Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > «Mul on kurb meel, et ilus talvine sõit jäi pooleli» |
|
«Mul on kurb meel, et ilus talvine sõit jäi pooleli»
|
Loe lisaks |
|
|
Antsla rallil E10 klassis võistelnud Vahur Err ja Jaan Halliste katkestasid sõidu viiendal kiiruskatsel kolmandalt kohalt, kui nende võistlusauto üle katuse rullus ning küljega vastu puud paiskus.
Rahvuslikus masinaklassis E10 jagus äsjasel võistlusel nii põnevust kui ka draamat. Üle ootuste hea sõidu tegid Viljar Ventsel ja Kristjan Värv, kes saavutasid klassivõidu duellis Toyota Starletil võistelnud saarlastega. Kokkuvõttes jäid Lembit Soe ja Ahto Pihlas neile alla 4,1 sekundiga. Selles masinaklassis kolmandat kohta jahtinud Vahur Err ja Jaan Halliste pidid aga sõidu avarii tõttu katkestama.
"Päeva suureks hoolduseks olid Soe ja Ventsel eest ära läinud. Lähima tagant-tulija Raido Laulikuga oli üle 50-sekundiline turvaline vahe. Oli plaan oma tempos riskivabalt sõita, kuid viiendal katsel käisime üle katuse," sõnab Vahur Err.
"Katse 2,9 kilomeetrit kirjeldas meie legend alljärgnevalt: 100 trampliin piduriga, vasak üks läks vasak kaks-pooleks, kitsaks," kirjeldab Err. "Kiires kurvis läks tagumine ots kergelt alt ära. Vasak-ühes üritasin korrigeerida ja vasak esimene ratas lõikas liialt valli sisse. Sellele järgnevas kaks-pool kurvis olime juba teega risti kahe parempoolse ratta peal. Käisime tee peal ühe korra üle katuse. Tee ääres olid meie õnnetuseks puud, kuhu auto edasi suundus. Turvapuuri peakaarega lendasime puusse."
"Mul on väga kurb meel, et ilus talvine sõit jäi pooleli," ütleb Err. "See oli mul esimene sõit koos Jaan Hallistega, kes varem oli kaks hooaega Madis Mägi kaardilugeja. Koostöö klappis meil hästi. Äärmiselt kahju, et see kohe esimesel võidusõidul õnnetult lõppes."
Äsjasel rallil ainsana "katuse" teinud võistleja kinnitab, et rallisõidust ta siiski loobuda ei kavatse, kuid rajale naasmise aega ei prognoosi. "Selle kerega enam ei sõida," põhjendab ta. "Olemasoleva kere taastamine oleks ajamahukam, kui uus kere ehitada. Põhisõlmed peaksid siiski kõik korras olema ja need saaks ümber tõsta. Millal rajale naasen, seda on keeruline öelda."
Foto: Kunnar Rüsülainen
|
|
|
|