Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Siim Plangi valmistas konkurentidele üllatuse
|
Loe lisaks |
|
|
Antslas peetud Eesti autoralli meistrisarja avaetapi lõpetasid üldarvestuse kümnenda kohaga Siim Plangi - Marek Sarapuu, kes osutusid ühtlasi parimaks võistluspaariks kaherattaveolisel autol.
"Lihtsalt sobis," avaldab A7 klassi Citroenil võistelnud Siim Plangi oma edu saladuse. "Sõit oli enamasti puhas. Mõnedes üksikutes kurvides vallide ripsamist oli, kuid mitte midagi ohtlikku. Koostöö Marekiga sujus suurepäraselt ja legend klappis. Nii tuli sisse ka hea rütm."
Plangi märgib, et kardetuimatest konkurentidest Kaspar Koitlast ja Greta Germanavičiūtėst õnnestus sel korral jagu saada ning see lisab enesekindlust. "Tallinna noorterallil olen olnud temast kiirem, kui ta samuti Hondaga sõitis. Mullusel Võru noorterallil samuti - siis sõitis Kaspar Nissaniga. Ülejäänud korrad olen peksa saanud..."
Äsjasel sportrallil edestas Plangi favoriidiks peetud Koitlat kokkuvõttes 14,8 sekundiga. "Korduvatel katsetel parandasin iga kord oma aega viiest sekundist kuni kaheteistkümne sekundini. Seda eriti kahel viimasel katsel, kui tuli endast anda maksimum," lausub 16-aastane klassivõitja.
Esmakordselt Eesti autoralli meistrisarja etapil Citroeniga võistelnud Siim Plangi, kel selle autoga võistluskogemust paar aastat, vaatab alanud hooajale lootusrikkalt. Plangi ütleb, et unistus meistrikullast on küll ilus, aga selleni jõudmine võib osutuda ülimalt keeruliseks.
"Eks aeg näitab," sõnab ta. "Püüdma seda ei lähe ja tõenäosus meistrikullaks on minul väga väike. Kiireid konkurente on palju. Pisut nõrgem mootor ja kogemuste puudumine enamikelt Eest rallikatsetelt teevad minu võimalused üpris väikeseks. Sõidan oma sõitu, eks aasta lõpus ole näha, mis kohal platseerun."
|
|
|
|