Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
18. mai 2005 17:02
Tagasi
Trüki lehekülg

SK Raudroos korraldab juunis rahvaralli

Kommentaare lisatud: 67

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
 
suht optimist..., 13.06.2005 15:05
...loodab,et tegijad teevad ise omad järeldused,kus ja millega nad puusse panid ja millega mitte...Nagu keegi kuskil varem ütles min.kulutustega max kasumi poole,siis nüid piab tõikama,et paraku nii see oli jah,ainuke mille pealt kokku ei hoitud oli ajavõtt ja tulemuste sisestamine(ei tea milleks küll sellised lisakulud),kulutused mis tegelikult ennast kordades tagasi teenisid,sest vastasel juhul oleks see tegu totaalselt selt Paldiski pangalt merre läinud.Oli mis oli ,aga diktor vitmanist oli asi ikka vägagi palju etem(kuigi esines mõningaid ühiseid jooni).igaljuhul palju õnne kõigile kes lõpuni tulid ja rikkalikku sõnavara neile kes mõnda aega auto all veetma peavad.
Oh piiks,p....,.....,.....enda autolgi rattad lääpas all...

no noh, 08.06.2005 17:55
Kas tõesti kõik on sõitnud vaid selliseid RR, kus ise legend kirjutada??? Alles 2004 aug. oli Koeru rahvaralli, kus korraldajate legend ja rajaga tutvuda ei saanud, osavõtjaid küll poolesaja ringis. Mäletamist mööda sujus ralli viperusteta ja ka legendis vist polnud väga palju möödalaskmisi, ehk meetritega, aga silmad on ju kõigil sõidu ajal lahti (loodetavasti).

sõitija, 08.06.2005 17:27
kas Rapla kardirada läheb ka loosi? Teab keegi täpsemalt

el, 06.06.2005 12:05
No seltsimehed! kõigil autod valmis? Krt mul pole veel autol mootoridki peal ja nina komplekteerimata. Kiireks läheb. Jõudu ka Teistele kiirustajatele!!!

hanno, 27.05.2005 01:48
Irffff :))) see ju lausa naeruväärne, mis viimase aastakese jooksul siin RR kommentaarides toimub.... Jõudu edaspidiseks!!!

meelis vaarma, 25.05.2005 18:47
väike täpsustus dsafdsa postitusele:
enamus proffe ei kirjuta oma legendi ymber. ainuke kes legendi peale tutvumist ymber kirjutab on solbergi kaardilugeja phil mills(sellest oli juttu kuskil WRC saates)....seega sinu väide et proffid legendi ymber ei kirjuta on vale.....
lissalt jäi silma ebatäpsus;)

suht optimist, 24.05.2005 10:49
Kui ralli algus ja lõpp on Jaanimäel,siis ma võin mürki võtta,et vähemalt kaks katset seal ka läbitakse,siis arvatavasti on kavas ka mõni harjumaal paiknev kardirada,siis veel see täpsuslõik ja palju siis ikka üle jääb neid radasid kus legend väga maksma hakkab.Paar aastakest tagasi kui oli esimene legendi kirjutamisega rr.oli kisa ka piisavalt,et vot nüüd on korraldaja hulluks läinud ja nüüd kui enam ise kirjutada ei saa lastaks korraldaja kohe päris maha,aga vaatamata sellele täitub stardirivi loetud tundidega ja kõik soovijad ikka rajale ei saa.
Üks "geniaalne raamatupidaja"esines siin väitega,et kõik korraldatud üritused on toredasti kasumis ja korraldajad peaksid hundirattaid viskama ja sõitjatele pärast väsitavat päeva ka väikese saunaõhtu koos kõige sinna kuuluvaga korraldama.Aga millegipärast ikkagi jääb tegijaid aina vähemaks ja uusi entusiaste ei kipu nagu väga palju olema-no milleks küll,kui sul juba enne ürituse algust pori pähe valatakse.Ka mulle ei meeldi täpsuslõik ja kurikad ja ka korraldatav üritus tundub selline kahtlasevõitu,aga tegu on siiski nn.uue üritajaga kes siiski ise otsustab mida ning milleks tehakse ja juba seepärast kannatab minna proovima,seda enam,et jupikest aega pole jälle klassikalist pimerahvarallit olnud.

Ypvuts, 23.05.2005 10:59
Tublid! olete oma kriitilise meele õllepudelissse uputanud! Nii peabki, sõidame rallit, mitte ei korralda mokalaata.

X, 22.05.2005 23:07
Tundub tõesti.et kommenteeriatel on näpusügelus küljes.St. kommenteeritakse rallit ja rallilegende ise oma teadmatust tunnistades. Hr. VAADE koli omale kodusemale lehele.

Neeme, 20.05.2005 21:24
Minule näituseks täpsuslõigud eriti ei istu, oleneb muidugi enesetundest ja kuidas asi pärastpoole tundub ja meeldib. Mina olen senini hakkama saanud oma täiskilomeetritega kiirustabeli, jalgrattaspido, stopperi ja peastarvutamisega, kuid juhul, kui korraldaja on teinud korrektse legendi ja seal olevate pidepunktide vahemaa ei ole liiga suur, siis on võimalik hakkama saada ka ilma spidota. Võiks ju oma masina igasugu imevidinaid täis toppida, kuid see kallis tehnika satub kindlasti ka tõelise kiiruskatse tingimustesse ja siis ei tea, mitu molekuli asjast alles jääb.
Korraldajate poolt valmistatud LK joonistega on ka olnud senini omad probleemid, kõige häirivamalt meenub '03 U. Aava karikas. Seal oli üsna tavaline ebameeldivast üllatusest pikaksveninud nägu. Muidugi teeb ainult joonise (sedakord lubatakse, et täpse) kätte andmine asja nagunii pisut ebavõrdsemaks selles mõttes, et kindlasti on sees selliseid radu, mida mõni näeb juba unes, aga teine emakordselt. Eeltutvumisel muutub see vahe natuke väiksemaks.
Siin eelpool mainitud kiiruslegendi ümberkirjutamist ma ise ka ei poolda. Olgu see originaal nii soditud kui tahes, kuid seal on kõik inf sees. Ümberkirjutamisel võib mõni märk või veel hullem mõni rida ära jääda ja mats ongi käes.

---, 20.05.2005 19:57
Tutvumise koha pealt on minu meelest olulisim see, et sa saad katset ise läbi sõites täpselt teada, kust võid lõigata, kustmaalt pidurdama hakata, milline trajektoor valida ning seotud kurvide puhul tagumikutunde järgi nende läbimise kiirus. Skeem, ega korraldaja legend seda ei võimalda. Mistõttu on (nagu eelkirjutanu õigesti ütles) tõenäoline rapsiv või kraaviskäiv sõidustiil suht kindel. Ja kaardilugeja ei suuda katsel sulle ütelda kuhu minna ja siis õigesti legendi koostada.. kuna legend pannakse ikka kahe mehe koostöös paika.


vaade, 20.05.2005 19:02
ma mõtlen ikka mitte veel läbi sõidetud katsete legendide justnimelt "tõlkimist", mitte korduvkatsete jaoks võistluse ajal uue legendi kirjutamist.

vaade, 20.05.2005 18:57
Nagu ütlesin rallit ei sõida ja ei oska öelda.
Aga pidasin silmas et kui korraldaja sümboolika ja tähistus erined sõitja poolt kasutatavast, siis peale esimest katset saad ju teada milles erinevused täpselt seisnevad (tähistuse erinevus). Siis saaks saadud info põhjal, korraldaja legendi "tõlkima" enda legendiks, et juhil poleks harjumatu kuulata mingit jura.
Aga see oli lihtsalt idee, võibolla utoopia.

urueesel, 20.05.2005 16:18
Eks vaade pidas vist silmas, et korduvkatsete puhul saab teiseks sõiduks kiiruslegendi kirja panna :)

dsafdsa, 20.05.2005 16:16
mingit legendi "ümberkirjutamist" ei tohi harrastada! Isegi profid ei kirjuta mitte kunagi OMA legendi ümber - vaid parandavad. Kui peaks mingi katastroofi tõttu tekkima vajadus midagi ümberkirjutada siis tehakse seda mitmekordselt ja väga hoolikalt kontrollides!

vaade, 20.05.2005 12:21
to co-driver:
ümberõppimisest: variant on, et esimese katsega saad teada enda ja korraldaja süsteemi erinevuse olemusest, siis ülejäänud katsete jaoks kirjutad juba legendi enda süsteemiga ringi (ülesõitude ajal kirjutad).
Aga ei tahaks rohkem kommenteerida - ei sõida rahvaralli.

skorpion, 20.05.2005 12:19
eks see ole maitse asi...aga mina korraldajana küll ei võtaks sellist riski, et kaardi järgi laseks tuulepead tavaliste tänavasõidu autodega metsavahele hullama...oleks veel turvapuurid sees...vähestel vist on...ennem vähemalt kirjutasid mingigi legendi mida said ka korra n.ö. üle proovida...igaühe tunnetuse küsimus mismoodi ta siis selle kirja pani...aga siiani vähemalt pole midagi väga hullu juhtunud ...õnneks

Donkey Hot, 20.05.2005 12:14
Ega ma ei mõelnudki, et ajad peaksid paranema hoobilt, ma mõtlesin laiemas plaanis, et harjub nagu rohkem kuulama.

co-driver, 20.05.2005 12:11
Donkey, vaevalt et sellel rallil kaardilugejasse uskmisest palju kasu on ja ajad paraneksid, kui raja on kirjutanud keegi kolmas inimene. Sellisel juhul ei ole kõne all mitte ainult piloodi usaldus kaardilugeja vastu, vaid ka juba kaardilugeja usaldus rajalegendi suhtes. Tulemuseks on see, et kõhklevad mõlemad ja see teeb sõidu kas aeglaseks (kompivaks) või siis pakutakse pealtvaatajatele unustamatuid vaatepilte.
Kõik sõitjad on muidugi võrdses seisus.

co-driver, 20.05.2005 12:05
To vaade: sedapidi asjale lähenedes küll jah. Aga iseasi, kuipalju meeskond suudab korraldaja legendi järgi üldse kiiresti sõita. Ühte rahvaralli korraldajapoolset rajalegendi olen käes hoidnud ja meie rajakirjutamise süsteem on paljuski teistsugune, just kurvide määramisel. Kes on kogu aeg oma süsteemi järgi rada kirjutanud, neil tuleb väga kiiresti ümber õppida:) Eelis on neil, kes sõidavad sama süsteemi järgi nagu korraldaja on selle kirja pannud. Vahemaade hindamine on nagunii omaette teema.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia