Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Villu Teearu
20. märts 2005 18:32
Loe kommentaare (33)
Trüki lehekülg

Tarbja lumerajal piinlikult täpne rehvikontroll

 Foto: Villu TeearuJärva lumeraja karikavõistluste kolm etappi on nüüdseks peetud. Sarja korraldaja Vahur Vaarma peab sarja kordaläinuks ja oli õnnelik, et niipalju talve tuli ja võistlused toimusid.

Tarbja tehisjärvel peeti 19. märtsil Järva lumeraja karikavõistluste kolmas etapp. "Saime viimase etapi talve viimasel päeval peetud, sest kahekümnendal algas juba kevad," ütles Vahur Vaarma.

Sarja kolmandal etapil mõõdeti kõigi punktikohal lõpetanud sõitjate autode rehve piinliku täpsusega. Põhjuseks korraldajale esitatud protest, milles vihjati mitmetele noorte ja esiveoliste arvestusklassis osalenud sõitjate autode naastude tehnilistele tingimustele mittevastavusele.

"Kuna reeglit ei olnud, siis kehtestasime ise, et 10 protsenti naeltest võivad pikemad olla, ülejäänud ei tohi olla pikemalt väljas kui kaks millimeetrit," selgitas Vaarma.

Esiveoliste arvestuses diskvalifitseeriti võistluselt kiireimaid aegu näidanud Erki Ehvert. "Ehvertiga oli juba hommikul probleeme," ütles Vaarma. "Aga siis ta käias naelad ära ja sai lubatu piiridesse. Ju siis ei olnud rehvid õigesti sisse sõidetud."

Pärast Lada Samaral võistelnud Ehverti diskvalifitseerimist läks esikoht Marko Kasepõllule (Lada Samara). Toomas Angerjärv (VW Golf) oli teine ja Rain Kaur (Lada Samara) kolmas. Karikavõistluste arvestuses võitis Angerjärv Kasepõllu ja Ehverti ees.

Tagaveoliste kiireim oli Tarbja lumerajal Arti Kõrgesaar (Ford Sierra). Mati Kutser (Škoda 120) tuli teiseks ja Silver Maidla (ZAZ 968) kolmandaks. Samas järjestuses lõpetati ka karikavõistlused.

Noortest oli kiireim Egon Kaur (Lada Samara). Teisele kohale tuli Janno Nutov (VW Golf) ja kolmandale Romet Tsirna (Honda CRX). Kolme etapi kokkuvõttes saavutas võidu Marti Hoop. Teiseks tuli Matis Vaarma ja kolmandaks Märt Heinlik.

4WD klassi kiireim oli kõik osavõistlused võitnud Olev Kaas (Daihatsu Chrade). Nii kolmanda etapi kui karikavõistluste teine ja kolmas olid vastavalt Rainar Leibak (Mazda 323) ning Helmet Palm (Mitsubishi Lancer Evo 8).

Klassis 2WD piik võttis kolmelt etapilt võidud Severi Sveters. Kolmandal etapil sai teise koha Toomas Kallasmaa (VW Beetle) ja kolmanda Avo Vaher. Karikavõistlused lõpetati järjestuses: Sveters, Vaher, Kallasmaa.

4WD piik klassis võitis viimase Järva karikavõistluste etapi Jaanus Murakas (Mitsubishi Lancer Evo 7). Andres Kask (Subaru Impreza) ja Martin Rauam (Subaru Impreza) olid vastavalt teine ja kolmas. Karikavõistlused võitis kokkuvõttes Kask, teiseks tuli Palm ja kolmandaks Murakas.

"Usun, et rehvide kontrolliga seekord probleeme ei tohiks olla," lausus Vahur Vaarma. "Seekord oli punktikoha meestel piinlikult täpne kontroll ja võitjad kasutasid vaid õigeid rehve."
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia