Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
14. aprill 2004 18:54
Tagasi
Trüki lehekülg

«Rahvaralli mõned autod ei mahu isegi ralli reeglistikku»

Kommentaare lisatud: 62

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
 
urky, 22.04.2004 12:37
Saarlased on leidnud hea nipi ürituse promoks!Rahvasuu räägib, et "koerad" hauguvad, karavan liigub edasi.Jõudu Saarlastele kirjapandu elluviimisel!

meril, 19.04.2004 10:33
Rahvaralli muutub sportlikumaks.
See on hea. !!

Siis tuleb ka publikut. !!!

-, 18.04.2004 15:04
See on ikkagi rahvaralli ja kes tahab korralikke katseid need mingu õiget rallit sõitma!

Küsimus EAL-ile, 18.04.2004 08:44
Kas ei ole võimalik rahvaralli võistlusmääruste ja tehniliste tingimuste koostamisse ükskord kaasata ka normaalse mõtlemisega inimesi, kes ka autospordist midagi jagavad ?

aadu, 16.04.2004 23:18
Olen suur tehnikaspordi huviline.Eestis paistab olema harjumuseks ilus asi ära rikkuda. Oli rallikross -(jäänud nimi ). Autokross (oli ,mõõnas areneb). Rahvaralli areneb kiirellt (ÄRGE SEDA ÄRA RIKKUGE). Vaja on kiirust ja rahvale vaatamist. Tehke autod kiiremaks ja kellel ruuli pole ISTUGU KODUS.

bussijuht, 16.04.2004 20:03
õnnex sõiduautode teh.passi ei panda kyll aga kaubikust edasi suuremax

Jürrarrak, 16.04.2004 18:19
Hmm. Uurisin kohe mitme auto passi ja nende kohtade peal, kus oli rehvi mõõdu koht laiutasid suured ixid. Mismoodi peaks siis seda nõuet kontrollima???

m, 16.04.2004 17:18
>Rehvid vastavalt mõõdule passis,äkki ka >mõnel värv,teise margi põrkeraud,oli juttu >CO-st j.n.e
Õige jutt!!!

! & ?, 16.04.2004 16:43
õlut tahaks

Tarmo, 16.04.2004 16:08
See ju tähendab täis tehnilist ülevaatust,mitte ainult kat.Kui ikka tehnilise koha pealt edasi norida ja täpselt järge vedada siis vist ei saaks seda võistlust üldse korraldada.Rehvid vastavalt mõõdule passis,äkki ka mõnel värv,teise margi põrkeraud,oli juttu CO-st j.n.e,Kas on mõtet?

to Tarmo, 16.04.2004 16:07
ka sportrallis on KAT kohustuslik kui ta on sellele autole ette nähtud (seal määratakse see küll homologeeringuga)

Mati, 16.04.2004 16:01
Tahtmata sekkuda päriselt siia diskussiooni, aga ikkagi pean ära märkima selle, et ARK ülevaatusel käivad autod keskmiselt kord aastas. See, et sa ülevaatuse ajaks pidurid korda tegid, kati alla keerasid, toolid kinni keerasid ja CO paika väänasid, ei tähenda, et need on korras ka 3 või 11 kuud pärast ülevaatust. Eks see reeglitest kinni pidamine on eelkõige teie enda jaoks mõeldud - ohutuse. Ja miks näevad autotootjad nii hirmsalt vaeva autode keskkonnasõbralikkuse parandamiseks, kui keegi sellest lugu ei pea. Reeglid on täitmiseks. Tean, et elame Eestis, kus reegleid tavaliselt läbi sõrmede vaadatakse, kuid siiski: kuskilt peab ju piir ette tulema...

RainR, 16.04.2004 15:55
Tarmo, auto tehnilises passis olev märge Kat näeb ette , et autol peab olema KAT. Punkt.


Tarmo, 16.04.2004 15:48
See on tõesti minu vastutusel millise autoga ma tänaval sõidan.Küsimus on ikka selles kui on ülevaatus olemas siis teh. tingimused ei näe ju kati olemasolu ette?Selle peaks enne selgeks tegema,muidu on seal segadust palju.

rs, 16.04.2004 15:44
Arumaeisaa: rr teh tingimused on olemas? - on. Ülevaatuse nõuded on olemas? - on. Mis krdi jahumine siin siis käib. Pealegi võib ju paljusid ümberehitusi mitut moodi mõista, arvan, et kaine mõistus võidab ning põhjendatud ning turvalisust tõstvad ümberehitused ei jäta kedagi uksetaha. Mida aga piirata tuleks on kindlasti lauslollused: näiteks põhjast läbivajuvad toolid, liiklusohtlikud lõtkud, ebaesteetiline välimus, kehvad pidurid... Asi see siis on, kui mõnel on sisse, mõnel väljalset näpitud - peaasi, et asjale on kaine mõistusega lähenetud ning mis veel peamisem: et asi on korralik ja korras ja töötab.
See, mis keelepeks siin toimub: so what?

mart, 16.04.2004 15:38
hakka nüüd siis veel igavusest kirjutama aga nii see ju on, kui ikka liikluseks avatud teel liigud, siis peab auto tehniliselt korras olema, seda ka kahe ülevaatuse vahelisel ajal. Sellest tulenevalt just nii võib juhtuda ja eks iga sõitja ise ju otsustab, millega ta riskib.

Tahaks ikka kiuslikult ära märkida ka selle, et jagamine odavalt sõitjateks, ehk sellega sõtjateks, mis on ei ole päris ilus, sest mõnel võib juhuslikult kallis asi olla.
See selleks vahet ju pole sisuliselt võiks jagada ka nii et need, kes teoreetiliselt oma tehnikaga võivad üldse võita ja kellel seda lootust ka pole, kurb aga tõsi

Tarmo, 16.04.2004 15:21
Artiklist:
Toomas Sepp. "Seni ei ole taolist kontrolli lihtsalt teostatud," selgitab Sepp ja lisab: "Kui autol on tehnilises passis katalüsaator ette nähtud, siis peab see ka all olema."
Kust selline arvamus,millene punkt tehnilistes tingimuste seda näitab?Leian sellise:Kasutada võib kõiki kehtivat tehnoülevaatust omavaid M1-kategooria kinnise kerega sõidukeid.Kas hakkate siis tehn. ülevaatust korraldama täies mahus ja vastavat õigust omava organisatsiooniga?Kuidagi imelikuks on läinud see hooaja algus.

arne, 16.04.2004 14:52
rahvarallide omapära ongi selles et on kahesuguseid sõitjaid: 1. kes sõidavad sellega mis parasjagu on ehk odavalt
2. kes tahavad võita ja tegutsevad sellele vastavalt.
see tähendab et iga kommenteerija räägib oma vaatevinklist, mis ta sel hetkel mõtleb ja palju tahtmist on. Kuna nimesid ei ole siis ei saagi aru, mis mees, mis juttu ajab. Või kiusab oma jutuga niisama.

arne to priit, 16.04.2004 14:42
Ma kirjutasin ühe üllitise aga panin kogemata Saaremma ralli kommentaaridesse,kui viitsid loe sealt. Siin teine teema. Nagu viimasest kommentaarist selgus siis kogu vaht onu tomi tekitatud, ehk järjekordne näide tühjast tulnud tülist. Tegelikult probleem foorumite suhtlemise keelest. Mina mõtlesin et tühja lahmivad poliitikud ja pensionärid aga näe noored mehed lahmivad kah omast tarkusest mis jaksavad. Siit küsimus, "kui jutt muutub väga isiklikuks, kuhugi tahetakse pidevalt saata ja saatja on mingi tundmatu ilma nimeta elukas, siis peaks selliseid tegelasi lihtsalt ignoreerima". Kui need tegelased on võistlejad, siis ma ei saa aru . Võistulustel käitutakse ju päris normaalselt, paljud on juba head tere tuttavad aga neti kaudu käib kõva inetuste ütlemine. Siit ettepanek. Suhelda ainult nende vendadaga kes end tutvustavad ehk oma nime all. Teiseks vastata ja arendada dialoogi asjalikkuse pinnal ehk asjalik vend to asjalik vend, las teised hauguvad. Hea eeskuju on nakkav.

mart, 16.04.2004 14:22
Ei pretendeeri sugugi tõele aga lisaks veel mõtteainet siin silmatorganud juristidele ;)

Mootorsõiduki heitgaasis sisalduvate saasteainete heitkoguste, suitsususe ja mürataseme piirväärtused1)
Keskkonnaministri 12. juuni 2003. a määrus nr 51

....
§ 8. Kiirusvõistlustel osalevad mootorsõidukid

Mootorsõidukid, mis osalevad kiirusvõistlustel ja omavad vastavat sissekannet registreerimistunnistuses ei pea täitma peatükis 2 kehtestatud nõudeid, kui nende mootorid on häälestatud võistluse nõuetele vastavalt ning nendega sõidetakse võistlusele, võistlusel ja sealt tagasi või treeningule, treeningul ja sealt tagasi.

2. peatükk
MOOTORSÕIDUKI HEITGAASIS SISALDUVATE SAASTEAINETE HEITKOGUSTE JA SUITSUSUSE PIIRVÄÄRTUSED
.....

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia