Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
14. aprill 2004 18:54
Tagasi
Trüki lehekülg

«Rahvaralli mõned autod ei mahu isegi ralli reeglistikku»

Kommentaare lisatud: 62

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
 
mart, 16.04.2004 13:47
et siis tahtsin öelda, et jätaks selle kontrolli tänavasõidu nõuetele vastavusele sellele, kellele se pandud on ark, politsei ja vajadusel politsei poolt määratuna korduv ark. see autospordi liit võiks ikka eelkõige enda kehtestatud reegleid kontrollida, muidu nagu minule jääb küll arusaamatuks millise peaehitusega inimesed sinna kogunenud on, kui nad ise kehtestavad reegleid, mille kontrollimist nad vajalikuks või mõistlikuks e8i pea

Rallymees, 16.04.2004 13:44
Väga õige kommentaar Mardilt, vist parim, mis sellel teemal viimase aastaga jahutud.

mart, 16.04.2004 13:33
täiesti huvitav vestlus siin teil, mis ikka öelda ja tundub, et peamised vaidleijad jagunevad täpselt kaheks. Ühed kes toetavad seisukohta, et auto peab vastama tavalisele tänavasõiduautole kehtestatud nõuetele ja teised siis, kes arvavad, et võiks ikka lubada ka ümberehitamist.
Üsna äratuntavad on ka nende seisukohtade taga olevad huvid (jättes kõrvale kõikvõimalikud argumendid vajadusest täita seadusi jne - miks ma küll ei usu, et need seadusejüngrid ka muus osas väga õiguskuulekad liiklejad on, kes kiirust kunagi ei ületa jne).
Nn igapäeva autoga on tõesti odav (ja ohtlik) sõita, kuna auto "ehitamisele" erilisi kulusid ei ole, kaasarvatud turvavarustus. Siin on aga väike konks selles, et nn vaene inimene ilmselt kunagi ka ei võida, kuna suhteliselt suure raha eest võib soetada igati tänavasõidukõlbuliku ja väga kiire auto, millele siis mitte mingit moodi "vaese inimene" tänavasõiduautod järgi ei jõua. Seega vaese inimese ainuke võimalus võita(kui ta just rikkaks ei saa) on ehitada oma odav auto piisavalt heaks, et võistelda kallite tänavasõiduautodega ja julgen väita, et see tuleb ikkagi vähemalt 3 korda odavam.
Seega keelates ümberehitused ja võidavad just kõige rahakamad.
Lõpetuseks veel seda, et loomulikult võib hakata ka politsei tundma kõrgendatud huvi kiiruskatsete vahel toimuva vastu ja siis on tõesti juba eraldi küsimus, kuidas autod tänavaliikluseks sobivad ning sellisel juhul jäks see mure juba igal üksikjuhul lahendamiseks. Ma olen täiesti nõus, et kui autol keelatakse omal jõul liikumine ja määratakse paras trahv, siis loobutakse ka nendega võistlustel osalemisest. S

tom, 16.04.2004 10:44
Tulge jumal appi. Minu jaoks on probleemiks see, et oma ODAVAT rri autot ehitades ei ole mul enam kedagi, kelle poole pöörduda. Sõiduoskus või oskamatus ei puutu üldse asja. Oli üks konkreetne plaan autot natukene täiustada - sai uuritud nii ülevaatusepunktidest (kahest), arkist ja politseist - kõik andsid absoluutselt erinevaid vastuseid. Kelle arvamust peab usaldama - kas järgima EALi määruseid, ARKi või politsei omasid? Kuidas ma järgin ARKi määruseid, kui nad isegi ei tea - võtame näiteks tagumiste istmete eemaldamise - politsei sõnul on savi, kas need on või mitte .. ARKi ja EALi sõnul ei tohi neid eemaldada - samas .. kui autol on ärakäivad tagumised istmed, siis miks ma neid eemaldada ei tohi?

tõnu, 16.04.2004 10:20
Kle PriitV kas sa ei mõista siis, et siin klähvimisest pole mingit kasu, ei sulle ega rr.
Kas sa ei tea siis, mis selliste vendadega tehakse?????

raputi, 16.04.2004 09:58
Lgp. PriitV, mõtle rohkem !!! Ära kilka !!!


vigastus to vaatleja, 16.04.2004 09:54
ja muidugi kuna gert ei suuda võita,siis ta ei tohiks ka oma arvamust avaldada?Täiesti kohatu komm sinu poolt...

vigastus, 16.04.2004 09:51
kuulge mehed,ega PriitV ei ürita Rr välja suretada,nii palju mõistust peaks teil ikka olema.Või puudusite te koolis lugemistunnist?Tundub,et asjalikust jutust te küll aru ei taha saada.No Offence muidugi,aga diskussioon peaks olema ikka asjalik,mitte lahmiv a la sa oled loll.Mis puutub nüüd konkreetselt RR,siis kas ei oleks siiski mõeldav teha mitu erinevat liigat või võistlussarja,kus siis saavad võistelda nii rahakamad ja sellised, kes juba ikka oma oskuste poolest tugevamad sõitjad.Ja siis selline sari,kus oleksid lihtsalt funnijad ja oma sõiduoskust parandada püüdvad sõitjad,kelle eesmärk ei oleks iga hinnaga võistluste võitmine...
asjalikke kommentaare ootama jäädes...

vaatleja, 16.04.2004 09:45
gert on muide isik, kes tahab väga võita aga ei ole selleks võimeline.

yks subaruist, 16.04.2004 08:52
FYI, enamus RR subaruid on tehnilise poole pealt samad mis letilt ostes ja nendega minnakse peale rallit esmaspäeval tööle, viiakse lapsed lasteada jne. ja sõitjad teevad seda just for fun, sõiduoskuse arendamiseks, karikaid taga ajamata. vähem emotsioone, rohkem fakte.

Pettunu, 16.04.2004 08:04
Sa Priit saada ARK´i kiri las tulevad kohale!Sellega on ka võimalik päris ralli välja suretada,reeglid samad.Äkki tuleb siis rahvas üle kiirendusvõistlustele. Ei saa aru milleks kõik see jama ja juramine?

RainR, 16.04.2004 00:29
Gert, mismoodi käivad rehvisoojendused ja liiga paks rahakott vastu tehnilistele tingimustele? :)

Enamus Evosid ja Subaruid mis sõidavad, vastavad tehnonõuetele.

gert, 16.04.2004 00:00
mina arvan nii: p.......sse need punnitajatest murakas jt oma evode ja subarutega. Mingu mehesõite sõitma rallidele kui nii kõvad mehed on, mitte oma tillipikendustega ja kummisoojendustega rahavarallidel liputamas käia!!!!!
Nende sõitu vaadates ei teki muud tunned kui tekib rahamaitse suhu ning rahvarallist kui erilisest hõngust ei jää sittagi järele!!!!!
Seega toetan kindlasti tugevat tehnilist kontrolli ja tehnoülevaatustingimustele vastavust!!

blood, 15.04.2004 23:28
Teeks ettepaneku kõik rahvarallurid kes sõidavad natuke kõpitsetuma autoga kui tava tänavasõidu auto, teiste hirmuks raja ääres maha lasta? Järsku siis saaks ka <b>PriitV,</b>moraalse, hingelise ja füüsilise rahulduse. Muide ka sa ise ei läinud alles hiljuti õiges kohas üle tee, tekitasid sellega tõsise lihtlusohtliku olukorra. Kas oleks pidanud eriüksuse ja K-komando kohale kutsuma ja rikkuja liistule tõmbama?
Olgem normaalsed ja üritagem inimeseks jääda.

kala, 15.04.2004 22:34
appi kui lapsed te olete!

to PriitV, 15.04.2004 17:06
ootaks sinult samasugust diskussiooni ka vahetult enne Tallina rallit ja Lõuna Eesti ralli ja RS rallit jne. ka seal osalevad autod ei tohiks avalikel teedel sõita juba müra pärast näiteks.

..., 15.04.2004 17:02
isand Veski siia ka jõudnud juba:D
huvitav oleks teada saada kelle huvides kogu see kammaijaa on?? Mullu lõpetati hirmsate turvalisusprobleemidega - mingine lahendus ehk on leitud ja paljud lisaks oma passiivsele turvalisusele (puur/istmed/rihmad) mõelnud. Nüüd järsku on need kes tahavad oma elu turvalisemaks (ja ametnike/korraldajate elu rahulikumaks) teha järsku kõigil hambus. Küsimus ei ole ju rahas ja kulukuses - osavõtjaid jätkub ja tuleb juba ukse tahagi jätta. Jah tehnilised tingimused on auklikud nagu kogu Eesti seadusandlus, aga lahendus ei ole kindlasti kedagi "pooma" hakata vaid üritada leida normaalne lahendus

RainR, 15.04.2004 16:56
Ja Priit, selle asemel et Rahvarallurite vastu võidelda, uuri parem kuidas mujal maailmas on FIA reeglid seadusega kooskõlas ning teha seaduse muudatuse pakkumine ka meie riigile.

RainR, 15.04.2004 16:50
See 103 kehtib jah kinnisel territooriumil milleks on katse. Ma nüüd muidugi ei tea, mille järgi on EAL võtnud need tehnilised tingimused, kuid ma siiski mingil määral usun, et kasvõi suusõnaline kooskõlastus ARKiga on?! Vaevalt et näiteks mujal maailmas FIA kehtestatud reeglid nii väga seadusega vastuolus on. Seal ei saaks siis üldse rallit sõita ju.

Ja see sinu näide , et Mazdal tehse db on kuskil 72 ja kui sellest üle 3db siis olen omadega pees, on võetud mille alusel? Mõtlen just seda , et kui on 3db üle? Omadega pees olen ma vast siis kui üle 85db läheb.

PriitV, 15.04.2004 16:45
..., et tänaval sõita. Kas see on siis Teie kõigi ühine eesmärk??? Või äkki leiaks mingi muu mooduse, kuidas lõpuks jõuda teatud hädavajalike modide lubamiseni.

BTW: nagu Sa äkki oled lugenud, siis oli mul juttu lehes tsikli tehnilistest andmetest ja sellest, et politseinik kahtles nendes. Kuna tõesti omanik ISE ei olnud seal midagi susserdanud(oli võimalik tuvastada), ei järgnenud talle mingit sanktsiooni peale ARKs andmete muutmise kohustuse. Selleks tehti ekspertiis(mis küll nali ruudus oli), kuid see ei muuda faksti: politseile jääb sellistel puhkudel peaaegu alati õigus. Samamoodi jääb õigus alati ARK meestele, kui nad rahvaralli autosid peetima hakkavad.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia