Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
28. november 2004 7:37
Tagasi
Trüki lehekülg

Talviseid võistlusi hakkab kureerima ERK

Kommentaare lisatud: 216

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | 201-220 |
 
ka mehaanik, 29.11.2004 13:14
kas ei ole mõtekas esivedu ja tagavedu lahus hoida.

PAUL, 29.11.2004 13:02
OLEN UUDUGA NÕUS NAISED KA PUNTI

UUDU, 29.11.2004 12:57
VAJA ON TEHA KAHEVEOLISED JA NELJASED, ALLA TÄNAVA KUMM + NAEL (KAS LIIMITUD VÕI LIIMIMATA, IGAÜHE OMA LÕBU) JA ERALDI SPORTKLASS PIIKIDEGA VASTAVALT NÕUETELE. IGAÜKS TULEB SÕITMA MILLEGA TAHAB, NII OLEKS KLASSE VÄHEM JA KONKURENTS OLEMAS, MITTE NAGU PRAEGU KOLM-NELI TÜKKI KLASSIS.

mehaanik, 29.11.2004 12:32
mõelge mida räägite, igal kummil tuleb kindlasti vastavalt tehase nõuetele ka kummi rõhk paika panna, sest muidu pole sellel sõidul mingit mõtet, vahe tuleb nii suur.

Undu, 29.11.2004 12:26
Kerge või 1,3 või mida iganes...aga tegi ära...see on FAKT...irw.
Varsti saab jääle ja saab sõita.See on tähtis!!!

aa, 29.11.2004 12:26
See vahe ongi, et enne tuleb natuke mõelda kui midagi kirja panna

-, 29.11.2004 12:00
nii se tõesti oli ja pealegi oli se Daihatsu 1.3 liitrine ja konkurentidest hulka kergem

vaade to aa, 29.11.2004 11:50
ma mäletan ka midagi, et eelmisel aastal olla üks Daihatsu Impresadel eest ära sõitnud?

xxx, 29.11.2004 11:48
Nagu arvata oli, lööb "naela-teema" tolmu ülesse: kas siis tänavaklassis hoopis LAMELL?

To aa, 29.11.2004 11:44
mõtle enne, mis räägid.

aa, 29.11.2004 11:40
to:appiii
teed ennast oma tedamatusega päris naeruväärseks teiste silmis.

aa, 29.11.2004 11:37
Nojah selliste argumentide puhul ei saagi kunagi tänavaklass võrdseks.Lõpptulemus sõltub ikkagi sellest kes kui palju oskab mingi tehnilise nipiga teisel lohku tõmmata.Niipalju veel rehvidest et kui päris peenikest joont mööda käia siis tänavasõidu autodel on keelatud liimitud naeltega üldse sõita;))Kes ei usu uurige seadusi mis lubavad meil sõidukitega liigelda

Undu:D, 29.11.2004 11:31
MotoSport:P

appiii, 29.11.2004 11:17
mehed, kes siin kommivad, olete te kunagi yldse jäärada sõitnud????? Mida parem auto, seda parem tulemus!!!??? Andke andeks...aga ärge ajage jama! JÄÄRAJAL EI LOE AUTO, vaid rehvid ja juht! Ning kui oleks võrdsed rehvid ja võrdsed nalelad ega võrdsemaks enam jäärada teha ei saa!! mõelge veic peaga...

jaak, 29.11.2004 10:46
Tänava klassis ei saa kunagi täielikku võrdsust, kui kehtestada ka üks kindel rehvitüüp, siis saab naelu ikka vahetada ning naeltel on juba suur vahe...ning kui need veel liimitud, siis seda enam. Kes tahab rohkem võrdsust peab edasi sportlikku klassi minema. Eelmine aasta sai seda pikalt arutatud ning jõudsime sellistele järeldustele.

tasuja, 29.11.2004 10:30
Osadel autodel on tehasest jäigema libisemisega diferensaalid näit. ( Golf) kas neid siis jäärajal kasutada ei tohi,ärge jahuge ja sõitke. Kasutada võib tänavasõidus lubatud rehve.Kellele meeldib suvest-suveni , kellele Nokia.

Kallekas, 29.11.2004 10:25
Eks ideaalis oleks vahva küll, kui kõigil oleks võrdne tehnika ja võrdsed tingimused, aga seda on võimatu täiesti saavutada, sest näiteks isegi ühe rehvitootja sama partii rehvid ei ole ja ei saagi olla 100% identsed. Isegi kui sõita ühe ja sama autoga, siis ei ole see täielik võrdsus, sest ajapikku rada niikuinii mingil määral muutub. Kuskilt tuleb piir tõmmata aga ei ole mõtet minna utoopiasse.. autosport, nii kurb kui see ka ei ole, ei ole elu sees võrdne.. (isegi kui autod oleksid, siis sõitjad on juba erineva kaaluga :)) aga hea mees võib sõita kehva tehnikaga paremini kui kehv mees heaga. Ärge arvake, et kui teil on tingimused täielikult paigas, et sõit oleks võrdsem, et ega siis ei jää ära need paberi peal võidusõidud ja netis tati pritsimised.

....., 29.11.2004 10:11
Ärge jahuge nendest rehvidest koguaeg ,need kes tulevad võistlusele tõsiste mõtetega need liimivad naelad ja sõidavad uute rehvidega .Ja see väide et võistluse võidavad rehvid mitte auto on absurdne (võibolla mosseliiga puhul).
Tuleb töödata välja määrustik mis kehtestab sõidukile lubatud lisad(fwd).Kui üks esiveoline kasutab sillalukku ja teine ei, siis ei saa mingist võrdsest lõpptulemusest rääkida.Nende määruste väljatöötamisel tuleb kaasata spetsialiste kes teavad midagi sõidu dünaamikast ja autoehitusest ,siis saab sarja mingit moodi võrdseks.
See teema oli üleval ka eelmine aasta ja sellest sai palju räägitud.See kui finisis hakatakse üksteise rehve vahtima ja mõõtma on naeruväärne .Saage ükskord aru et ei sõida ainult rehvid ja mehed autode roolis

dude, 29.11.2004 09:52
Ärge olge nii kitsarinnalised ja ühe tootja kesksed. Kodanikud, kes on investeerinud korralikesse rehvidesse, ei poolda kindlasti protirehvi kasutamist. Nähke natuke globaalsemalt seda asja.

sõitja, 29.11.2004 09:36
kõik ühe rehviga rajale jah ja miks siis mitte vallai, väga hea rehv ju

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | 201-220 |
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia