Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
22. märts 2005 7:14
Tagasi
Trüki lehekülg

Auto seadistuste testimine - see on imelihtne!

Kommentaare lisatud: 27

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
arrjyrrak, 24.03.2005 07:53
mina arvan, et tuleb ära lõpetada sõit nende kallite ja keeruliste autodega. sõita tuleb ziguliga, siis saab karbussi - jaan ise kõrva järgi kõik paika keerata...

mihkel, 24.03.2005 09:16
elektroonilse sisepritse saab ka kõrva järgi paika keerata ja palju edukamalt kui näiteks karpat. Weber karburaatoriga vaja teha palju rohkem tööd et asi enam vähem talutavalt paika saada kui el. sissepritsega.(el. pritse all mõtlen vabalt programmeeritavat võidusõidu pritsungit). Isegi hind tuleb kokkuvõttes pea et odavam

ˇmyy, 24.03.2005 10:14
no ma arvan et liguri jõupink saab ka sellega hakkama ja rehvimõõte saab paremini katsetada sõites (trenni tehes) kui test näitab et see rehv on hea, on tegelik tulemus täis jama. loomulikult on see puhtalt minu arvamus:D

siim, 24.03.2005 11:02
mis tähendab lõpetage kallite autodega sõitmine.. kuidas meie omad siis peaks maailmatasemele küündima kui kõik zigullidega sõidavad.. elagu turbomootorid, aktiivdiferentsiaalid, otsekastid, stardisüsteemid, nelivedu ja paugutajad!!!

Xx Yy Zz, 24.03.2005 16:37
Tähendab, kommentaariks niipalju, et ka "kallites jõustendides" võib identses seades autoga järjest kolmes stendis käies saada kolm täiesti ise tulemust. See on rohkem streetrace-meeste pikendamise teema, et käiakse, tehakse üks tõmme ja siis räägitakse sõpradele, et "panin K&N ja lõin sumpapüti tühjaks, mul on nüüd XX hobujõudu".

Reaalselt on stend ikkagi samamoodi abivahend justnimelt auto häälestamisel - tehakse esialgne tõmme, fikseeritakse "algnäidud" ja asutakse tegema muutusi, igaühe järel siis uut tõmmet tehes vaadates, kas ja kuidas need mõjusid.

Selle koha pealt on G-tech üsna samapalju abiks - olulised pole absoluutnumbrid, vaid erinevate seadistustega mõõdetud numbrite vahe. Ja kui see G-tech ka hobuste ja muuga natuke puusse paneb, paneb ta seda alati ühtemoodi ja tulemuste vahe on täiesti adekvaatne.

Mis, 25.03.2005 05:44
moment see on? Kes sihukse mootori valmis tegi JA KUIDAS SELLEGA SÕIDETAKSE?

xxx, 16.10.2005 18:40
mis ainulaadne???
streetracerite masinatest võite peoga neid leida
350usd pole suur summa et endale sellist asja lubada

kuid ega see g-tech ei näita õieti
seega ei ole mõtet teda endale osta - parem käi läbi düno pingist ja kiirenduselt
siis on täpselt teada auto omadused

 

| 1-20 | 21-40 |
Artikli juurde
14.05.2024
Veokate ja bagidega kihutati Raassilla rajal võidu
Artikli juurde
15.05.2024
Võru asemel sõidetakse Lätis Cēsise rallil
Artikli juurde
13.05.2024
Ott Tänak teenis Portugali MM-rallilt suurima punktiskoori
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia