Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
30. aprill 2006 23:40
Tagasi
Trüki lehekülg

Võru linnas peeti rahvasprindi karikasarja etapp

Kommentaare lisatud: 80

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
 
ee., 30.05.2006 10:28
rehvide kohta veel, et võiks olla kindel rehvi firma nt. superkrossis Master (pidid ju nemadgi kruusa rehvi tegema hakkama)

to uulaf, 17.05.2006 12:07
Vat kui asi kõik korras ei ole kommentaare(ainult mõned kiitvad) aga kui ei siis......Edasiseks mõtlemiseks reformijatele. Peale ikat võistlust laseb EAL jälle mingi uue bulletääni, ei oska enam.

xxl, 11.05.2006 08:28
võibolla peaks vasalemmas olema originaal veljed ka all, neid pole ju lubatud ka vahetada!

uulaf, 10.05.2006 22:11
...kui võtta ette suvaline sarnane kommentaaride jada varasemast ajast on seal põhiteemaks see,et osadel on jube ägedad ralliautod ning need liiguvad nagu imeväel jube kiiresti ja tehtagu neile teine liiga ja kadugu nad kõik sinna,et need mehed kes oma"igapäevaautodega"võistel... tahavad võiksid ka poodiumile sõita üritada(sest ikkagi sõidab ju auto mitte mees:) )nüüd kui on tehtud sellised tingimused mida on igatsetud on jälle jama lahti."Kurat küll ikka on keegi kiirem!!!"ja mille arvelt - kleepekate,sponsorite,läikivate numbrialuste jne.
Kurat saage aru keegi peale teie endi ei taha ala välja suretada,mis te arvate, et kellelgi on ilgelt vaja sellist pasarahet oma kaela peale.

jaan kollo, 10.05.2006 18:45
kellegile jäi isegi ette, kuidas see auto üldse ülevaatuselt läbi sai! Mul on isegi kõik originaal asjad olemas, kellegil on jube kade meel, et nii palju kaevatakse. Mitte EALil kindlasti, neil on ükspuha kuidas sõidetakse, selle kõige taga on teised inimesed üldse!

to Jaan Kollo, 10.05.2006 15:25
kas sa alles nüüd said aru see se EAL põhimõte ongi.

riho klesment, 07.05.2006 23:03
lugedes neid komme on siin palju õiget,kuid ka palju emotsioone.kui vaadata neid vaidlusi ka raja ääres on vahel hale naljanas kuidas mõni vaatab spoilerit ja kisab,et siin peab olema kojamees.sama kehtib ka nn. mütsi riiullite koht.ma ei räägi muidugi istme poliitikast.subarus iste kõlbab ja ei ole ohtlin,zigulis muutub ohtlikuks.vaz 2101,2102 ja ka osa 03 tulid ilma peatugedetta,samuti enamus moskvitze need ei kõlba rahvasporti kuna istmeid ei tuhi vahetada.jama lgp nõuete koostajad.vajalik oli4x4 kiiruse mahatõmbamine,kuid mis tuli välja?tehke nagu soomes,auto hind ja vanus piirata ja asi on korras.rajale pääseb auto mis on 10 või vanem.hr. toom toob pidevalt näiteid soomest kuid võiks sealt midagi tarka õppida.ohutus on tähtsam kui mõne inimese ambitsiooonid.kui liimitav külja klaas lendab eest ja kahjuks ka soomes võiks ikka jääda needimise juurde ja neid asju on palju tark õpiks teiste vigadest,loll proovib oma nahal.jõudu ja kainet mõistust .

jaan kollo, 07.05.2006 19:35
eelmine aasta oli stardis 150 autot, võrus 100 ja võet maha 20, järgmises stardis on 65 ja lõpuks sureb eestis rahvasport välja! 2 aastat tagasi ei olnud kellegil häda millega sõidetakse! Nüüd on ainult raha teenimise eesmärk võistluste korraldamine, kui esikoht saab võidu eest 500 eeki ja karika!

margus, 06.05.2006 17:51
Muidu oli sprint tip top
aga tehnilise mehed võiks "norimise" asemel vaadata tõsisemalt tehnilist poolt!
kes tõestab et mul ei ole a klassis suuremat mootorit vahel?peaks olema mingi tehnilne abinõu selle kontrollimiseks?!
järgmiseks KAT,kes tõestab et see pütt mul seest tühi ei ole?
jne jne
Aga võistlejad ei saa ju midagi teha,sest protesti maksumus on ju tohutu,enne lepin halvema kohaga kui selle summa välja käin!
muidu jäin rahule...

M, 05.05.2006 14:01
Olen ennemgi propageerinud, et tuleks keelata ka kruusakad. Tegelikult on ju slikid keelatud

2.4.1 Keelatud on kiilasrehvid (slikid). Kiilasrehviks loetakse ka rehvi, mille vulkaniseeritud mustri sooned moodustavad vähem, kui 17% veerepinna pindalast.

rebase rein, 05.05.2006 12:18
minu arvates on uus systeem paras saast sest see ei motiveeri inimesi (loe sõitjaid) autosid ehitama-arendama millest tekib neil nn rallimeestel väga vale ette kujutus rallispordist.et ongi nii lihtne et lähen ja sõidan.Ps kui juba niiväga seda tänava-originaalsust taga ajate mix siis on lubatud slikid ja kruusakad?

to klass, 03.05.2006 22:12
sellise klassi loomine ei päästa- sest ohutusreegleid pole vaja: kunagi pole midagi juhtunud, varustus on kallis jne

2WD-B osaleja, 03.05.2006 16:01
tulemuste järgi peaks olema teine Jänes ja Kolmas Kasari, kui teiste tulemused maha võeti. Jänesel tuleb 2 ja 3 koht, Kasaril 3 ja 3.
Või on jälle nii, ET PANEN KUHU TAHAN?

ja kaotajatele, 03.05.2006 15:46
nii palju, et aus kaotus on parem, kui pettusega võit. Seega tehke auto lubatuks ja sõidame ikka edasi.

2WDb, 03.05.2006 15:45
tulemused on ka nüüd olemas. Nagu selgub, siis õiglus võitis. Õnne võitjatele!

keegi veel, 03.05.2006 15:43
võib olla tuleks nii teha, nagu lollikeste Eurovisionil, kus meie Oksmaa "teiseks" tuli - üks kuulutatakse võitjaks ja kõik ülejäänud teiseks. kogu kamm käib ju ikka selle ümber, et keegi ei suuda end lööduks tunnistada.

klass, 03.05.2006 15:03
Vabaklass, kus ei ole ühtegi reeglit peale ohutusreeglite..

muki, 03.05.2006 09:34
keegi siin eespool ütles väga tabavalt, et tuleb teha üks eraldi klass juurde: kraaklejate ja virisejate klass

XXL, 03.05.2006 09:03
Olen aru saanud, et uute tehniliste tingimuste üks eesmärkidest oli luua turvaline ning võrdsem konkurents rahvaspordis.

(kui see nii ei ole, siis ära edasi loe!)


Mõni aeg tagasi avaldasin arvamust, et jääradadel saab kraaklemist vähendada (naastu pikkus, kaal jne), kui lamellrehvi klass teha. (Fiilingu saab vabaklassis piikidega!) Poolehoidu see ei leidnud, kuna keegi korraldajatest lamellklassi sisse ei viinud.

Rahvasprindis toetan küll seda mõtet, et kruusa- ja mustriga slikkrehvid siiski ära keelata. Siililegi selge, et rehvivalikust oleneb rohkem kui peegli kujust või koonusfiltrist.

Kui võrdset konkurentsi taga ajada, siis võiks piirata võimsust, näiteks max lubatud 110 kW. Ei ole ju võrreldavad Typer ja mingi 1,8 Golf 66kW samal distantsil.

Võrdsust lõpuni taga ajada niikuinii ei ole võimalik.

Kes viitsib, kraagelge mu kallal.

to heinol, 03.05.2006 07:29
küll sinul jätkub seda emotsiooni pikaks ajaks. minu teada olid EALi silmad lausa kohapeal ja asja juure nii et.....

teiseks pole sina ja sinu kakskolm sõpra maailma saba, et kui teie ei suvatse enam solvumisest sõitma tulla siis kohe rahvasport välja sureb. ilma teiesugusteta oleks see palju nauditavamgi ehk kui kraaksujaid ja kaotada mitteoskavaid sõitjaid pole.

sirtsu koha pealt kes häält tegi ärgu kah plõksigu. enamusel meist on sponsorid. minul näiteks minu isa. keskendugem sõidule.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia