Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
28. november 2004 7:37
Tagasi
Trüki lehekülg

Talviseid võistlusi hakkab kureerima ERK

Kommentaare lisatud: 216

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | 201-220 |
 
Lugna, 30.11.2004 17:30
Olen meelisega yhel nõul, pole nagu midagi lisada.
Tahaks eelneva arutelu kohta yhe näite tuua: (pole eriti teema kohane aga ikkagi) Äkki keegi mäletab järvakarika teist võistlust tarbijal, seal sõitis Jarek Lepik pruuni kadetiga ja saavutas piigis teise koha. Minu arust siit ka väga selge moraal: ei ole tähtis kui tehtud või kui tegemata su auto on, loeb ikkagi juht, kes seda autot juhib!
Edu ja kordaminekuid kõigile.

osaleja-> meelis, 30.11.2004 16:46
eee, mis pead selle all silmas, et tänavaklassist võix ära kaotada ralliaautod?on neid yldse sõitmas olnud?mälu veab alt mind praegu :(

meelis, 30.11.2004 16:18
lõpuks jõutakse vist kuskilemaale välja ka:)
minu seisukoht on see, et rehvidele tugev kontroll peale, tingimused enam-vähem samad mis eelmine aastagi, võibolla lisada see, et ei tohi rehve lõigata.
difriploki keelamine-MÕTETU, ei ole võimalik 100% kontrollida!
karikasari piigiklassis- idee 5+, ainult natukene häirib see sõiduülikondade värk seal määruses. sõidan rahvarallit ise, autol puur sees ja plokk all, korralikud korvid jne(rahvaralli määruste piires tehtud kõik). kas ma pean nyyd jääraja jaoks endale sõiduülikonna ostma???
tänavaklassist võix ära kaotada ralliautod, noortel võixid ralliautod lubatud olla

Üle Kanne, 30.11.2004 15:55
rahvaralli meestele ei tohi liiga teha muidugi. Väga palju on autodega vaeva nähtud ja raha alla maetud, et määruste piires saavutada maksimaalset. On ju tehnika sport seotud ikkagi aretamistega kah. See üks võistluse osadest. Kui kellegil raha ei ole, et sellist sporti viljeleda, siis võiks valida mõne odavama spordiala. Näiteks: Male

osaleja, 30.11.2004 15:47
kuradima nõus kepsuga. Krt, mul rahvaralliks kohantatud auto, iga aastab olen jäärada kaasa saanud sõita. Järsku 2004 aasta hooaja algusel võetakse vastu seadus, et nyyd enam ei saa. See teeb väheke tigetaks kyll! Sellega võib veel nõus olla, et tuleb tavarehvi kaks klassi: tavaline ja vaba! Ärge siis rahvaralli mehi päris ää nullige, julgen arvata, et Vahi minuga samal nõul, on temagi kõvakäsi rr-s.

...kah sõitja, 30.11.2004 15:33
...no siis on ju kasulik jätta teh.tingimused samaks eelmise aastaga. Ala minuarust väljasuremisohus ei ole. Pigem vastupidi. Nii et rehvidele pilk peale ja läheb sõiduks

Hillar, 30.11.2004 15:33
Teeme siis lühidalt: kutsun üles kõiki kes omavad vedava silla blokeeringuga 2WD autot, millega kavatsetakse sõita tänavasõiduautode klassis- andke endast märku aadressile autospordiklubi@hot.ee .Tahaks näha palju neid reaalselt on!

Hillar to arne, 30.11.2004 15:28
Saan Sinu mõttest aru aga minu jaoks pole probleem see mida arvavad meie kõvad tegijad( nemad on arvatavasti ka igasuguste tingimuste juures tegijad) vaid, et see ala ei muutuks mingiks aretajate katsepolügooniks kus teistel enam midagi teha pole. Saage mehed aru- minu jaoks täitsa kama millega või kuidas te sõidate! Ainult, et kui tugineda mõne üksiku indiviidi arvamusele siis sureb see ala lihtsalt välja.Siin võtavad sõna ju siiski üksikud fanaatikud, kes seda portaali kogu aeg jälgivad.

jaak, 30.11.2004 15:17
mõttekas on ikkagi piirata tänava klassis vaid naela pikkust, sest ei saa jätta kõrvale pühapäevasõitjaid "tavarehvidega" (rehvi lõikamine võiks olla keelatud). Auto puhul ei tasuks piirangut seada, sest ka tänaval sõitva autoga saab väga palju ära teha, seega võiks ka registris mitte olevad noorte harjutamise autod peale lasta. Kes otsib juba rohkem võrdsust ja tahab rohkem ehitada, läheb piigiklassi.

arne to hillar, 30.11.2004 15:15
tekkis mõte selline, et pöörduge siin foorumis personaalselt eelmise aasta tegijate poole nagu: LIIVRAND,ANGERJÄRV,VAARMA,KIIVAR,VAHI,HOLZBER... JA KÕIK, KÕIK TEISED KA.
Äkki vastavad ja ei pea jahuma mingite X -ide, Y -ute ja .... -ega.

...uudu, 30.11.2004 15:10
...äkki teeks siis sellised klassid:
2WD rikkadtänavasõit ja 2WD vaesedtänavasõit???

Madis, 30.11.2004 15:09
Põhimõtteliselt nii ongi.
Ja seda kõike on korraldajate asi rangelt ja üheselt kontrollida ning rikkuja tulemus tühistada. Kõik.

...kah sõitja, 30.11.2004 15:05
...asi tegelikult lihtne ju siis. Rahvaklassis on lubatud osaleda autodega, millega võib liigelda ka tänaval tavaliikluses. Lisaks rehvid ja naastude pikkus paika panna ja ongi okas:)

Madis, 30.11.2004 14:55
...ega autosid võrdseks ei saagi(ühel on ühed - teisel teised eelised) - sõitjate mure on vastavalt korraldajate poolt lubatud reeglitele ja tehn.tingimustele oma võistlussõidukit parendada/seadistada kas siis optimaalselt või maksimaalselt...
Reeglid peavad olema mõistlikud ja üheselt mõistetavad ning enamusele vastuvõetavad.
Blokiga on samuti nii, et kui lepitekse kokku ja võetakse vastu otsus et on lubatud - siis ongi nii, aga küll seda valu ja virisemist siis tulema hakkab ja vaevalt pooledki sellega päri on - vähemasti see osa pooltest, kes mõttes ja sportlikus vaimus poodiumi poole sihivad, aga seda ei oma või saa endale lubada.

...eks lõplik otsus tuleb ikkagi ilmselt "ülevaltpoolt", aga ilmselt ka kõiki siinseid kommentaare arvestades ja silmaspidades.

keps, 30.11.2004 14:54
Ärge jahuge oma plokkidega jätke nad juba rahule, paljudel autodel on nad juba tehasest sees.Torudega autol ei ole mingit eelist lõpetage juba ära, ainuke eelis et ta kõvasti turvalisem. Kui ei ole raha oma turvalisuse tõstmiseks siis ärge virisege, igaüks sõidab vastavalt võimalustele.Noortel ei pea kõrvalistuja olema kinnisel rajal lugege eeskirju!

...kah sõitja, 30.11.2004 14:34
võite siin igasuguseid asju keelustada või mitte, aga võrdseks kõike autosid kindlasti ei saa. Ilmselt ikka kõige targem oleks jäärajal rehvidele ja naastudele rõhku panna, et need võrdsed oleksid. Blokki ei ole keegi keelanud paigaldada autole siiani, aga miks see nii suur probleem mõne jaoks on siin? Blokid ju saadaval kui vähe uurida ja vaeva näha, niiet ostke blokid ja andke minna. Kui sõita ei oska siis ei ole blokist kah kasu. Pealegi võib vabalt liigelda blokiga ka tavaliikluses. Miks keelustada sis rahvaautode klassis see vidin?

Hillar, 30.11.2004 14:18
Võistluste pikkuse määrab ära osalejate arv, mitte klasside paljusus. Sellest sõltub lihtsalt auhindade hulk(oluline korraldajale) ja konkurentsi tihedus. Arvatavasti tuleb võistluste ladusaks läbiviimiseks rakendada lisapiiranguid (mis teatavasti kõigile ei meeldi)- üks nendest on osavõtjate arvu piiramine. Me üritasime saada siit asjalikke mõtteid (neid mõned siiski olid), et seada paika sellised reeglid mis sobiksid 80%-le kodanikest. Ülejäänud kellele need mitte kuidagi ei meeldi peavad paraku otsima endale siis teise väljundi.Selliselt toimib see kõikidel aladel.

vaade, 30.11.2004 13:58
selliste klasside jautuse juures (mis iseenesest tundub õige) on kindel et võistlus on kahepäevane. Nüüd sõltub korraldajast sest arvan et osad tegijad ei viitsi kõiki klasse läbi teha ja teevad lühendatud-lihtsustatud variandi.

Madis, 30.11.2004 13:55
Arne jutus on head terad - kas või ploki kontroll - see pole tegelikult probleem...
Selle siinse arutelu mõtte ongi leida ideid ja kuulda mõtteid, et neendest mõistlikumad ära kasutada.
Samas tänavasõiduklassis vaevalt mingeid kardinaalseid muutusi tulekul on - kõik tuleb lihtsalt konkreetselt tehn.tingimustesse/juhendisse must-valgel kirja panna, et pärast kusagil "auke" pole.
Ei tõrjuta ju sarjast keda eemale, aga kui osalejate arv on niigi kõrge ja kellegile kehtestatavad tingimused/reeglid ei sobi - ega teda ju osalema ka ei sunnita.
Saage inimesed aru, korraldajad üritavad Teile võistlusi organiseerida ja selleks on vaja kehtestada ka reeglid/tehn.tingimused ja teha need sellised, et nad oleksid võimalikult mõistlikud ja enamusele vastuvõetavad. Kellele nad siis ei meeldi või ei sobi mõnel muul põhjusel - mingu paarutagu niisama kusagil mujal.
....asjalikku kah:
1. Naelast - pärast võistlust(ka võistluse ajal) peaks see olema max.2mm. rehvipinnast väljas. => s.t. "tänavanael" - kes aretavad ja "välja-ei-kuku" = Maha! Lihtne!
Tehasenaelutusega uuel rehvil on see algselt 1,2...1,5mm. (loomulikult esineb ka suuremaid kõikumisi, eriti taastatud rehvidel)
2. 2WD'l millel on tehase plokk sees(näit.BMW) - võiks olla lubatud - samas sealt "rullikult" sõidab ta ilmselt maha... - ja jälle lõhkise küna ees.

2wd, 30.11.2004 13:27
siis peab tagavedul ka vabaklass olema...
Yhesõnaga nyyd peab lihtsalt rohkem raha oma "tavalisse" autosse investeerima :)
Minumeelest naljanumber....kui nii siis nii, olen poolt ;)

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | 201-220 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia