Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
14. aprill 2004 18:54
Tagasi
Trüki lehekülg

«Rahvaralli mõned autod ei mahu isegi ralli reeglistikku»

Kommentaare lisatud: 62

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
 
PriitV, 15.04.2004 16:44
RainR, Sa ära pahanda, kuid Sa ei ole mitmest foorumist kogutud info põhjal IKKA VEEL suutnud selgeks saada seda tõsiasja, et kõik need punktid igasugustes rahvaralli tehnilistes tingimustes on ÕIGUSTÜHISED ja seega MÖLA, sest selliseid määrasid või ümberehitusi ei luba ei LS, LE ega muud alama astme riiklikud aktid. Need ei kehti ka kolmandate isikute suhtes, kes on keskkonnainspektor müramõõtjaga, politseinik sauaga, ARK tehniline töötaja jne. Kurat, mine kooli ja õpi! Näiteks seaduste tundmist ja loogikat. See Sinu 103dB(A) kehtib vaid kinnisel territooriumil, nii, kui nina avalikule teele tõstad, oled seaduserikkuja. Sinu autol, mis nõnna uus on(vist 2002 lausa), on sõidumüra minu mäletamisel max.määr 85 dB(A), kui see ei ole palju madalam tehase andmetes. Reaalselt võib Mazda323 tehasemüra olla suurusjärk 72-75 dB(A) ja kui on sellest üle näiteks 3dB(A), sest +-2 on different mõõtmistäpsusel, oledki omadega pees.
Mul hakkab üha enam sedamoodi tunduma, et enne need suured karjujad ei kavatsegi millestki aru saama hakata, kui neile politseiga "ärtust ära" ei tehata, kui auto kiiruskatse alast välja sõidab ... otse treilerile ja tasulisse parklasse. Ning 12 000 trahvikviitung koju saadetakse. Kas seda on Teile vaja, et mõtlema hakataks? Või suudab ÄKKI mõni "rallimees" lõpuks millestki ka aru saama hakata. Saa kulla mees aru, et politseil on täiesti "pohlad" sinu vingumisest, "et EAL ja tehnilised tingimused ja ...". Suure tõenäosusega TUNNEB politsei seaduseid ja isegi ei lasku Sinuga mõttetusse vaidlusesse. Ja peale 12kilo tasumist hakkad oma autot täisoriginaali tagasi ehitama, kui veel kunagi ülevaatust läbida tahad

RainR, 15.04.2004 16:23
2.1.3 Väljalaskekollektor on vaba, summuti müratase peab vastama FIA mürapiiridele rallidel - 103 dBA/3500pm
2.1.4 Väljalaskesüsteem peab olema terve, lekketa ja vigastusteta.

Ehk ei pea olema valmistajatehase kohane. Paluks tutvuda tehniliste tingimustega!

murx, 15.04.2004 16:18
Heh alles oli autolehes illegaalsest tuunimisest jutt. Ehk siis tänavasõidukõlbulik auto saab pull värk olema. Näiteks peab sumpski olema valmistajatehase kohane ise tehtud ei ole legaalne, sama piduritega, pritse tuunimisest rääkimata. See väikeste rikkumiste jutt imeb vilinal. Norm oleks et kui ette teada teevad kõik oma kola legaalseks- või vaatavad rahvarallit.(kuigi Eestis on see seaduste kontrollimine ja koin selle eest selline jutumärkides üritus. Äkki keegi pahandab

PriitV, 15.04.2004 15:53
Eelmise kommi lõpp jäi kaduma ja uuesti ei viitsi kirjutada.
Mõte oli see, et rahvarallurid EI OLE "pühad lehmad Bombay tänavatel" ja neil tuleb lihtsalt täita kehtivaid seaduseid. Kõik. Või teine alternatiiv on lasta kõik vabaks ja lõpetada EALi kaardiga võistlusautode kasutamise keeld täiskasvanutele. Vat siis oleks alles tore Soomeri, Ohtla, M.Muraka, Lauri ja kõigi teistega võidu sõita, irw! Kindlasti nii mõnigi rallimees kasutaks võimalust lisatreeninguteks, eriti sprintidel. Seuhke "rahvasport" oleks, et ninast veri väljas.

Jörpa, milles küsimus??? Kritiseeri. Aga pole vist midagi väga vastu öelda, kui oled ükskord lõpuks kogu autondust ja sporti puudutava seadusandluse läbi töötanud.

nukk, 15.04.2004 15:52
priit - väidad, et terve eesti autosport on illegaalne? huvitav, mis huvid sul mängus on, et rr-i maha teha?
ma ei ole siiani aru saanud, millest boleemika? enamus autosid, kes seal rr-s eesotsas sõidavad on tehniliselt laitmatult korras ja pealegi väga täpselt rr tehnilistele tingimustele vastavad. see, kes ja kui palju sinna autosse on olnud nõus ja saanud raha matta, see on ju iga mehe enda vaba valik. kelle raha pole ja fan tähtis, seega lasku lõpus. mitte keegi ei keela. ja kurat, kui see mingisugusele kitsale ringile jubedalt vastu saba käib, siis tehke sellele rr-le uus nimi ja asi vask. las siis veski ja co tiirutavad kurikate vahel volgadega. arvan, et aitaks ükskord sellest lollakast kommenteerimisest!!!

PriitV, 15.04.2004 15:39
Tervitab tervitajat kah:)
Kui Sa arvad, et see anarhia oleks igavesti kestnud, oled valel teel. Ennetada tuleb, mitte takkajärgi tark olla ja hakata trahve maksma ja muid kulusid autode seadustamisega kandma. Ja tegelikult puudutab see teema vaid rallit, kinnisel rajal sõida, millega tahad. Kui korraldaja tehniline laseb peale, sõida või Jaan Tattika Kallewwipoegg'iga...

Aga enda analüüsivõimet võid Sa(ja paljud teised) hoopis arendama hakata.
Ja veel: ära arva, et mina selle taga olen. Vast olen kaasa aidanud idiootsuste lõpetamisele, kuid üksinda ei tee indiviid midagi ära. Ja kui Sa olen nii naiivne, mida enamus rahvasportlastest miskipärast tundub olevat, et arvad ARK'd, politseid, EAL'i tegelinskeid ja pärisralli sõitjaid foorumeid mitte lugemast, Teie kodukatel mitte käimast, sõitusid mitte vaatamast etc., siis tuleb Sul veel elus palju õppida. "Tee aga ära mölise" kehtiks ka siin, kuid ülekantud tähenduses. Kui rahvasport on saavutanud sellise kõlapinna, et teda näidatakse TV's, kirjutatakse artikkleid lausa kohalikesse lehtedesse ja räägitakse raadiosaadetes, ei jää lokkav ebaseaduslikkus tähelepanuta. Kõiksugused treeningutel ülekaelakäimised, külavahel käristamised ja autole ülevaatuskohtade otsimised jõuavad väga kaugetesse kõrvadesse.
Jäärada, rahvaralli ja igamehesprint on populaarsed, seega kõrgendatud tähelepanu all. Aga loll olukord tekib siis, kui Borkmann&Co lendavad peale ja hakkavad tõesti "saksa täpsusega lolle seadusi" täitma. Aasta tagasi oli rahvaspordi autopargi seis täiesti talutav, vähesed erandid pigem tegid asja huvitavamaks. Praegu on asi kontrolli alt väljumas ja see tuleks EAL'i tehnikakomiteel MÕIS

tervitaja, 15.04.2004 11:40
tervitusi Priit Veskile. Loodetavasti mees analüüsib tulevikus oma kommentaare rohkem !!

jörpa, 15.04.2004 11:34
Täitsa viimaste meestega nõus, milleks vaevata pead kellegi mehanjooridega, kui oma sõit ainult funni pärast, jumala eest, anna aga minna. Priit Veskit ma kahjuks ei julge avalikus kohas üldse kommenteerida...

võitleja, 15.04.2004 11:23
Kui tahad võita, siis tuleb vaeva näha. !!!!


Kui tahad funnida, siis ära vaata tulemusi, muidu kaob funn !!!

to jõmm, 15.04.2004 11:17
nu vaadates saaremaa osavõtjate arvu ei tohiks küll kellegil motivatsioonipuudust olla.
ehk : "Toimub looduslik valik", autosport ei ole kunagi odav olnud

arusaamatu, 15.04.2004 11:14
kui võit ei ole oluline, milles siis probleem ??

eh, 15.04.2004 11:12
milles probleem siis? fanni aga fanni edasi !!!

jõmm, 15.04.2004 10:25
Ise olen poolt, et hakatakse autode tehnilist vastavust vaatama. Olen ka rahvarallidel käinud ja seal on mitmeid erinevat tüüpi sõitjaid. Ühed, kes sõna otseses mõttes tulevad autoga kohale, läbivad tehnilise, kleebivad sellele numbrid peale, sõidavad oma sõidud ära ja lähevad selle sama autoga koju tagasi. Teistel tuuakse autod treileritel kohale, auto juures askeldab mehaanikute brigaad jne. See ei ole minu nägemise järgi enam rahvaralli. Lihtsalt ei ole motivatsiooni nendel osaleda, kellel ei ole rahakott nii paks, et endale mehaanikud palgata jms.
Minuarust ütles väga tabavalt viimase igamehe rallisprindi tv saates Priit Veski, et see ala on funi pärast, et tullakse lihtsalt vaba aega veetma - ei ole oluline nii väga see võit. Rahvaralli idee on minu silmis samasugune..

pets., 15.04.2004 10:16
asi kisub ikka väga sportlikuks.kas slikkidega ikka tänaval sõidetakse? asi on ikka väga hulluks aetud.

jörpa, 15.04.2004 08:05
ja siis tahtsin veel "vaatega" nõustuda: jumala õige ju, need kes värisevad värisevad ilmselt põhjusega - kui auto nõuetele ei vasta, siis omad vitsad peksavad. teh tingimused on ju ammu olemas, vahe selles, et nüüd lihtsalt kontrollitakse ka neid.

jörpa, 15.04.2004 08:03
krt ma tahaks näha seda nõuetele vastavat heitgaasimõõtjat. ja tahaks näha nõuetele vastavat müratasememõõtjat. on olemas sellised toredad asjad nagu seadused. ja neid annab alati lugeda täpselt nii, kuidas vaja. arvan, et ei tasu siin ilmaasjata tahma ülesse tõmmata, lihtsam on auto tehniliselt korda teha, teh. tingimustele vastavaks ja siis sõitma. terve eesti autosport on niigi illegaalne tegevus, rääkimata rahvarallist. ja kui neil peetidel, kes kogu aeg vinguvad et ei meeldi jne ükskord ometigi isu otsa saaks, siis oleks eriti tore küll. pordi pritsivad millegipärast ka osad sportliku mehed, kel metsavahel võrdsetega sõidust kahjuks midagi välja ei tule ja siis tulevad rr- "poisikesi" õpetama. omal ei lähe süda pahaks??
tehnilised tingimused on olemas, mis kehtivad - on! auto on tüv läbinud? - on. milles siis küsimus ja boleemika???

vaade, 15.04.2004 07:56
Mis 'hakkab jälle peale' ja 'ükskord võiks otsustada' ?? milles pretensioonid mehed? kõik on ammu paigas. Artikkel räägib ju sellest, et enam ei hakata läbi sõrmede vaatama, kui tingimustele ei vasta (näit. katalüsaatori puudumine).

to to ints, 14.04.2004 21:28
mürataseme poolest võiks ikka kõik startida - 103db/3500rpm juures on raske saavutada

..., 14.04.2004 21:18
hakkab jälle mingi jura peale....ükskord ometi võiks kõik asjad ühtselt otsustatud saada ja seda enne hooaja algust. Arusaadav on, et rahvaralli autod peavad jääma tänavasõidukõlbulisteks, kuid sellised pisiasjad peaks selgelt eelnevalt teada olema ja pealegi kõik see jutt sportralli odavamast versioonist? aeg, mil võeti hoovist issi tööauto ja keerutati ümber kurikate, on möödas, eks igaüks ise teab, kas sellest on kahju või mitte

to ints, 14.04.2004 21:17
aga mürataseme poolest võiks 90% siiski startida ju :)

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia