Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
05. juuli 2004 17:44
Tagasi
Trüki lehekülg

Tanel Kutsar: Kedagi konkreetselt süüdistada ei saa

Kommentaare lisatud: 8

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
S, 19.07.2004 09:40
Mismoodi rohkem võistlusklasse...??(GAZ-id on juba läbi kukkunud sellepärats et neid juba 2 klassi)...Kross ja Rallikross on eraldi osalejaid vähe,võistlused jäävad ära....Tuleb teha korralikke võistlusi ja vähem...Praegusel hetkel on see kõige parem viis edasi minna....

aivar, 08.07.2004 14:06
arne ettepanek on õige - tuleb rohkem võistlusklasse ühe korraga korraldada. ja mis korraldajate jobutamisse puutub, siis mõnes mõttes tuleneb see just osalejate vähesusest, nii kummaline, kui see ka pole. esiteks tuleb võistlejaile anda nn remondiaega (muidu jääks need vähesedki starti tulemata), teiseks kipuvad korraldajad ka üle nurga laskma - ah, mis, võistlejaid vähe, küllap ikka pimedaks ära saame tehtud. minu arvates oleks väga mõistlik, kui näiteks osad superkrossi etapid ühildataks rallikrossi etappidega (ja järgmisele või eelmisele päevale veel rallisprint lisaks) ja autokrossi etapid toimuks korraga nii sõidukatele kui ka veokatele (muidugi seal, kus rada võimaldab). aga vaevalt, et sest asja saab, sest oleme eestlased ja niikaua kuni meil demokraatia valitseb, veab meist igaüks vankrit omas suunas.

arne, 08.07.2004 10:46
olen ise sõitnud ja ütlen, miks ei sõida. Kallis, teadagi. Suurem põhjus on aga sõitjate vähenemine. Kunagised krossi hiilgeajal sõitsid bagid,krokodillid, veokad ja vahest ka sõidukad ühel võistlusel koos. Masinaid palju, oli mida vaadata , oli äksioni ja tekkis kohe soov ise ka teha (meenutame Karksi-Nuia krosse jne). Võiks katsetada Rootsis nähtud CROSSFESTIVALI ideed. Pikk võistlus, mitu päeva. Palju erinevaid klasse. Aga ma ütlen kõvasti ME EI SAA SELLEGA HAKKAMA, SEST MEIE VÕISTLUSTE KORRALDUS ON PIDAVALT MINGI JOBUTAMINE, SEDA EI VIITSI ÜKSKI NORMAALNE PEALTVAATAJA VAATAMA TULLA JA SIIS RÄÄGIME RAHA JA SPONSI VÄHESUSEST.

to mauno, 07.07.2004 23:48
lõunanaabritel va maksusüsteem lubab vähe rohkem sporti toetada, meie poliitikud arvavad sellepeale et on tegemist mingi pettuse ja kantimisega! see põhjus on vist muidugi ainult üks väike , miks seal paremini nende krossidega on...

mauno17, 07.07.2004 15:12
eks selle asjaga ole alati kurvad lood olnud.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!vaja oleks lahendust.Kuidas meie lõunanabrid lätlased ,leedukad suudavad areenil püsida.......EHK oleks vaja neilt midagi õppida

Mati, 07.07.2004 14:27
to alex
Kas oled lugenud Arno Sillatiga peetud online intervjuud? http://www.rally.ee/?a=a030&b=53 Seal saab nii mõnigi küsimus ametlikult EALi poolt vastatud. Intekas on küll eelmisest aastast, aga arvatavasti ei ole maailm nii muutunud, et sealse ümber lükanud

alex, 07.07.2004 14:03
Tore oleks, kui keegi EAL-ist selgitaks,mille jaoks on võistlejal vaja maksta "mingit " registreerijalitsentsi.Enamus,kes autospordiga tegeleb majandab oma rahadega,miks ei või inimene võistlustel oma nimel registreerida.Sõitjalitsentsist peaks täielikult piisama.

ennup, 05.07.2004 21:51
see lugu on tõsine ja ka kurb, ise sõidan mosseliigat (igamehe rallisprint) ja pean tunnistama et sealgi on asi kurb, järjest jäävad võistlused ära, ükski tehnika spordi ala pole odav ja seega ka meie ehitame oma rahakotil neid mossesi(mis pole sugugiodav kui tahad ees otsas olla) ja valmistume võistluseks kuid .......??. Tuleks korraldada paljudele klassidele(st. kaasata võiks ju kasvõi nt. mosseliigat jne.) ja paaripäevasena nagu mõnda suurt üritust tehakse mis hoiaks rahvast koos ja ka võibolla natuke rohkem raha korraldamisekstuleks, selliste suurte üritustepeale tuleks ehk mõni sponsor kergemini appi ja ka publik, NB! see lihtsalt minu arvamus.

 

| 1-20 |
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia