Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Suveralli 2003 lisakatsete kirjeldused
|
Loe lisaks |
|
|
Ralli keskus asub Vasalemma rallikrossi rajal, kuhu on püstitatud telgid, kohapeal toitlustamine. Meeleolu tõstmiseks kohal ka raadiobuss. Keskuse kõrval olevas sinises soojakus toimub tulemuste arvutamine, sinna pääseb vaid korraldusmeeskond. Võistluste ametnikke saab vajadusel kätte legendis antud mobiiltelefonidel.
LK 1, 4 JR Racing Team
Katse algab kohe pärast stardipoodiumi.
Kasutatud on sisuliselt kogu rallikrossiraja osa. Põhiline teekate on kruus, kahel korral sõidetakse ka asfaldil. Kurikuulus trampliin seekord sees ei ole. Rajal kasutatud ka viite kummidega piiratud šikaani, vastasel juhul läheks kiirus liiga suureks. Kindlasti ei tohi sisekurve lõikama minna see võib auto kergelt teistpidi tõsta. Soovitan katse enne jalgsi läbi käia aega selleks on piisavalt, kui targalt seda jagada. Rajal olemas ka raskemates kohtades kurvisuunaviidad.
LK 2, 5 Jaanimäe ring
Tuttav juba eelmisest aastast, kuid rada on endale saanud ka välimise osa, seega eelmise aasta 450-st meetrist on nüüdseks kogupikkus 1,05 km. Rada sai vahetult enne võistlust uue põhja, rõõm tõdeda et autospordifanaatikuid veel on, kes ei pelga suurte projektidega
tegeleda.
Katsel ei ole tehislikke kiiruspiirajaid, kuid kindlasti on ohtlik koht siseringilt tagasikeeramine välisringile vasakkurv keerab peale ja allamäge minnes tuleb paremale keerata. Soovitus rada enne jalgsi läbi käia, aega selleks on piisavalt. Kindlasti jälgida rajamärke.
LK 3, 7 Sign Systems
Vasalemma kardirada, seekord "vaid" 0,8 km. Start toimub kruusalõigult, millele järgneb kitsas mäkke minek. Edasi kulgeb kõik juba lõbusalt vastu kardirada, ajamärkimine toimub vahetult enne vaheajale minekut. 85% asfaltkatse. Oluline on, et rajal rehvivahetust teha ei tohi kui oled alustanud ringi kruusarehviga, siis tuleb ka sellega lõpetada ring. Kui tekib vajadus vahetada, saab seda teha kahe ringi vahel.
LK 6 Ekström Rally Team
Katse toimub Valingu-Jõgisoo katse lõpuosas lagedate põldude vahel. Rajal kasutatakse kolme tehislikku piirajat, muidu kiirused liialt suureks lähevad. Ohtlik on ka viimane mahapööre paremale, millele ei eelne šikaani, juhinduda tuleb kurvisuunamärkidest, mida on rajaveerde paigutatud. Kuna katse toimub kõval kruusakattega teel, siis ei tohiks tekkida probleeme raja "ära vajumisega".
Võistleja meelespea
Palun ärge kihutage tolmuteedel talude ja hoonete läheduses korraldaja nägi tõsist vaeva, et saaks ralli just neil teedel korraldada, ka kiirust piiravad märgid on teel rikkumine viib koheselt võistluselt
kõrvaldamiseni.
Ralli keskuse hoiame puhta ja ei loobi prahti maha.
Kuna autosid on palju, siis hooldusalal tuleb parkida nii, et ei takistaks teisi AKP-dest sisse ja välja liikumisel.
Katsel seisma jäädes (katkestamisel) tuleb legendist võtta OK märk ja näidata seda kolmele järgmisele autole, seejärel kinnitada see auto külge nähtavale kohale. Mingil juhul ei tohi autot vastu katset lükkama hakata.
Kui on vigastusega lõppenud avarii, siis tuleb järgmisel ekipaažil (kellele
näidatakse punast risti) sellest katse finišis teada anda.
|
|
|
|