Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
22. märts 2005 7:14
Tagasi
Trüki lehekülg

Auto seadistuste testimine - see on imelihtne!

Kommentaare lisatud: 27

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
xxx, 16.10.2005 18:40
mis ainulaadne???
streetracerite masinatest võite peoga neid leida
350usd pole suur summa et endale sellist asja lubada

kuid ega see g-tech ei näita õieti
seega ei ole mõtet teda endale osta - parem käi läbi düno pingist ja kiirenduselt
siis on täpselt teada auto omadused

Mis, 25.03.2005 05:44
moment see on? Kes sihukse mootori valmis tegi JA KUIDAS SELLEGA SÕIDETAKSE?

Xx Yy Zz, 24.03.2005 16:37
Tähendab, kommentaariks niipalju, et ka "kallites jõustendides" võib identses seades autoga järjest kolmes stendis käies saada kolm täiesti ise tulemust. See on rohkem streetrace-meeste pikendamise teema, et käiakse, tehakse üks tõmme ja siis räägitakse sõpradele, et "panin K&N ja lõin sumpapüti tühjaks, mul on nüüd XX hobujõudu".

Reaalselt on stend ikkagi samamoodi abivahend justnimelt auto häälestamisel - tehakse esialgne tõmme, fikseeritakse "algnäidud" ja asutakse tegema muutusi, igaühe järel siis uut tõmmet tehes vaadates, kas ja kuidas need mõjusid.

Selle koha pealt on G-tech üsna samapalju abiks - olulised pole absoluutnumbrid, vaid erinevate seadistustega mõõdetud numbrite vahe. Ja kui see G-tech ka hobuste ja muuga natuke puusse paneb, paneb ta seda alati ühtemoodi ja tulemuste vahe on täiesti adekvaatne.

siim, 24.03.2005 11:02
mis tähendab lõpetage kallite autodega sõitmine.. kuidas meie omad siis peaks maailmatasemele küündima kui kõik zigullidega sõidavad.. elagu turbomootorid, aktiivdiferentsiaalid, otsekastid, stardisüsteemid, nelivedu ja paugutajad!!!

ˇmyy, 24.03.2005 10:14
no ma arvan et liguri jõupink saab ka sellega hakkama ja rehvimõõte saab paremini katsetada sõites (trenni tehes) kui test näitab et see rehv on hea, on tegelik tulemus täis jama. loomulikult on see puhtalt minu arvamus:D

mihkel, 24.03.2005 09:16
elektroonilse sisepritse saab ka kõrva järgi paika keerata ja palju edukamalt kui näiteks karpat. Weber karburaatoriga vaja teha palju rohkem tööd et asi enam vähem talutavalt paika saada kui el. sissepritsega.(el. pritse all mõtlen vabalt programmeeritavat võidusõidu pritsungit). Isegi hind tuleb kokkuvõttes pea et odavam

arrjyrrak, 24.03.2005 07:53
mina arvan, et tuleb ära lõpetada sõit nende kallite ja keeruliste autodega. sõita tuleb ziguliga, siis saab karbussi - jaan ise kõrva järgi kõik paika keerata...

rain, 23.03.2005 19:17
ringraja masinatel ju ammu sellised ja palju keerulisemadki asjad peal, see on ka ainuke viis vähegi õigemat seadistust saada...
stendis saab ainult mootorit seadistada aga ega ainult mootor ei sõida

mihkel, 23.03.2005 18:26
Loomulikult ei saa ise midagi teha , vaja spets mehi, spets tööriistu, spets stende- mida rohkem maksab seda kõvem tase. Kõik asjad peavad olema spets firmas tehtud kus töötavad spets mehed mida kaugemal välismaal seda parem. ainult nii saabki!!! - Lohutus lollidele kes ise millegagi hakkama ei saa.

vilksti, 23.03.2005 17:43
Eestis stendid olemas küll aga näitkes 4wd oma pole. selleks pead ikka soome minema. Huvitav oleks näha mõne meie tipp N rühma ja siis mõne A rühma auto võrdlust. Siis saaks näha palju N rühma mehed rajal rohkem vaeva peava nägema et saada sammasse temposse. Kuid aegu vaadates on asi isegi teistpidi ju. Eks see riistapuu rohkem selline odavam ja lihtsam võimalus ole autot testida. Eks tipp autod pannakse ikka setendis paika. Seal ju juba programmid ja värgid peal seal niisama ei saagi vaadata midagi.

smartass, 23.03.2005 16:28
jah..testige seda seadet v mingi stendi.v kritiseerige edasi.muidex eestis hea stend karksi-nuias..ligur motors`is..ligur paneb mootori käima ka..seal on lakist kyll autosi käind mis seal ära vusserdatud!!

deus, 23.03.2005 15:05
huvitav kuidas see aparaat hj veel mõõdab??
kas siis ainult G jõu ja kaalu vms põhjal... !?

Priit, 23.03.2005 13:20
Aparaadi täpsuse üle võib vaidlema jäädagi, kindlasti jääb see alla dünostendile, selles osas ei vaidlegi.

Samas, hobujõud ja njuutonmeetrid ning nende graafikud on ainult mingi osa kuvatavatest andmetest. Lisaks tulevad parameetrid, mille mõõtmist dünostend kahjuks ei paku ja seda veermikukadu, teeolusid ja ilmastikku arvestades.

Näitena võiks tuua pöörete ja aja graafiku, mis näitab kenasti ära käiguvahetuse punktid ja kui madalale pöörded sel hetkel langesid ja mis pööretel vahetus toimus. Neid andmeid ja graafikuid on teisigi. Kes proovinud, see teab. Näidiseid saab näha Privilo lehe galerii all, andmete kohta on ka lehel täpsem info.

Pean vist siinkohal Kalaga nõustuma. Kes soovib, see tuleb nagunii mõõtma. Praegu ei ole ühegi mõõtmas käinud inimese poolt negatiivset järelkaja olnud. Eks peab kriitikuid ka olema.

Parimat ja ilusat kevadet,
Priit

Kala, 23.03.2005 13:00
Klge kraaklejad .. vaja rally.ee ka delfiks muuta?

Meie katsetasime asja ja saime oma auto kohta teada asju mdia varem ei teadnud, muidugi me ei viska kõiki skeeme siia välja kõigile uudistamiseks. Kuid asi oli igati informatiivne.

Stoperiga oleks me metsa all võinud ju seista ja mõõta selle vahemaa läbimist, kuid kuidas siis edasi... hakkame paberipeal arvutama hobujõude jne. ?

Pealegi on asi vabatahtlik, kui te ei taha oma auto kohta andmeid teada mida antud seade pakub, siis ärge kasutage seda teenust.
Kui teil on rohkem huvi ja ei ole võimalust kohe Laki tuningu stendi sõita siis see samune aparaat on väga hea alternatiiv.
Pealegi pole laki tuningus veel 4 vedustele stendi.

Ühesõnaga kes soovib see proovib, koerad las hauguvad aga karavan liigub edasi .. või kudias see oligi ! :)

vaade, 23.03.2005 12:55
Kui sa kasutad testimiseks kella (stopperit) siis järelikult läbid sa mingit testrada. Testrajal mingi usaldusväärde tulemuse saamiseks peab rada tunduvalt pikem olema, samuti ei või 100% kindel olla, et parem aeg saavutati seadistuse muutmisest. Aparaat annab väidetavalt ikkagi suure hulga mõõdetud parameetreid. Saan aru, et sa tahad väita et seal pole mingit kasulikku teavet? või et kõik need andmed on võimalik teada saada lihtsalt sõiduaega analüüsides?
Tegelikult ei räägi ma testi võimatusest kella abil. Mind lihtsalt hämmastab puhteestlaslik virisemishimu, kritiseerida asja millest aimugi pole – kui keegi kritiseeriks oma kogemusest, siis oleks sõnastus vist hoopis teine ja põhjendatud.

to vaade, 23.03.2005 12:26
Tsiteerin: "Kui seade võimaldab erinevaid parameetreid suhteliselt usutava täpsusega mõõta (mitte ainult HJ) ja seda reaalselt tee peal mitte rullidel, siis on ju selge et seadistust kombineerides ja rehve vahetades ja mõõteandmeid võrreldes, saad auto kohta midagi kasulikku teada."

Seadistust kombineerides ja rehve vahetades saad parima ülevaate auto omadustest, kui kasutad mõõteriistana kella. Näiteks stopperit. Mõni edevam kasutada võib ka ägedamat ajavõtusüsteemi. Muidugi on hoopis teine maailm wrc-autode testimine, aga jutt siin pole sellest.

smartass, 23.03.2005 12:25
kui sa vähegi teadjam mees oleksid sis sa ei pakux mingit soome ülikallist stendi siin..eestiski asi olemas ja mitte mingi mega kallis.
esialgi hea vaadata selle jubinaga palju masinal UMBES neid parameetreid on..ja kui midagi tõsisemalt sättida tahta on selle jaox stend!!

vaade, 23.03.2005 12:12
seleta, mida sa kellaga mõõdad.
(aga mis ma tarkadega vaidlen)

to vaade, 23.03.2005 10:30
see, mida sa seletad, seda mõõdetakse kellaga, mitte mingi aknale kleebitava jubinaga:)

vaade, 23.03.2005 09:33
kuulge teie smartässid!
arvate et seadmega võib ainult lutsu visata? eriti mõttetu on "õuna" kommentaar - enne kui pole kiiresti sõitma õppinud, ei tohiks nagu üldse autot seadistada??
ärge olge nii kriitilised. Kui seade võimaldab erinevaid parameetreid suhteliselt usutava täpsusega mõõta (mitte ainult HJ) ja seda reaalselt tee peal mitte rullidel, siis on ju selge et seadistust kombineerides ja rehve vahetades ja mõõteandmeid võrreldes, saad auto kohta midagi kasulikku teada.

 

| 1-20 | 21-40 |
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia