Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Pärnu RR
Autor: kalle666 04.09.2010 14:48
Teeks ettepaneku Pärnu RR korraldajale lisada võistlusklassina juurde SU nagu oli Haapsalu RR-il.Sellega saab ta juurde sõitjaid sest kui oleks Läänemaa RR-il olnud see klass oleks seal sõitjaid olnud.Minult on seda küsitud et miks ei ole Rallis nagu on osades rahvasprindi sarjades SU klassi.Seda ettepanekut tas´uks kaaluda.

rada
Autor: Väikevend 20.10.2010 10:57
Tore, kui toimub!
Mida tähendab raja "kõpitsemine" ja harjumatu vorm?

harjumatu vorm
Autor: indreksi 20.10.2010 11:47
Väga rõõmustav uudis. Huvitaks samuti, et mida tähenda harjumatu vorm? Tuleb muudatuste kohta ka bulletään?

Kõik tuleb
Autor: uugo 20.10.2010 22:38
omal ajal või natuke hiljem:).Hetkel ooame niiti ja nõela, et veel mõned augud saaks kinni traageldatud.
Kõpitsetud tähendab, et kuna eelarve ei võimalda lõiki plaane ellu viia tuli osad eraldiseisvad ja natuke nirumad katsed ära jätta. Aga et mitte vähendada sõidurõõmu sõidetakse kõik katsed nn."karussellis" see ei tähenda mingil juhul, et tegu oleks mõne jorjeni või karikakraga nagu täna on korduvalt küsitud.

eelarve
Autor: marti110 21.10.2010 08:58
ma ei te küll erinevate korraldajate eelarveid, aga igal rallil on ühepalju rahvast ja võrdsed osalustasud. Loogika ütleb, et kruusal võistlemine peaks tee hoolduse võrra kallim olema kui asfaldil? Ma ei taha viriseda, lihtsalt püüan valjult analüüsida.

Pärnu RR
Autor: kalle666 21.10.2010 10:45
Eelarve kohapealt niipalju et,see et osalustasu on üks on selge aga kui on katse peal on kohtunike arv erinev ja muu selline kulu katsete kohta korraldajatel erinev siis on ka kulutused erinevad ja sellest lähtuvalt on ka osalejate piirarv erinev.Kes on võistlusi korraldanud need teavad seda ja saavad sellest aru.Asfaldi rallil tuleb ka arvestada seda,et kui toimub asulas sees siis tuleb ju muru nurgad katta tünnidega ja iga juurde kohtunik või pärast on sul haljastust teha ja kulutused sellest lähtuvalt,mis mõjutab eelarvet.

rr
Autor: uugo 21.10.2010 11:08
Kalle jutt vastab tõele, lisaks sellele peab ütlema, et mitte ühte rallit millel on täidetud kõik ohutus jms. nõuded ei ole võimalik teha ilma toetajate abita.
Antud hetkeks on kõik OK ja bülletään peaks kohe ilmuma.

bülletään
Autor: Väikevend 21.10.2010 11:36
Bülletään ilmus ainult registreerimise pikendamise kohta, seega muud asjad jäävad samaks (raja pikkus)?

rr
Autor: uugo 21.10.2010 12:44
Ei jää samaks ,aga kuna kõik on uuesti mõõdetud võtab see pisut aega. Mitteametlikult peaksid olema sellised andmed:üldpikkus 155,45 sellest katseid 16,28, esimese auto start 10.00 tehiline laup.hommikul 6.30.
Uue juhendi peaks veel täna üles saama.

Kilometraaz
Autor: VäikeTom 21.10.2010 15:13
Algne nadine katsetekilometraaz kahanes siis veelgi.. 92kr/km..

Kohtunikud
Autor: PriitV 21.10.2010 15:46
Et nadine lisakatsete pikkus? On jah aga millest see tuleb? Ajavõtu kulu on sama, ons katse 2 või 12 km pikk, nii põhimõtteliselt. Ka pääste/arsti kulu on sama. Vahe tuleb eelkõige turvadest/liputajatest. See on aga Eesti suurim häda: jobusid on liiga palju, Tegijaid sõpru/fänne liiga vähe. Mujal ilmas tehakse ka väga suurte rallide (jättes MM-etapid ja muu selle taseme kõrvale) enamus kohtunikutöö ära ühiskondlikus korras vabast tahtest. Parimal juhul saab süüa, sedagi suppi vms, mitte restorani praadi.
Mis meil on: iga indiaani kuseposti osatäitja tahab saad raha. Selge, et iga lisakatse läheb korraldajale jube palju maksma, kui seda tõesti EALi poolt ettekirjutatud moel teha.
Ehk alustada tuleb iseendast: ka vabatahtlik kohtuniku/turvamehe töö hobispordis on hobi, mille eest tuleb endal peale maksta. Sest lipukohtunik on suurim pealtvaataja: IGA autot tuleb jälgida oma nähtavuspiirkonna ulatuses, põnev ju. Kummaline on aga see, et enne makstakse pealtvaatamise ja enda kooma joomise eest ning püüdes turvareegleid eirates rajale väliskurvi pääseda kui võimaluse eest legaalselt otse raja ääres parimates kohtades KASULIK olla ja hobile üldises plaanis kaasa aidata.

to PriitV
Autor: smartass 21.10.2010 15:59
mehejutt!

Juhend ikka vigane
Autor: siikor 22.10.2010 10:19
Kas keegi ei loe neid juhendeid EAl-is läbi? Mis toimub?
AUTASUSTAMINE
Koht: Are vald, Suigu küla, Suigu rahvamaja Aeg: laupäev, 06. märts 2010. a kell 19.30


Rehvid
Autor: vvallo 22.10.2010 10:28
Kas lamell on ka legaalne suverehv, või võib oodata bulletääni, vaadates viimase aja väga muutlikku ilma. Hetkel siis lubatud "ainult tänava legaalsed suverehvid või slikid"

lühidalt
Autor: uugo 22.10.2010 14:29
Et ei tekiks jällegi jokk olukorda kuulutame ka bridgestone kruusaka tänavalegaalseks suverehviks(kui suur peab küll olema mõra peas, et sügisel asfaldil sellise rehviga võidu sõita tahaks?)
Olgu siis öeldud et keelatud on rehvid kruusa-muda vm sellise mustriga.millele on
peale kirjutatud for competition only või midagi sellist. Slikid mis kannavad sellist kirja on lubatud, arvestades aastaaega ja liiklusseadustikku võib kasutada ka talverehve.
NB! Rada kulgeb asfaldil,lõikamisvõimalused peaks saama piiratud, löökauke jms. hetkel ei esine ja seoses raja ümbertegemisega vähenes reaalselt ka kruusa osakaal.

Mis puutub autasustamisesse, siis peab tunnistama et kuupäev on õige hoopis koht on vale ;) :) :-)

Rehvid
Autor: vvallo 22.10.2010 15:11
Jokki ennetades oleks võistlusjuhendisse võinud lihtsalt kirjutada, et arvestades aastaaega ja liiklusseadustikku võib kasutada ka talverehve.

Pealtvaatajatele
Autor: indreksi 22.10.2010 20:30
Kas pealtvaatajatele ilmub ka mingit infot kuhugi, et kus ja millal katsed toimuvad?

Rehvidest
Autor: RainR 24.10.2010 20:53
Juhendist:
4.3.4. Kõikides klassides on lubatud kasutada ainult rehve, mis vastavad rahvaralli ja
rahvasprindi kehtivatele tehnilistele tingimustele(ainult tänava legaalsed suverehvid
või slikid)

RR tehn tingimused:
2.4.5 Jääl ja lumel sõidetavatel etappidel võib võistlusjuhendiga lubada naastrehvide kasutamist.

Neid punkte arvesse võttes ei tohi kasutada naastrehve, kuna juhendiga pole need lubatud. M+S ei ole keelatud.

Kui korraldaja tahab midagi ümber lükata, siis oleks sellekohane bülletään vajalik, mitte foorumis olev jutt.

Rain Rannala

ei saa aru
Autor: uugo 24.10.2010 23:03
millest on tingitud see rehvipaanika?
Talvel ei küsi keegi kas suvekatega võib sõita?
Juhendis on ju öeldud et tänavalegaasletega ja slikkidega ja eriti pikataibulistele foorumis täpsustatud, et see tähendab seda et competition kruusakatega ei tohi või peab tõepoolest mingi "taibubülletääni" välja andma?
Kui sajab maha lumi, siis tuleb ka vastavaisuline naastubülletään, hetkel korraks maha sadanud kolm helvest seda tõuget küll veel ei anna.
Pealvaatajatele eraldi infovoldikut ei tule,
vajaliku info saab siit foorumist neljapäeval.

pealtvaatajatele
Autor: indreksi 24.10.2010 23:55
Selge, tänud info eest ;)

ööbimis võimalused
Autor: insener1 25.10.2010 13:50
Kas seal Suigu ümbruses ööbimiskohta ka leidub?

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia