaskonna ja raha." kes seda on väitnud?
ja kui sa asja üle natukene juurdleksid, siis saaksid aru, miks dragracingus liigub raha rohkem kui rallikrossis. nimelt on iga ala nii rikas, kui sellega tegelejad.
kes toetavad üritusi? lendurid toetavad lennuvõistlusi, hobuste omanikud ratsavõistlusi ja endised krossisõitjad rallikrossi. kui dragracingu auto maksab miljoneid, siis pole selle omanikul mingi vaev käia ürituse korraldamiseks 10 000-20 000 raha välja. promo või tee mis tahad, sponssi saad ikka tuttavatelt, kusjuures nendelt tuttavatelt, kel ala pisik sees. dragracingu korraldajad võivad minna Estonian Airi, aga ei saa nad sealt s...gi. nagu ka rallikrossi mehed või hobusõitjad. või saavad? küll oleks mõni lennufirma suure tõenäosusega nõus sponssima mõnd langevarjurite üritust.
aga et dragracingu või rallikrossi abil oleks võimalik müüa oolveissi või frederiku õlut - seda ma ei usu. ja nende kaubamärkide omanikud ka ei usu.

PriitV, 28.07.2004 14:24
To vaade. Mina loen ja märkan, kuid pea pole prügikast. Aga kui keegi tuleb ilusti keset tööd(rääkimist) ja paberi ette annab või meelde tuletab, siis selle saab kenasti siduda niisama muheda lobaga, mida pealtvaatajatele ajada.
Seda, et dragrace'i korraldajad näiteks autokrossi võistluse promo KEELAKS, sry! ei ole ju tegemist konkurentidega. Lõputult kisada muidugi ei saa, kuid iga HEA asja saab jutu sisse siduda, eriti veel siis, kui mõni selle võistluse osavõtja parasjagu veel stripil kah on. Ja ei keelanud Rodeo näiteks FTC dragi Raadil promoda. Ehk ma tahan öelda, MÕELGE JA TEGUTSEGE! Päris kindlasti saavad mõlemad või kõik autospordialad teineteisele kasulikud olla. Seda, et dragrace välja sureks, ärge lootkegi! Järgmine aasta voolab VEEL ROHKEM raha sinna, see on selge. Ehk Teil tuleb oma suhtumist muuta, dragracerid on paljud alustanud 80tel Vasalemmas KEKi krosse vaadates ja sealt omale autospordipisiku külge saanud. Nemad tunnistavad ka muid alasid.

aivar to vaade, 28.07.2004 14:25
ma võin kihla vedada, et kui kenal pühapäeva pärastlõunal toimuks lasnamäe kanalis Standardi kross ja üritusele piletit ei müüdaks, oleks samuti 10 000 pealtvaatajat:))

aga, 28.07.2004 14:42
minumeelest olgu rallide ja krosside reklaami vähem, küll huviline selle üles leiab. aga kui neid hakataks samamoodi mingi õlle (ja muude alkotoodete) toetusel läbi viidama ja reklaamima nigu neid paganama kiirendamise asju, siis ma tõesti ei sooviks isegi kohale minna neile üritustele. ullud autospordiinimesed on need kiirendajad, aga seda nagu ei mõika, et alko ja mootorisport kokku ei käi.
ja ma tean, et karjala on grönholmi sponsor.

to aga, 28.07.2004 14:44
Tegelikult, et mida rohkem pealtvaatajaid, seda suurem korraldajate tulu. Mida suurem tulu, seda parema meelega korraldatakse üritus uuesti (vaata kui palju neid etappe sel aastal ära on jäänud) ja kutsutakse ehk ka mõni rariteet sõitma. Igal asjal on kaks otsa

to aga, 28.07.2004 14:46
Lisaks veel, et mida rohkem pealtvaatajaid, seda rohkem inimsilmi näeb autodel olevat sponsorreklaami ja seda kergemini leiab toetajaid, mis toob jällegi uusi autosid rajale

aga, 28.07.2004 14:47
igal asjal on kaks otsa ja üheks otsaks on põhimõtted!

aga, 28.07.2004 14:48
ju siis nende kiirenduste publik on siuke, keda peab alkoga kohale meelitama.

PriitV, 28.07.2004 14:50
Aivar, Sinu pakutud lahendus oleks muidugi tore, kuid praegu see nii pole. Kuigi on mõned veidi paremini elavad inimesed, siis nende rahadel mingeid võistluseid ei korraldata.
Seda, et Saku oma Rocki kümnendat aastapäeva tähistas ja selleks teatud suure summa raha kulutada plaanis, teadsid arvatavasti "selle ala" mehed. Siis said kokku inimene, kes tahtis teha HEAD dragrace'i ja mees, kes omas infot-oskuseid Saku raha igale osapoolele KASULIKULT investeerida. Nii tekkis RockRace. Simpel:) 24.07 sai selgeks see, et põlveotsas "isetegemine" on kõige kulukam ja mõttetum. Igaks asjaks on omad proffid, las rahaasju ajavad rahamehed ja spordiasju spordimehed. Spordimeeste rahaasjade ajamine lõppeb tihti nii, nagu see aasta kombeks: võistlused jäävad lihtsalt ära.
Muuseas, miks Saapola tahtis mind sõima võtta? Sest ta oli nii megaõnnelik, et tema tiim ja auto olid lehe ESIKAANEL! Isegi Eesti autoajakirja esikaanel olemine on nii "kõva sõna" tema sponsorite jaoks. Vend võttis hulga lehti kaasa, sest pidi just järgmise hooaja suursponsoriga läbirääkimistele asuma. Ja SaapolaRacingu väärtus(kes käis, nägi Eesti mõistes ulmetehnikat) pole just pisike, kuid IGA promo on neilegi ülioluline ja seda tehakse kõikmõeldaval viisil. Ju siis vaatavad mõned suurfirmad Eesti poole "teatava pilguga" ehk äkki plaanivad siia midagi investeerida? Ja Eesti dragracingut peetakse perspektiivikaks turuks?

aivar, 28.07.2004 14:52
autode küljel olevad sponsorlogod unustage küll ära. seda juttu võib hämada, aga iga sponsor teab, et eesti turul neist logoribadest küll tulu ei tule. pigem on see rohkem lugupidamise üles näitamine, mida loomulikult peab tegema.
kui auto küljel ilutseb Saku õlletehase logo, siis ei hakka keegi selle pärast rohkem või vähem õlut ostma. Märtini kaliibriga mees oleks teine asi - kui ta teatab, et tema joob Sakut kui maailma parimat õlut, siis oleksid müüginumbrid vist tõesti suuremad. aga see läheks tõepoolest eetikaga vastuollu.
kui aga Saku õlut kiidaksid Karuse, Arendi või Jamnes, siis läheb see korda maksimaalselt ehk sajale "autospordisõbrale"

aivar to PriitV, 28.07.2004 14:56
oi-oi, mida sa küll praegu räägid... ajakirjanduse eetikakoodeks: 2.1. Ajakirjanik ei vőta vastu ametikohti, soodustusi, tasu ega kingitusi, mis tekitavad seoses tema ajakirjanikutööga huvide konflikti ja vőivad vähendada tema usaldusväärsust.

pärast sinu juttu ei saa ma kohe kuidagi sinu väljaannet enam usaldada, sest käsi paistab kätt pesevat. või kuidas?:)))


ahjaa, 28.07.2004 14:59
Vat, mis välja tuleb, miks promo saab kiirendus. Arusaadav, miks kiirendusest kirjutatakse ja krossist mitte, sest krossimehed ei ole kunagi hr. Veskit enda kõrvale sõitma kutsunud - kibestus? :D

lugeja, 28.07.2004 15:02
peaks vist Sooperile helistama ja küsima, mis pull seal AutoLehes käib.

vaade, 28.07.2004 15:10
ma ei öelnud et sa pead muu ürituse meelde jätma ja siis omal initsiatiivil kommentaatorina teadustama. Ma vastasin sinu väitele et sa ei saa pojaga vasalemma krossile minna, sest sa ei tea selle toimumisaega.

vaade, 28.07.2004 15:12
...minu eelnev kommentaar oli PriitV -le adresseeritud

PriitV, 28.07.2004 15:18
Juhin tähelepanu asjaolule, et ma ei käinud mitte Saapolaga sõitmas. Ühesõnaga, ma olen ikka sigasõltumatu:D Muuseas, kaasa oleks sõitnud kohalik kommentaator PlyVal, mitte ajakirjanik Veski, ja oleks pealtvaatajatele andnud selgitust autos sees toimuvast. Kusjuures oleks päris kaval saada mõnel krossil samasugust elamus-kommentaari. Mina see kindlasti pole, kes seda tahaks või vajaks. Kuid inimesed TAHAVAD TEADA, mis seal sees sii toimub.
Aga olge nüüd head poisid ja ärge rohkem EETIKAST rääkige, Te olete juba totaalselt lolli olukorda jäänud, eks!
Aga pisuke kokkuvõte viimaste Autolehtede krossiuudistest:
Nr.5(märts, enne hooaega) lk. 44-45 pikk lugu autokrossist, ajaloost ja uutest plaanisest. Lisaks hooaja kalender.
Nr.11/2004 lk. 44-45 Vasalemma autouputamine 1/2 ja Viljandimaa uus krossirada.
Nr.13 lk. 46 Saarema rallikrossi "taskukasutus" ja veokamehed Varstus.
Ei kirjutata Teist ju üldse... Millalgi oli sees veel "krokodill", Liguri veokas jne.

allain, 28.07.2004 15:19
Mina käisin ka pärnus kiirendusvõistlustel kuna midagi tarka teha polnud. Midagi huvitavat minu jaoks küll seal polnud.Etem on igal juhul nii moto kui autokrossil viibida.Eks see kiirenduse värk kuulub rohkem shõu bisnessi valdkonda spordist on asi kaugel.Se on minu arvamus.

SUSSER-VUSSER, 28.07.2004 15:21
Susserdage !!

vaade, 28.07.2004 15:23
See et PriitV on kiirendusspordi fanatik on selge ja selles pole midagi taunimisväärset. See et Autoleht kirjutab rohkem sellest, mis toimetajatel südamelähedasem on loomulik. See et krossihuvilisel toimetajal poleks ala promomiseks nii asjalikku algmaterjali on ka selge, kahjuks, sest meil välismaiseid sõitjaid millegipärast ei käi. Ehk on NEZ'ist abi.
(PS. PriitV, kas need soomlased kes siin kiirendamas käisid, tulid omal initsiatiivil või nikastati meil siin nabasid, et neid kohale saada?)

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia