Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
27. juuli 2004 10:51
Tagasi
Trüki lehekülg

Nädalavahetusel sõidetakse Vasalemmas autokrossi

Kommentaare lisatud: 174

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 |
 
kutt, 28.07.2004 08:55
mida see Einzi pandud pdf. fail sisaldab, mul pole seda acrobatreaderit ja ei saa seda vaadata?! Kas keegi viitsik kirjutada mis seal on.

aivar to XXL, 28.07.2004 09:44
mismoodi sinu arvates autospordivõistluse "müümine" toimub? peab veel köieltantsijad ja habemega naised palkama või?
mis veokakrosside korraldajaisse puutub, siis nemad "müüvad" omi üritusi normaalselt ja ei nurise. ma lihtsalt tõin ühe näite teemast, millega ise kursis. veokavõistlused on külastatavuselt rallide järel teised.

allain, 28.07.2004 09:58
2005 plaane veel ei tea kus ja millises sarjas võistleme.

veokas, 28.07.2004 10:05
sa XXL ei tea mida sa räägid. millal sa viimati veokavõistlusel käisid? kiirenduse auto võib 300-ga sirge peal kihutada küll, aga see ei tekita pooltki sellist närvikõdi, mis Klooren ja Pilv, kui nad kõrvuti sajaga kitsasse kurvi lendavad. pealtvaatajatel on põnev - Varstus nägid nad nii actionit kui tulist võitlust. see, et klassides on vähe võistlejaid on meie, mitte korraldajate viga ja ega meid kolme klassi peale nii vähe polegi (võrdle, palju on rallis klasse - 64venda tuli kokku koos külalistega)
Varstus ja Tapal on asjad alati hästi korraldatud - tegeletakse ka bublikuga, kommentaatorid on pädevad ja huvitavad. auhinnalauad on sellised, et lausa kade hakkab, kui ise ligi ei pääse. Tapa mehed jagasid kevadel iga klassi kolmiku vahel oma 10 000 väärtuses auhindu välja.

eintz to kutt, 28.07.2004 10:31
http://www.villuclub.ee/nez/NEZ_Vasalemma_2004.jpg

kutt, 28.07.2004 10:56
tänud Eintz, aga kuulge vokate mehed, palun rahunege maha, igakord kui uudis on krossist läheb jutt veoautokrossile. See on tõesti nostalgia, palju neid riike maailmas on kus sellistega sõidetakse??? Aga kui huvilisi on miks siis ka mitte, ainult et kogu see krempel on koondunud võrumaale ja natuke ka Tapale. Ülejäänd Eesti rahvast see asi tõesti vist ei huvita, kahjuks. Ise suur autospordi fanatina ei hakka küll Tallinnast hommikul kuhugi varstu sõitma et veoautokrossi vaadata, ja ei usu et neid inimesi eriti palju on kes niimoodi lähevad. Ja rallikrossi etappidel võtavad nad ka tohutu aja, nt Taalis veokaid polnud, sõidukad ainult, põnevust oli kui palju ja aega jäi veel ülegi et pärast Pärnu randa minna. Veokad ja sõidukad võiks olla eraldi siis ei tekiks ka seda nägelemist mis koguaeg on.

aivar, 28.07.2004 11:07
nõus, kutt, elame sõbralikult edasi:)) igaühele oma, küllap mahuvad siia maamunale kõik ära.

vaade, 28.07.2004 12:52
ma pole Varstus käinud, võibolla on seal palju äktionit, aga palju on räägitud veokakrossi kalliks ajamisest ja välja suretamisest.
Minul on hoopis kahju, et võimsad ja kiired 51-d (valdavalt Liguri juppidega) tahetakse nüüd tingimuste piiramisega välja suretada.

PriitV, 28.07.2004 13:00
Veokale ja muidu krossimeestele.
XXL ütles suhteliselt õigesti: asja tuleb müüa! Ja see, et 300ga sirgel sõitmine igav on, sry! mehed, Te ikka RockRace'il käisite??? Kui ei käinud ja pole ealeski kiirendusautot stripil näinud, ei tasu tulla ütlema, mis on õige. Ma väidan 100% kindlusega, et IGA vähegi autot juhtida oskav mees saab Eesti taseme rallikrossi autoga kohe esimene kord roolitaga Vasalemmas vabalt hakkama. Ei saa salata, et sõidumehel ja muidumehel on suur vahe, kuid mitte üks Eesti krossisportlane ei saaks Saapola ProMod'iga hakkama. Tundub, et enamus autosportlaseid ei taha aru saada, et 2000 hobujõudu ja 340 km/h ei ole naljategemine! Lihtsaim näide on see, et Eesti kõige kiiremal krossilõigul otse betoonseina sõites vist ei saavutata kah sellist G'd, mida Saapola autos stardis saavutatakse. Ja kui see 2000 hj kipub kiirusel 250+ km/h külg ees sõitma ja kümnetuhandelisse pealtvaatajaskonda lendama, peab ikka väga kõva sõidumees "kettas" olema, et üliraske õnnetus ära hoida. Närvikava on neil meestel raudne. Väga hakkab ära tüütama see hala, ausõna. Ükski dragracer maailmas ei arva, et nemad need ainuõiged ja parimad sõidumehed on või et näiteks bagikross igav vaadata oleks.

PriitV@istunud kõrval 10sekundi dragsteris, Gazooniga risti vagusid rallinud ja ka krossirajal pisut aeglaselt kui kiiremini tiirutanud. Ka Muraka STi ning Aava 307 kõrval Kehalas turvaliselt aega veetnud.
Kui aus olla, siis oli võimalus istuda ka Saapola autosse. Seppo ise pakkus, et teeksin otselülituse autost... Kuid hakkasin pisut põdema ... hirm oli, kui olin vaadanud, mida ProMod ebatasasel lennuväljal teeb. Elu on liiga armas! Aga sõber PriitP, kes võidetud auhinnasõi

aivar, 28.07.2004 13:08
jah, vaade, mõnes mõttes on sul õigus, aga teisalt ka mitte. kui rajal oleks 15 liguri mootoriga gaz-i, siis...
tänu kallidusele jääb aga neid liguri 51 järjest vähemaks, õigemini neid tekkis teatud arv ja see jäi konstantseks. ülejäänud mehed, kel rahakott õhem, kolivad 53-le, mida tõsi küll, mõned huvigrupid üritavad samuti "vabaks" lasta. ma ennustan, et kui see nii läheb, sureb 53 kiiresti välja.
minu arust tuleks praeguses eestis asi ehitada siiski kvantiteedile, sest rikkust on meil nagu on. võrdle kasvõi erk ja standard klassi - tead ise väga hästi, kus sõitjaid jagub ja kus mitte ja mis on selle põhjuseks.
kui mul oleks valida, kas vaadata kolme euroopa div 1 auto või kümne standardi klassi auto võidusõitu, siis valiksin viimase, sest seal on konkurentsi ja põnevust tänu suuremale võistlejate arvule rohkem. ja ma arvan, et nii mõtlevad paljud. kiired autod on head vaadata, aga kui neid on rajal 3-5, siis kahjuks kaob pool vaatamismõnust ära.

ja vabandust, et vale teema all jälle jutt veokatele läks.

aivar, 28.07.2004 13:13
PriitV, ma ei taha ühtki ala maha teha - ka kiirendusel on omad võlud. aga sinu jutt "iga mehe hakkama saamisest" on küll jama. kui sa Varstus julgeksid kohas, kus Argo Allik üle nina lendas või sellele järgneval mäel parempoolse pedaali täiesti põhja vajutada, siis olen ma valmis meelt muutma, enne mitte. pigem arvan ma seda, et Jaanikese seinamäest keeldud sa isegi kõrvalistuja kohal alla sõitmast.

Mati, 28.07.2004 13:20
to PriitV
Olen sinuga mõnes osas nõus, teises osas pean paremaks enda arvamuse välja öelda.
RockRacel ei käinud - olen küll elupõline pärnakas, aga leidsin, et veeta nädalavahetus Otepääl RS-rallil on märksa põnevam (see on tegelikult kivi nende ürituste korraldajate kapsaaeda, et kaks suurt üritust pandi samale kuupäevale, sest kuna minule sümpatiseerib ralli, siis vaatasin seda. Kui rallit poleks olnud, siis oleksin ma arvan kodus passinud, aga kindlasti oli pealtvaatajaid, kes pidid tegema valiku).
Ses osas vaidlen vastu, et igaüks saab krossiautoga hakkama, aga kiirenduse masinaga mitte. Esiteks sa võrdled Eestis tavalist krossiautot ja kiirenduse autot, mis on maailma tipus. Praegusel juhul oleks siiski adekvaatsem võrrelda näiteks WRC autot, mis on krossirajal ja mina vähemalt usun, et sellega igaüks hakkama ei saa. Ja sport ongi tegelikult selline, et ega igaüks ei peagi hakkama saama - sedasi kaob mõte.
Peale selle, krossis ei ole eesmärk täie pasaga seina sõita, mis ei ole ka kiirendusel. Mõnele meeldib tõkkejooks ka, aga pole mingeid erilisi G-sid, seega ei pea mina nende G-de hulka mingiks argumendiks.
Ärme riidleme, sest ühele meeldib ema, teisele tütar. Peace ja saame kõik hästi läbi. Eks igaühel on oma arvamus ja peabki olema..

kutt, 28.07.2004 13:24
to PriitV

Ära hakka mingi kiirendusvõistluse juttu siin ajama. Jutt käib krossist ju. Ei huvita see kiirendamine eriti, pole tegelt ju pooltki võrreldav sellega mis samal ajal Otepää ümbruses toimus. Metsad, kruusateed, hüpped, puud, võsad, kraavid jne vs kiirendus pärnu lennuväljal. Ok, ma ei räägi mingist dragracingu autost, see on tõesti nende meeste elu ja täiga kõva üritus, aga noh BMW 325 vs nt Honda Civic või mis iganes, keda see kotib? Neid tegelasi(enamasti rullnokad, aga mitte kõik)kes nende riistapuude roolis on. Teeme nii et mõtetut möla vältida, siis kirjutage sellest rockracest ja igasugustest streetracedest streetrace kodulehel mitte rally.ee. Piisab sellest et aru saada mis rahavaga on tegemist kui lugeada seal autoomanike intervjuusi.

veokas, 28.07.2004 13:25
õige jutt, Mati. aga PriitVle - ralli ja krossi mehed ei käi teie saitidel oma usku levitamas, miks sina siin seda pidevalt teed ja meid otsekui halvustad? saa ükskord aru, et kõigil pole raha kiirendusautode või WRC-de jaoks. kas see häirib sind, kui me oma metsa vahel omaette võidu sõidame ja sellest mõnu tunneme?

PriitV, 28.07.2004 13:43
Hakkis lõpu ära, aga mõte oli see, et promomist ei ole keegi keelanud. Mina ISIKLIKULT oleks nõus prome tegema, sest mulle ka meeldib autokrossi ja rallikrossi vaadata. Miks on viimasel ajal jäänud nendel võistlustel käimata? Kusjuures maakodusse sõidan tihti läbi Vasalemma ja oma poiss on kõva autospordihuviline. Lihtne - EI TEA, millal sellised võistlused toimuvad, sest te teete neid ju SALAJA!!! Lisaks ei ole leidnud oma postkastist ka vastavaid teateid. BTW, kohati kõlab minu hääl mitmekümnetuhandelisele kuulajaskonnale ja mul pole grammigi kahju head asja promoda. Aga kus olid teated ENNE RockRace'??? Miks arvatakse, et ajakirjanikuhärrad absoluutselt kõike peast teavad ja absoluutselt kõike jälgivad? Kas keegi arvab, et mul oleks olnud kahju pauside ajal näiteks EstRingi superkrossi võistlust mainida või muud sellist? Niigi saab kogu aeg eriti positiivses valguses muude alade toimetamistest inimestele räägitud. EI, aga kui pole inffi ja korraldajatte huvi, siis milleks tühja karjuda??? Ja ometi ei ole ju olemas ka üleriigileise levikuga ajakirjasid ...
PriitV ei haugu niisama, midagi on ikka taga kah. Ja dragracing ei ole jumal, kuid korraldajad lihtsalt teevad HEAD TÖÖD.
Meediakanalid ei ole ainult TV, raadio, ajakiri. Mõne suure võistluse või autoürituse kommentaator on suur jõud. Andke headest asjadest ÕIGEL AJAL teada ja mul pole kahju seda kuulutada. JA pange mõnikord oma võistlusautod näitustele välja, PROMO missugune. MÕTELDA on tarvis, seltsimehed!

vaade, 28.07.2004 13:49
to: aivar, 28.07.2004 13:08
Ei, tegelikult sul on täiesti õigus, ma õhkasin lihtsalt emotsioone.
Lihtsalt kui edaspidi neid üksikud kiired enam sõita ei tohi, siis tahaks kasvõi finaalsõitude vaheajal näha kui kiiresti üks 51 edasi liikuda suudab :)

vaade, 28.07.2004 14:06
to PriitV
Vaadates sinu kommentaaride hulka tundub küll kummaline, et sa siin samas avalehel olevaid lähimate ürituste nimekirja ei märka, kus kõik kirjas on. Veelgi kummalisem on et sa ei märka kuulutusi Autolehes?! Ma ei tahaks küll uskuda su väidet et sa ei tea nende toimumisaega. Pigem on probleem et see ei huvita sind piisavalt et väike kuulutus meelde jääks või lingil klõpsata viitsiks. Sinu mõjutamiseks oleks vaja igast meediakanalist sulle öökimiseni pasundada. Selles suhtes on sul õigus, et sinusuguseid on teisigi kes pole piisavalt fanaatikud et esimese korraga reklaam meelde jääks ja kasutsada tuleks rohkem kõikvõimalikke reklaamimise võimalusi.
PS.
Millegipärast ei usu et ükski kommentaator promoks (või et seda tal teha lubataks) teise ürituse ajal mingit muud üritust TASUTA - selline muje sinu kommentaarist jäi, et oleksid hõiganud küll, kui vaid keegi oleks palunud.

aivar, 28.07.2004 14:08
PriitV viimases jutus on iva sees, promomise jutt on tal õige. samas ei saa öelda, et rallisid-krosse üldse ei promota. lisaks on viimastel aastatel olukord paremaks läinud. aga igaüks tegutseb siiski oma oskuste ja võimaluste piires ning lähtub eelarvest. nagu ma eelnevalt juba kirjutasin, peab ka reklaamimisega silmas pidama piiri, kus lõpeb tulus reklaam ja algab raha kulutamine.
ma ei taha kiirenduse meestele muud kui edu soovida - te olete tänavu tõesti palju publikut tänu ulatuslikule reklaamikampaaniale kokku meelitanud. kas see ka järgmisel aastal nii on, seda näitab aeg. frederiku õlut reklaamiti ka miljonite eest, kuid lõppkokkuvõttes teda ikkagi ei ostetud, sest jook oli lihtsalt s...

PriitV, 28.07.2004 14:11
Annan veel tasuta nõuandeid muude alade sportlastele, kuidas ennast ja oma ala äkki promoda.
Keegi ei ole KEELANUD Teil tulla ja mõnel dragrace'il osaleda. Muuseas, BHRA ehk alakomitee esimees on vormeli- ja rallimaailmast loodetavasti Teile tuttav mees Andrus Mõsovski. Kui mõni puhaks krossiauto ei mahu street-klassi, saab kindlasti midagi välja mõelda. Pange omad kiired autod A-klassis stripile, andke kommentaatorile KORRALIK infoleht mehe ja auto kohta ja promo tuleb.
Kui tekib huvi, siis paadunud automees Mõsovski leiab kindlasti mingi lahenduse koos korraldajatega. Eliminaatori tegemise ajal on ALATI paus, kus saaks kärarikast ja rehvisuitsust sõitu teha või hoopis Outlaw-klassis osaleda.
Seekord RR'il oleks võinud oma ehedad tuuningautod, mida siiski võistlusautod ju on, panna välja TASUTA korraldatud Autolehe näitusele. Oleks veel tasuta võistlust kah vaadata saanud. Seiske auto juures, pange sinna peale võistluste reklaamid, tehke stend action-piltidega jne. Kurat, pealtvaatajaid tule, nagu muda!
Aga mis Teie siin teete??? Hädaldate, et dragracing võtab ära kogu pealtvaatajaskonna ja raha. Peabki võtma, kui Te ise mitte sittagi ei tee! Vähemalt tsiklimeestel pole "häbi" käia stripil ja oma stardioskuseid treenida. Ma olen erinevatel kiirendustel suuremat enamust Eesti ringraja-tsiklimeestest vist kohanud. Viimane kord näiteks Jaaksonid, Sulg ja veel mitmed.
Ja kui te ei tea, siis EALi kaart kehtib BHRA võistlustel ja keskmine stardimaks on 250-300 krooni.

parafeerides aivarit, 28.07.2004 14:13
kümme frederiku õlut on igal juhul parem kui kolm saku originaali, sest frederikku on rohkem:))

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia