kuidas sa conti rehvi saad mitte töödelda.sõidad natuke ja nael ronib välja,üle mõõdu.käiad maha ja ongi töödeldud.mõnel rehvil tuleb kiiresti väljapoole.sõidad trennis naelad välja ja paned võistlusele alla.ja nii iga ring,kui on raha.Ja need rehvid pole töödeldud.Nn.ebavõrdsus on ju alati.võrdsus on siis kui on ühe tüübi lamellrehvid.Ja jälle ei sobi kõigile.autosport on juba niisugune.
...
Autor: Tarmop
25.01.2014 19:25
Tänavu ilmselt ruulib veel BD jah, kuid edaspidi tuleb ilmselt contil ka uus mudel (mitte vana taandarenenud mudel, HD). 1500km asfalti tapab naastud alati, kehvem võib 1 naast olla küll eraldi, aga kuna neid rohkem on, siis äkki isegi parem?
Kas on üldse mõtet hkpl 8 pärast muretseda, kui need naastud nii tillukesed ja kehvad on? nägin 1500km teedel sõitnud asja ja igasugune huvi kadus küll ära. Kui conti BD keelatud ja hkpl 8 lubatud peaaegu siis kas on nad üldse kiiremad? Mis saab kui BD mudeli laojäägid otsa saavad?
Kuidas ma peaksin contisid üldse alguses hoidma? ostsin uued ja esimesed seda tõugu rehvid mul?
täiesti nõus
Autor: morelos
21.01.2014 10:29
täiesti sama meelt marekteg-iga. Aga seda ilmselt ei tule kajuks. :D
üx rehv
Autor: marekteg
20.01.2014 22:06
Jäärjale võiks ka lubada ainult ühte kindlat rehvi nagu mosse liigas. Oleks asi väga lihtne. Nt: continental oma originaal olekus ja tuunimine keelatud.
..
Autor: Tarmop
19.01.2014 12:23
Hea nali. Kui tehnilisest mingi ime järgi läbi peaks pääsema, kuigi see on võimatu, sest kõik teavad seda rehvi..., siis protestimiseks läheks kohe kindlasti.
Pole probleemi
Autor: Toni88
19.01.2014 03:05
Mina arvan, et pole mõtet üle mõelda, sõitke mis rehviga tahate, kedagi ei huvita ja keegi ei kontrolli. Mina eelistan contit sest sellega saab tõesti kiiresti sõita, ilma naelu viilimata
Arvamus
Autor: Raiks
15.01.2014 13:39
Eile kasutas hr. Kristjan Port võrdlust, et kui sportlased on omavahel kokkuleppinud, et teatud aineid ei kasutata, siis see ongi kokkulepe, millest tuleb kinni pidada. Ehk meie puhul, et kui EAL on pannud ERK korraldama jääradasid, siis see ongi kokkulepe. Nn. rahvaspordi rahakotile oleks väga tervislik, et talvistes oludes peetavad võistlused vähemalt rehvide osas vastaksid samadele tingimustele. Minu ettepanek tuleviku jaoks oleks, et asjad olgu selged oluliselt varem, kui 5 päeva enne võistlust ja see oli point mida tahtsin öelda. Täna on hilja muuta ERK poolt välja öeldud põhimõtteid. Minu meelest on põhimõtted&kokkulepped kõige alus ja kui meie puhul on EAL-i ülesanne kordineerida, siis peavad meid ka juhtima inimesed, kes osakavad asju ette näha, vastuolude tekkimisel neid lahendada, kuulata ettepanekuid, kaasata targemaid, otsustada jne. Ühel võistlusel , üleöö, HPL8 kasutamise lubamine on vale just eelpool öeldust lähtuvalt. Tänan, minu poolt kõik, las teised arvavad ka
Rehvidest
Autor: audimeez
15.01.2014 13:32
Küsimus ei ole mitte keelamises või lubamises. Keegi võiks ära otsustada, et mida võib ja mida mitte (tegelikult oleks pidanud seda juba ammu tegema) ja nn mängureeglid kõigile ühtemoodi varakult selgeks tegema.
Tegelikult on mul selline küsimus, et kui HKPL8 keelata sellepärast, et see on tänaval keelatud, siis miks ei keelata kruusarehve ja slick rehve mis on samuti tänaval keelatud (jah, mõned mudelid on tänavalegaalsed)? Millest selline vahe? Seega ma ei näe mingit põhjust HKPL8 rehvi keelata!
mina sõitsin suabru all terve hooaja hakka 7 metega naelad püsisid sees (made in finland olid mul muidugi )
hkpl8 vs conti
Autor: mario20031
11.01.2014 21:05
Nokiani kohta üldiselt hetkel midagi head ei arva. Eelmisel aastal oli see vist mustvee?, kus sai uute sissesõidetud hkpl7 rehvidega vedaval teljel esimene võistlus tehtud. Võib-olla oli pinnas karm võib-olla oli asi selles,et rehvid olid venemaal toodetud,aga fakt oli see,et enamus naelu lendasid poerehvist välja. Sai naelad kõik tagasi liimitud ja tagatelejele veerema pandud. Vedavale teljele said ContiIceContactid ja super rehvid. Ei lennanud sealt naelad välja ja pidamise üle ka kurta ei saanud. Küsimus nüüd selline, et kas hkpl8 võiks muutuda legaalseks enne kui jäärajad hakkavad ja võiks selle poole vaadata või tasuks Conti'de peale jääda? Nimeks on mul Mario Kendra ja jääradadega olen suhteliselt tuttav.
uurisin juba oktoobris , Sepp vastas et team arvates on lubatud , kui tänaval tohib siis rahvaspordis ka. Küsisin ka Karmo käest - kuna hakkapeliita 8 on saanud eriloa lisada rohkem naelu ( ei riku teekatet ) , ning eesti seaduses on konkreetne arv naaste , siis oodatakse maanteeameti erimäärust. karmo arvas see hetk et see peaks lähiajal ka tulema, vähemalt kui maanteeamet juba annab selge märke et antud muutadus on pleneeringus , siis lubatakse kohe ka rahvasporti.
Tere, Nokian Hakkapeliitta 8 vähendatud torkejõuga naastu tehnoloogiat kasutavate talverehvide kasutamine on Eesti seadusandlusega kooskõlas. MKM määrus nr 42, millega täna vastuollu minnakse on muutmisel ja kõnealune muudatus on eelnõusse lisatud. Lugupidamisega,Taaniel Tigas Tehnoosakond Peaspetsialist
küsiks mis nende 4 wd masinatel tehniliselt siis nii viga et jäärajale ei kõlba ?
...
Autor: Tarmop
13.12.2013 19:40
8 lubamise esimese sammuna peaks keegi (alustuseks näiteks maaletooja Vianor, kelle huvides peaks see samuti olema) kõigepealt võitlema natuke EV-ga, et EU regulatsioonid väiksema viivitusega, kui kaks aastat ka meie määrustes kajastuks. Enne kui seda tehtud ei ole, ei saa ERK komiteele etteheiteid teha, miks nad illegaalsete rehvidega sõita ei luba. Müüakse ju (on lubatud) poes ka radariavastajaid, aga kasutamine on karistatav.
pakub huvi jan20 postitus
Autor: morelos
13.12.2013 18:47
jan20, mida sa täpselt mõtled selle tehnilises autode ette võtmisega ja miks just eriti 4wd? pakub huvi sest hetkel ei saa ma aru mida sa mõtled.
Milleks seda hkp8 teemat üldse ikalt arutada , naelu on seal rohkem kui lubatud ja seetõttu on selle rehviga võistlemine keelatud , väga lihtne . Ja kes juba need ära ostis siis palju õnne , et ei suutnud enne reegleid endale selgeks teha .
Lugesin TM selle aasta rehvitesti läbi ja ei tundu küll, et hakka8 mingi nii imerelv oleks võrreldes teiste tegijatega. Lollus on keelata ära legaalset tänavarehvi. Eriti kui keegi pole veel sõitnud ega testinudki seda õigetes oludes meie maal. Pigem võtku autod ette tehnilises, mitte ärgu pigistagu silmi kinni, eriti 4wd