Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
jääraja rehvid
Autor: ennsups 20.10.2013 11:11
kuidas sa conti rehvi saad mitte töödelda.sõidad natuke ja nael ronib välja,üle mõõdu.käiad maha ja ongi töödeldud.mõnel rehvil tuleb kiiresti väljapoole.sõidad trennis naelad välja ja paned võistlusele alla.ja nii iga ring,kui on raha.Ja need rehvid pole töödeldud.Nn.ebavõrdsus on ju alati.võrdsus on siis kui on ühe tüübi lamellrehvid.Ja jälle ei sobi kõigile.autosport on juba niisugune.

jama
Autor: morelos 20.10.2013 13:44
mul on olnud 2 jooksu contisid. ühtedega sõitsime poolteist hooaega ja naastud ei tulnud välja. need olid täiesti töötlematta rehvid. teine jooks millel sai naastul alumiiniumosa maha käiatud ronisid naastud kohe välja. jutt ei käinud naastu lühemaks käiamisest ,vaid naastu alumiiniumosa maha käiamisest ja kui nüüd tuleb väide, et sellest pole mingit kasu siis siis see jällegi on täiesti jama.pealegi kui sellest pole mingit kasu miks seda siis koik tegema hakkasid.

jäärajarehvid
Autor: ennsups 21.10.2013 12:24
ausalt öeldes ma pole kuulnudki,et contil naelu välja nopitaks.Tulevad ikka niisama sõiduga ka välja.kaheveosel kiiremini ja neljaveosel seisavad küll sees hästi.mul läheb hooajal kaks jooksu.see on muidugi,kui palju sõita .Ma pole kunagi ühtegi rehvi töötlend,va.teinud lühemaks ja liiminud tagasi.Aga käiamise vastu on kaal!kõik ühe firma naelad on ühes kaalus.

Jäärajarehvid
Autor: morelos 21.10.2013 13:38
Jutt käib eelkõige kõvasulami osa ümbert alumiiniumi ära võtmisest, kes freesis kes lõikas relakaga kaks sälku kummaltkipoolt kõvasulamit, selline jama tuleks ära keelata, see jutt, et pole aru saada, kas seda tehtud on või mitte on jama. Selle eest pole kedagi karistatud, kui nael on lihtsalt rehvist välja roninud, ilma et oleks kõvasulami osa mingil meetodil ise pikkemalt välja aidatud. Jutt käib Sõmeri stiilis naastude töötlemisest, kus uuel contil lasti kohe kõvasulami osa maksimaalse 2mm pikkuseks välja freesida (originaalis 1,4mm) Kui naast tuleb loomulikul kujul rehvipinnast kõrgemale ei anna see pidamist juurde ja seda pole ka karistatud sel põhjusel. Ära aja siin sellist jama nagu sa ei saaks aru millest jutt! Seda ei saa ka keegi väita, et see kõvasulami osa seal naastu loomuliku kulumisega nii pikkaks sai-oli eelmine aasta selgelt töötlemine arusaadav. Prooviks sai ka ise kaks rehvi tehtud, need hävitasid ennast väga kiirelt, sellest ka see kulude suurenemise jutt.

Jäärajarehvid
Autor: morelos 21.10.2013 13:45
Ei pakku huvi võistelda ``Osavaima Rehvimeistri Eesti karikavõistlustel!`` Tehaserehvide ringitegemine on minu jaoks võrdeline topinguga ja seda tuleks ka karistada vastavalt! Rehvide kohta protesti esitamine peaks olema tasuta ja koheselt kontrollitud!

jääraja rehvid
Autor: ennsups 21.10.2013 13:58
sa kirjuta oma nime all,ma ei saa aru kellega ma suhtlen.nüüd sain aru küll millega on tegemist.neid olen minagi viilinud.loe võistlusjuhend läbi ja ongi selge.kui sul viili pole,siis ma annan sulle.Ütle kuhu tuled sõitma ja ma võtan kaasa.selle töötlemisega saad ju ise ka hakkama.mina olen jätnud viilimatta,siis keerab küll naela nobedalt välja.Aga kui sul nime pole ,siis ma ei tea kellele viil ulatada.Ma ei saa jälle aru neist kes kardavad oma nime all kirjutada

naastrehvidest
Autor: Raiks 21.10.2013 13:58
Kui neid kinnitatud jääraja üldaluseid lugeda, siis vähemalt poest ostetud rehvi otse alla pannes küll ei võida. Jah kui igaks võistluseks uued osta, siis võib-olla mingi sans ka tekib, kuid kuna pidevalt uute rehvide ostmine on kulukas, siis ei jäägi võistlejatel muud üle kui reeglite piires asju modida.
Kuna naele liimimine on lubatud, siis pole kuskil öeldud, et peaks sama tootja naastu tagasi liimima ja sellist detailsust pole ka LE-s kirjas ehk et liimi sinna rehvi mida tahad peaasi, et 1,4g ja 2mm ei ületa. Ja teine teema,et nendes üldalustes on ka lubatud naastude arv erinev liiklusseaduses kirjas olevast. Kuna hooaeg ukse ees, siis arutamiseks enam aega pole ja võistlejad peavad alluma reeglitele mis kinnitatud. Korraldajad saavad sellel aastal tegeleda kõvasti naastude lugemisega kuna kui HPL8 naaste vähemaks võtta siis on kõik reeglitele vastav ja kui mõnele rehvile naaste juurde liimida, siis see vastab ka nõuetele kuna osadel läbimõõtudel on lubatud isegi 150naastu.

veel naastrehvidest
Autor: Raiks 21.10.2013 14:03
Lisaks veel, et osa võistlejaid kasutab naastusid, mille kõvasulami osa ongi kohe 2mm ja mille kaal ei ületa 1,4g – nn. soome naastud (jah neid ka käiatakse osaiselt kuid see kõik on ju lubatud). Need on ju lubatud ja siis ei tohiks teoreetiliselt kellelgi selle vastu midagi olla kui naastusid töödeldakse. Vähemalt vastab see hetkel kehtivatele reeglitele. Üksteise süüdistamine ei anna midagi. Korraldajad on sellised reeglid lubanud ja siis üritame nende piiresse jääda.

Jääraja rehvid
Autor: vml 21.10.2013 14:55
Taavi Liis olen, eelmise aasta 3 koht 4wd klassis, seega tean ka, millest räägin. Venna kasutaja morelos alt ka kaks kommentaari kirjutanud. Fakt on, et conti rehv ilma igasuguse töötlemiseta kestis kõige kauem. Iga sajandik kõvasulami osa välja freesimist tähendas rehvi kiiremat hävinemist(näris kummi ümber naastu ära ja tõmbas naelad välja ja logisema) samas paranes ka pidamine oluliselt(mingi rehvitootja lehel oli ka protsentuaalselt välja toodud). Kõigile viilijatele mõtlemiseks-sõitsin ilma igasuguse töötlemiseta rehvidega, mina olin kolmas, kus teie olite?

eks ta mõttetuks vaidluseks kisub
Autor: morelos 21.10.2013 14:55
Eesmärk polnud kedagi süüdistada, vaid reegleid paremaks ja ühesemalt mõistetavaks teha. Ilmselt jah kõik samamoodi edasi läheb ja peab enda isevalmistatud freesi ka soojaks ajama. Lihtsalt puudub nendel, kes reegleid muuta saavad, teatavatel põhjustel reeglite muutmise huvi. Endal isiklikult võitmisega probleeme pole olnud ja reegleid muuta tahaks lihtsalt kulude all hoidmiseks ja võrdsemate tingimuste loomiseks ka nendele, kes rehvimeistrid pole.

rehvid
Autor: ennsups 21.10.2013 16:06
pikkoff ka ei töödelnud...oli esimene.mina olin viies...ei oska sõita,aga ma õpin.

veelkord, et mõte kaduma ei läheks :D
Autor: morelos 21.10.2013 16:46
Minu eesmärk polnud kedagi süüdistada, vaid pakkuda ideed reeglite paremaks ja ühesemalt mõistetavamaks tegemiseks, et kulusid all hoida. Kuid siin rääkimine pole naguinii otstarbekas, kuna see jutt nende inimesteni, kes reegleid teevad, ei jõua siit. Kellelgi ei tasu nende mõtteavalduste peale isiklikult võtta :D. Lihtsalt tahaks siis lõpuks selgusele jõuda mida võib teha ja mida mitte (ennekõike, mis siis kindlalt saab nokiani uuest rehvist). Eks peab siis need lisakulud kuidagi katma.

rehvid
Autor: ennsups 21.10.2013 17:37
iga dialoog on teretulnud,siin pole midagi hullu.selleks ju foorumid ongi.ära võta solvumisena,aga kui tahad sõita siis pead kulutama.kulude all hoidmine ongi rahvaspodi tänvarehvidega sõitmine.Eestis paraku sõidetakse nendel tingimustel.Lätis või Leedus sõidetakse lamellidega.sinna kutsutakse ka sõitma.Aga lamelle on ka eri hinnaga ja kvaliteediga.alati on kellelgi meist rohkem raha.anna andeks ,aga autosporti ei sobi sõna lisakulu.Võibolla proovime sinuga sõita võidu lamellrehvidega .4 jaanuaril on Piirojal võistlus,võta kaasa ja proovime pärast sõitu.Sa oled hea sõitja,vaatame palju ma sust maha jään.Nii huvi pärast.Mul pole küll nelivedu veel ligilähedaselt selge,aga sõita ikka saab.

Rehvid
Autor: Oliver.T 21.10.2013 17:42
To: raiks

Originaalrehviga sõidab esikolmikusse väga ilusti, näiteks conti ice contactiga, iseliimitud masteritega. Rehvidega saab väga edukalt sõita terve hooaja (kui just ei käi linnavahel peenestamas.)

:D
Autor: morelos 21.10.2013 17:52
TO: ennsups
Kahjuks peab see lamellide proovimine ära jääma lihtsal põhjusel- mul pole ühtegi lamellrehvi :D

Rehvid
Autor: Oliver.T 21.10.2013 18:08
Olen ise proovinud pm lamellidega :) esimene sõit enamus naelad läksid ja siis terve hooaeg nühkisin pm lamellidega, uisutamine toimub kogu aeg. naelu oli 40 ringis (eks ta ikka ole parem kui täitsa lamell)

rehvid
Autor: ennsups 21.10.2013 18:37
siis jääb ära jahh,aga anname siis naeltele valu.ma pole ka nelveol lamelliga sõitnud.ootame siis külma

oh üllatust
Autor: kaaliants 21.10.2013 21:44
Lugedes siin kohalike rehviinseneride poolt väljatöötatud metoodikaid, sai ilmselt nii mõnigi meist vastuse kogu pika talve hinge närinud küsimusele "kuidas küll sain nii aeglaselt sõita?" Elagu rahva(?)sport!

rehid
Autor: renxwr 25.10.2013 20:58
Taavi liis või siis kasutaja morelosega 100% nõus, igasugune naastude töötlemine tuleks keelata.

Samamoodi tuleks unustada mingid teooriad, et paneks HKPL8 rehvi ontinetali naastud.

Samuti HKPL8, kui eeskirjad näevad ette 15" rehvis 110 naastu, aga HKPL8 on neid 190, siis millest me räägime .. ?

Kogu see jura milleks? Selgitame kiireimad sõitjad välja identsete rehvidega .. tehke oma autodega mis tahate. Milleks kogu seda jama et ainult probleeme ja küsimusi üles tekitada ?

Ootan vastukaja.

rehvid
Autor: renxwr 25.10.2013 21:04
Lisaks ..

Peab ikka kuradi tahtmine olema, et garaais 16 tundi ühte jooksu "viilida".



arvamus
Autor: pran 26.10.2013 08:16
Küll sa siis ise ka viilid kui nii täpselt tead kui palju see aega võtab.
Asi ei ole hetkel selles et mida keegi asjast arvab vaid selles, et millised reeglid on paberile pandud.Kõik need arvamised peaksid jõudma enne reeglite kinnitamist ERK-sse ja kui need muudatused on enamuse soov, siis oleks juba ERK otsustada ka reegleid muudetakse või mitte.

Rääkida siin, et sõitsin terve hooaja ja ei saanud aru miks teistele kaotasin ja siis kohe arvata, et kaotamise põhjuseks pidid rehvid olema on küll liiga lihtsustamine. Kuid kindlasti ollakse silmaklappidega, kuid väidetakse siin, et mitte kordagi ei vaadanud mis marki rehvi keegi kasutab või kas naaste liimitud jne. See on tehnikasport ja absoluutset võrdsust ei saa kunagi olema – kes raatsib kulutada võib ju osta iga võistlus uued rehvid ja siis tõstab keegi jälle hädakisa, et miks sul nii palju raha on. Infoks et head lamell rehvid on veel kallimad kui naastud. Vingujad aga mingu tõstku kangi ja siis saate teada kes tugevam mees on.

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia