Teeks ettepaneku Pärnu RR korraldajale lisada võistlusklassina juurde SU nagu oli Haapsalu RR-il.Sellega saab ta juurde sõitjaid sest kui oleks Läänemaa RR-il olnud see klass oleks seal sõitjaid olnud.Minult on seda küsitud et miks ei ole Rallis nagu on osades rahvasprindi sarjades SU klassi.Seda ettepanekut tas´uks kaaluda.
SU
Autor: priit271
05.11.2010 08:42
Saan täiesti aru VäikeTom'st. Sõitjad ei ole mõttelugejad. Ja kui pole kuskil kirjas, et ainult tagaveolised, siis kellegi mõtte alusel ei saa keelduda registreerimast antud klassi.
SU
Autor: uugo
04.11.2010 18:03
Nii nagu on jäänud sulle endale selgusetuks SU klassi põhimõte ja nagu on jäänud sulle selgusetuks minu postituse põhimõte mille üks fakt on see, et ametlikult sellist klassi pole hetkel olemaski jääb sulle arusaamatuks ka see, et korraldaja oli juhendist välja unustanud sõna "tagaveolised" mida tegelikult pole vaja eraldi toonitada kuna klassi loomise mõte oligi selles, et oleks tagaveolised vene autod ja kui ei ole ametlikult sellist klassi olemas ei saa ka ära solvuda ja midagi nõuda!
Vot sinu postituse põhimõte jääb küll selgusetuks. Keegi pole rääkinud mingist SU võistlusjuhendist vaid jutt on Pärnu RR võistlusjuhendist. Millistest telefonikõnedest sina räägid? Tundub, et hoopis millegist muust! Pole kordagi olnud juttu mingist kiirest edenemisest teises klassis või karika saamisest, see on sinu välja mõeldud utoopia! Uuri enne rohkem tagamaad kui kaagutama kipud!
SU
Autor: uugo
04.11.2010 11:30
Oleks väga meeldiv küll kui keegi selle selgeks teeks. Pean tunnistama oma võhiklikkust antud klassi suhtes, aga niipalju kui mina tean üritati seda ellu kutsuda just selleks, et tuua rajale GAZ ja ZAZ tüüpi sõidukeid kuna neid pidavat nagu putru olema ja kuna nad muus konkurentsis läbi ei lööks teha neile eraldi arvestus koos muude tagaveoliste vene masinatega ehk tagaveoline VAZ. Rahvaralli üldjuhendi kohaselt sellist klassi nagu SU ei eksisteeri ja seega oleks väga tänulik kui Väike Tom juhataks kus on see SU võistlusjuhend leitav.Kuna tegu on katsetusjärgus klassiga tegi korraldaja omaltpoolt võimalikuks selle lülitamise antud võistlusesse ja pani ka eraldi arvestusena välja karikad. Niipalju kui mina nendest telefonikõnedest tean oligi põhiline probleem selles, et 2 wd arvestuses ei edene "väikemees" nii kiiresti, et võiks karika saada. Et saaks hundid söönuks ja lämbad jääks terveks ning mitte tekitada segadust välja jagatud karikate osas otsustasime tagasiulatuvalt teha veel ühe klassi "SU-esivedu" ja anda välja karika Väike`sele Tom`ile.;) Palju õnne !
Järgmine kord võiks korraldajale endale selgeks teha SU klassi põhimõtte. Võistlusjuhendi kohaselt on see mõeldud "vene päritolu sõiduautodele". Mina kui võistleja vastavalt juhendile ka tegutsesin (mida peaks järgima ka korraldaja) ning registreerisin end SU klassi VAZ 21083'ga. Mõningad päevad hiljem (Esmaspäeval) huvist registreerunute nimekirja vaadates leidsin, et meie ekipaaz on täiesti suvaliselt ja ilma mitte mingi teatamiseta ümber tõstetud 2WDa klassi. Kiire kõne korraldajale ning vastuseks sain ,et see on mõeldud vaid tagaveolistele vene päritoluga sõiduautodele. Viitasin asjaolule, et võistlusjuhend nii ei sätesta, vastuseks sain, et nad teavad seda kuid see on siiski tagaveolistele. Ei jäänud muud üle kui antud hetkel kõne lõpetada ning kontakteeruda teiste pädevamate inimestega kes andsid mulle vastuse, et mina kui võistleja lähtun siiski võistlusjuhendist ning bulletäänist ning kui kummaski pole kirjas ,et antud klass on tagaveolistele siis pean saama osaleda SU klassis. Kõne tagasi korraldajale ja rääkisin loo ära, vastuseks sain "seljuhul teeme kolmapäevaks bulletääni". Mida aga pole siiani on vastav bulletään. Kuna võistlejaid teil niigi napib siis võiks asja natukenegi läbi mõelda ning kindlatele osalejatele mitte käru ning selga keerata. Loodan, et järgmine kord suhtute asja viisakamalt ning proffesionaalsemalt.
Tänud siis korraldajatele,kes olid kokku pannud vaata,et selle 2010 aasta parima tehnilise ralli kus sõitjad ei saanud hetkegi end lõdvaks lasta aga nagu ikka sõitjana pean juhtima tähelepanu,et katsed oleks võinud olla rohkem lindiga tähistatud,sest oli kuulda selle üle nurinat.Ja nüüd niipalju,et kohapeal selgus et plaanitakse 2011 aastal teha 12 veebruar ralli,olge head korraldajad ja jälgige infot ka Rally.ee lehel kus on juba ammu kirjas,et 21-22 jaanuar on Saaremaa RR, 26 veebruar on Koeru RR,11 juuni on Läänemaa RR kas hakkab jälle üksteisele kaigaste loopimine pihta.Info on juba üle kuuaja üleval ja võiks vastavalt sellele ka juhinduda.Aga tänud mõnusa võistluse eest ja edu edaspidiseks.
Ootaks huviga linke piltidele ja videomaterjalile.
pealtvaatajatele
Autor: uugo
27.10.2010 18:26
Suigu sprint-slaalom kuigi nime ja pikkuse(930m) poolest võiks eeldada, et tegu on lihtsalt tavapärase slaalomiga pole ta seda mitte. Peale stardikiirenudust on 90 kraadiste nurkadega S-kurv laiale asfalteele kus enne slaalomit saab kiirendada ca 300m.Slaalomile järgneb jällegi suurelt teelt mahapööre vanemale asfaldile kus rada sarnaneb tavapärasele katsele.Ka sel katsel on üks kruusalõik kuhu nii tullakse kui minnakse vasakpöördega. Selja On vast juhtidelt kõige rohkem nõudvam ja vaatamiseks kahtlemata kõige vaatemängulisem.Rajal on lausa kolm lühikest kruusalõiku kuhu tullakse ja kust minnakse pöörates.Tsiteerides vanu klassikud "Tõotab effektseid külglibisemisi".Raja asfaltkate on ka oluliselt vanem kui eelnevalt sõidetud katsetel. Samas pole peaaegu ühtegi sellist kurvi mille lõppu oleks võimalik kurvi alguses näha.
Pealtvaatajatele
Autor: uugo
27.10.2010 18:06
Kuna katsed sõidetakse karussellsüsteemis siis ongi nimekirjast paaris numbritega katsed puudu. Katsed on väga hästi jälgitavad eriti Libatse katse esimene/tagumine(katset läbitakse mõlemat pidi)pool mis hea koha valikul on jälgitav peaaegu kogu ulatuses ja mis sisaldab päris ohtraid maha- ja tagasipöördeid enamjaolt väga korralikul kattel.Katse teine pool pole nii laialt jälgitav kuna järsud kurvid on ühendatud üpris pikkade sirgetega.Rajal on ka üks väga tolmune lõik millele esimesel-teisel läbimisel autod tulevad kiirest parekurvist ja peavad keerama järsult vasakule kruusasele lõigule.Teispidi läbimisel on enne kruusa suhteliselt pikk sirge algusega asfaldil.
pealtvaatajatele
Autor: uugo
27.10.2010 17:51
30.10.10 kell 10.00 ralli start SUIGU 10.43 I auto esimesele katsele LIBATSE 11.37 I auto kolmandale katsele SUIGU 14.03 I auto viiendale katsele LIBATSE 15.12 Iauto seitmendale katsele SELJA
Jah, kaardilugeja nime ja muud andmed saad lisada/täpsustada laupäeva hommikuses mandaadis.
?
Autor: saque
26.10.2010 12:01
Tekkis selline küsimus, et kui ma registreerimise ajal panin kaardilugeja andmeteks teatan hiljem, siis kuidas ja kellele ma oma kaardilugeja andmed edastan? Või saab need ka laupäeva hommikul dokumentide kontrollis kirja panna?
Selle saad spordipoest või autopoest. Jalgratta tagumine tuli on punane ja vilgub. Samas ma ei saa sellest nõudest aru, sest pole ju tegu öise sõiduga.
Kust saada juhendis nõutud kollast/punast vilkuvat lampi patareidel töötavat?
ööbimine
Autor: uugo
25.10.2010 15:59
Torist ca 1km Pärnu poole on Klaara-Manni puhkemaja. Äärmiselt tore pererahvas ja soe suhtumine. Suigust ca 10-11 km. Mõned kilomeetrid lähemal Pärnu-Rakvere teed mööda Pärnu poole on ka Linnamehe puhkemaja kus peremees on üks igavene viriseja.