Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
28. november 2004 7:37
Tagasi
Trüki lehekülg

Talviseid võistlusi hakkab kureerima ERK

Kommentaare lisatud: 216

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | 201-220 |
 
keps, 29.11.2004 20:31
või on midagi arusaamatut

... to mulk, 29.11.2004 20:28
"autod mis ei ole seaduse järgi tehniliselt korras" mis selle all mõtled?
Kui on kehtiv ylevaatus, siis nagu tehniliselt korras ju?

keps, 29.11.2004 20:28
Iga võistleja vastutab enda ohutuse eest ise, seda saab osavõtu avaldusel ära fikseerida oma alkirjaga. Inimene tulles võistlema peab endale aru andma millega tegemist on.

keps, 29.11.2004 20:25
Võtsin Samaral põhjamati,laepolstri,tagaistmed,tagakü... ja pakiruumi polstrid ära, ning kaalusin nad ära sain kokku 62kg. Minu arust on puur raskem.

mulk, 29.11.2004 20:23
Mida arvab asjast EAL ?
Kas tohib korraldaja lasta rajale tänavasõiduautosid, mis ei ole seaduse järgi tehniliselt korras. Kes vastutab õnnetuse puhul ?

Golf3 -> keps, 29.11.2004 20:22
Ütle, mis tegema peab, et teised inimesed ka sellest aru saaks?

Golf3, 29.11.2004 20:20
Mis vahet on, kas autol on turvapuur või mitte? Sellest saan ma aru, puuriga ohutum sõita! Palun põhjendage, miks puuriga auto ei võiks tavaklassis sõita? Kuulan!

keps, 29.11.2004 20:20
puuriga auto ei anna mingeid eeliseid pigem on raskem kui tavaline.Milleks keelata ära istmete vahetamine või tagaistmete maha kruvimine igal autol käivad nad küljest ära.Kes tahab võistelda võib ju võistluste jaoks eemaldada.Esimesed uksed peavad kaetud olema.Mu pole tähtis.

keps, 29.11.2004 20:14
Enamustel Golfi - del on tehasest jäiga libisemisega difrid keelame need ka ära või mis ?

Hillar, 29.11.2004 20:01
To mulk: Kuhu klassi Sa soovitad panna need igasugused puuridega ja puurideta ladad jms. kui neil pole EAL_i tehnilist kaarti? Paljud sellised autod on olnud noortele ainukseseks sõiduvõimaluseks. Siiani saigi nendega ainult jääradadel sõita (justnimelt tänavasõiduautodega koos) Sellisel juhul kui a blokeeringud on lubatud küsin, et mille poolest erinevad need autod tänavasõiduautodest?Paluks mõistlikke põhjendusi!

mulk, 29.11.2004 19:24
Hillar. TÄNAVASÕIDUAUTOD peavad olema ARK-is arvel ja kehtiva tehnilise ülevaatusega. Muidu nad ei ole tänavasõiduautod.

Hillar, 29.11.2004 19:13
Siiamaale on kembeldud 2WD ümber.Jätaks 4Wd nende tegeleda kes sellega siiamaale on tegelenud.To Aivar: meil on tõesti palju sarju ja kogu aeg kembeldakse nende tehniliste üle ka. Kogu selle asja eesmärk on selles, et ei juhtuks nagu on krossiga juhtunud: palju kisa ja vähe sõitjaid. Üritagem mõelda siin ikka sellele suurele hulgale harrastajatele kes meil praegu on, ei tahaks kohe kuidagi neid minema peletada. Kogu probleem on selles, et meil kipuvad kõik rahvaspordialad profispordiks muutuma. Kui inimesed tahavad tõsiselt investeerida ja "aretada" siis tegelegu juba võistlusspordiga ning sõitku seal klassides.

karbuss, 29.11.2004 19:10
teen ilge ettepaneku jäärada mitte sõita. jääb plekk alles ja ei veere ka tüliõun enam :p

aga muidu - autusport pole elus võrdne olnud, ajagu seda ibe, et kõik võrdseks, kes tahab. ja ta ei saa ka kunagi võrdseks. seega ainukene asi, mida saab piirata on rehv. 2 varianti - tänavarehv ja piik. siis igaüks ise teab, millega sõidab. see, et naastud liimitud on, ei loe kohe kindlasti midagi - küll aga säilivad rehvid kauem ja saab samadega ehk ka järgmine aasta sõita. seega kõik sportautod e, n või a tingimustele vastavad ja ülejäänud tänava ehk ülevaatusega. ja ongi nagu kõik vaidlused lõppenud. kes ennast tappa tahab, see võib mingi imelobudikuga kusagil omaette lasta.
aga kui te sõita ei taha, siis aga pange siinsamas lõugadega edasi ja jõuate selleni, et ükski korraldaja midagi teha ei viitsi. kes tahab, küll see endale sobiva võistluse ja auto leiab...

ASDF, 29.11.2004 18:59
TO huviline - sry jah - vaatasin valesti - sinu kirja all oli pikk tabel tingimustega nimega "to hillar" hoopis.,..

blokeeringust nii palju, et keelamisel on out kõik audi quattrod sõltumata aastakäigust ja keremudelist, kõik EVO'd ja STI'd ning ka osad tavalised impreza GT'd ja WRX'id (kel blokeering eraldi juurde ostetud)... millised 4veolised siis üldse sõitma jäävad?? paar WRX'i ja kogu lugu - ehk siis teen ettepnakeu vähemalt neliveoliste puhul blokeeringuteemat mitte käsitleda - kel on sel on ja kogu lugu...

Aivar, 29.11.2004 18:59
Härrased! Tõesti ajate asja hulluks. Rahunege maha ja mõelge natuke loogilisemalt. Eestimaal on autospordis juba piisavalt võistlussarju ja vastavalt ka tehnilisi tingimusi nendele sarjadele. Talv on ainult paar kuud ja heal juhul on võimalus osaleda 6-8 võistlusel. Lähtuge rohkem olemasolvast ja kohandage neid asjalike soovitustega. Rahvaralli, ERK, autoralli jne - materjali kui palju.
Lugege tehnilised korralikult läbi ja tulge rajale

hahahaha, 29.11.2004 18:38
Saitegi reeglid paika! Mittemidagi ei muutunud :))))))hahahahahaha

Hillar, 29.11.2004 18:20
HenrY jutt on igati mõistlik. See blokeeringu keelamine oli üks võimalik variant. On olemas ka võimalused seda kontrollida aga see on teine teema.Selliseid blokeeringud mida on ülimalt keeruline kontrollida (visco lukud) maksavad ka ülimalt palju.Kui kõik on ühel meelel, et pole vaja keelata, siis jumala eest- las nad olla. Arvan, et rehvide puhul jääb aluseks LE-s sätestatu ja lisaks väljaulatuva osa pikkus peale finishit. Olen ainult selle vastu, et tänavasõiduautod peavad olema ARK-is arvel ja kehtiva tehnilise ülevaatusega.

Huviline to henry, 29.11.2004 18:18
okey, jätame siis kõik nii nagu on. Ja Henry on õpetajaks kuidas kautosevalust yle saada!

henry, 29.11.2004 18:11
Tohutu diskussioon on üles kerkinud ja tundub et kui keegi suudaks mingid vördsed rehvid köigile alla panna siis tuleks köik vöitjaiks ja siis oleks uus teema kuidas esikohti jagada,mis te jahute minge söitke ja esimene saab olla ainult üks.See on ikkagi ainult söiduoskuste parandamine ja fiiling ning kes tahavad teistest kiiremad olla on seda nagunii ja leiavad lahenduse nii kummide näol kui ka paremate söiduoskuste ja kogemuste poolest teil armsad kommijad tuleks aru saada et osa lihtsalt peavadki leppima kohtadega teises kümnes olen ise osalenud ka igasugustel vöistlustel ja olnud erinevatel kohtadel nii ees kui taga pool ja pole kordagi virisenud et näe see oli nii ja naa,olen teinud oma järeldused et ju siis ei oska veel nii hästi söita ja tuleb veel harjutada.

oss to Hillar, 29.11.2004 18:08
No muidugi on blokeering oluline asi aga seda pole lihtsalt võimalik tuvastada. Pole ju võimalik enne võistlust kontrollida kõikide autode diferentsiaale. See, et Sa ühe ratta üles tõstad, ei näita veel midagi. Seepärast tuleb ilmselt auto tehnilises kontrollida seda, mida on võimalik 100% tõestada. Nagu näiteks naastu pikkust.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | 201-220 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia