|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
Villu Teearu
20. märts 2005 18:32
Tagasi
Trüki lehekülg
Tarbja lumerajal piinlikult täpne rehvikontroll
Kommentaare lisatud:
33
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
HillarK
, 22.03.2005 12:29
Rehviteema jätkuks- reeglid on sellised nagu nad on ja pole mõtet rääkida mingist 2,5mm-st.
Kohe on platsis järgmine mees kes tahaks, et võiks ikka 3mm olla. Kõrvalekalde protsent on korraldaja otsustada- reeglitesse seda ei tule, kuna siis hakatakse juba mängima selle peale.Kõige tähtsam on tuvastada tahtlus st. kas rikkumine on tahtlik.
sõitja
, 22.03.2005 10:46
Tublid Paide poisid, kes suutsid selle rehvijama rahulikut võtta .Eks iga aasta tuleb keegi jurde püüdmaks petta....vanadel tegijatel ju neid mõtteis ei ole.Ja 10 % oli mõistlik otsus....kui kontrollida peale sõttu....enne sõittu nagu peaks kõik mõõdus olema-kodutöö tehtud....
Naast.
, 21.03.2005 22:23
sry. kunagi lugesin nagu,et treimine keelatud...enam pole tõesti sellest kusagil juttu. Ning ei pidanud silmas lühemaks treimist....see ju loogiline
Jääraja üldalustest TÄNAVAREHVILE
, 21.03.2005 21:58
4.1. Tänavarehv peab vastama järgmistele tingimustele:
naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
rehvis, mille velje läbimõõt on kuni 13" - 90;
rehvis, mille velje läbimõõt on 14" ja 15" - 110;
rehvis, mille velje läbimõõt on enam kui 15" - 130;
rehvis, mille velje läbimõõt on 17" ja enam - 150;
kõvasulami läbimõõt on max 2,5 mm
väljaulatuva osa pikkus on max 2mm
Mis siin enam vaielda? Palun too välja punkt, kus on kirjas et ei tohi naastu lühemaks treida?
Ja tule ka teinekord Tarbjale sõitma, võrdleme tulemusi, mitte ära ole kõva mees ainult oma kodu linnas! (Holmes, Naast.)
Tänud Paide meestele, kes sellises olukorras midagi korraldada veel viitsivad!
Naast.
, 21.03.2005 21:27
Jälle on järelkaja,et osad sõitsid keelatud naastudega!!! Nii on ju mõtetu, miks keegi siis ei esitanud protesti? Aga muidu täitsa tore - erk võttis jäärajad oma tiiva alla ja tehti isegi üldjuhend...kus selgelt kirjas:naastu treimine keelatud!
Tänud Paide meestele, kes sellises olukorras midagi korraldada veel tahavad!
võistleja
, 21.03.2005 20:42
Kogu see pull jääradadel võiks lamell rehvidega olla poleks mingit vaidlust.
to baskerwillu
, 21.03.2005 19:21
mida teha magnetiga? kus on kirjas , et sõiduautodele mõeldud naast on alumiiniumist , kui seda magnetiga seostad ? Ehk kommenteeriks!
to Baskerwillu
, 21.03.2005 16:31
Ikkagi arvan et piisas mõõtmisest - see ju kõige olulisem!
jaak
, 21.03.2005 16:03
ma arvan, et 10% on mõistlik reegel...muidu oleks arvatavasti suurem osa esikoha sõitjatest tulnud maha võtta ? standardrehvil üle 1.7-1.8mm nael välja ei tule aga kui tehtud rehv, siis võivad vabalt mõned rohkem välja tulla
baskerwillu
, 21.03.2005 16:02
Oleks pidanud kaaluma ka, see oleks raudselt kogu kaardipaki sassi ajanud...
...vähemalt magnetit kasutanud.
to holmes
, 21.03.2005 14:32
sa pole vist eriti asjaga kursis.Kui korraldaja otsustab nii,siis nii see ka on. Ja kui sulle sedasi ei sobi - korralda ise võistlus ja tee omad reeglid!
Suured tänud Vahur Vaarmale väga korraliku rehvide kontrolli ja täpsete reeglite eest!
to Holmes
, 21.03.2005 14:18
Jälle pole rahul. Minuarust vägagi mõistlik otsus.
holmes
, 21.03.2005 14:13
10 % võib üle olla? Mis imelik reegel nüüd välja mõeldud. Puhta segased seal koos. Kui mõõdus, siis peavad ikka mõõdus olema. 1-3 kui on üle siis veel ok.
|
1-20
|
21-40
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
01.05.2024
Võru ralli jääb majanduslikel põhjustel ära
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur
(
0
)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023
(
0
)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla
(
0
)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp
(
0
)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO
(
0
)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024
(
1
)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24"
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.