|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
Villu Teearu
20. märts 2005 18:32
Tagasi
Trüki lehekülg
Tarbja lumerajal piinlikult täpne rehvikontroll
Kommentaare lisatud:
33
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
holmes
, 21.03.2005 14:13
10 % võib üle olla? Mis imelik reegel nüüd välja mõeldud. Puhta segased seal koos. Kui mõõdus, siis peavad ikka mõõdus olema. 1-3 kui on üle siis veel ok.
to Holmes
, 21.03.2005 14:18
Jälle pole rahul. Minuarust vägagi mõistlik otsus.
to holmes
, 21.03.2005 14:32
sa pole vist eriti asjaga kursis.Kui korraldaja otsustab nii,siis nii see ka on. Ja kui sulle sedasi ei sobi - korralda ise võistlus ja tee omad reeglid!
Suured tänud Vahur Vaarmale väga korraliku rehvide kontrolli ja täpsete reeglite eest!
baskerwillu
, 21.03.2005 16:02
Oleks pidanud kaaluma ka, see oleks raudselt kogu kaardipaki sassi ajanud...
...vähemalt magnetit kasutanud.
jaak
, 21.03.2005 16:03
ma arvan, et 10% on mõistlik reegel...muidu oleks arvatavasti suurem osa esikoha sõitjatest tulnud maha võtta ? standardrehvil üle 1.7-1.8mm nael välja ei tule aga kui tehtud rehv, siis võivad vabalt mõned rohkem välja tulla
to Baskerwillu
, 21.03.2005 16:31
Ikkagi arvan et piisas mõõtmisest - see ju kõige olulisem!
to baskerwillu
, 21.03.2005 19:21
mida teha magnetiga? kus on kirjas , et sõiduautodele mõeldud naast on alumiiniumist , kui seda magnetiga seostad ? Ehk kommenteeriks!
võistleja
, 21.03.2005 20:42
Kogu see pull jääradadel võiks lamell rehvidega olla poleks mingit vaidlust.
Naast.
, 21.03.2005 21:27
Jälle on järelkaja,et osad sõitsid keelatud naastudega!!! Nii on ju mõtetu, miks keegi siis ei esitanud protesti? Aga muidu täitsa tore - erk võttis jäärajad oma tiiva alla ja tehti isegi üldjuhend...kus selgelt kirjas:naastu treimine keelatud!
Tänud Paide meestele, kes sellises olukorras midagi korraldada veel tahavad!
Jääraja üldalustest TÄNAVAREHVILE
, 21.03.2005 21:58
4.1. Tänavarehv peab vastama järgmistele tingimustele:
naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
rehvis, mille velje läbimõõt on kuni 13" - 90;
rehvis, mille velje läbimõõt on 14" ja 15" - 110;
rehvis, mille velje läbimõõt on enam kui 15" - 130;
rehvis, mille velje läbimõõt on 17" ja enam - 150;
kõvasulami läbimõõt on max 2,5 mm
väljaulatuva osa pikkus on max 2mm
Mis siin enam vaielda? Palun too välja punkt, kus on kirjas et ei tohi naastu lühemaks treida?
Ja tule ka teinekord Tarbjale sõitma, võrdleme tulemusi, mitte ära ole kõva mees ainult oma kodu linnas! (Holmes, Naast.)
Tänud Paide meestele, kes sellises olukorras midagi korraldada veel viitsivad!
Naast.
, 21.03.2005 22:23
sry. kunagi lugesin nagu,et treimine keelatud...enam pole tõesti sellest kusagil juttu. Ning ei pidanud silmas lühemaks treimist....see ju loogiline
sõitja
, 22.03.2005 10:46
Tublid Paide poisid, kes suutsid selle rehvijama rahulikut võtta .Eks iga aasta tuleb keegi jurde püüdmaks petta....vanadel tegijatel ju neid mõtteis ei ole.Ja 10 % oli mõistlik otsus....kui kontrollida peale sõttu....enne sõittu nagu peaks kõik mõõdus olema-kodutöö tehtud....
HillarK
, 22.03.2005 12:29
Rehviteema jätkuks- reeglid on sellised nagu nad on ja pole mõtet rääkida mingist 2,5mm-st.
Kohe on platsis järgmine mees kes tahaks, et võiks ikka 3mm olla. Kõrvalekalde protsent on korraldaja otsustada- reeglitesse seda ei tule, kuna siis hakatakse juba mängima selle peale.Kõige tähtsam on tuvastada tahtlus st. kas rikkumine on tahtlik.
HillarK
, 22.03.2005 12:34
...veel lisaks. Kõik olemasolevad reeglid on kehtestatud selle järgi, et kas neid on ka võimalik reaalselt kontrollida.Kuidas te kujutaksite ette, et igal võistlusel kisutakse igast kummist välja 3-4 naastu ja mõõdetakse ning kaalutakse välitingimustes, kus osalejaid on näiteks 130?
AKSEL
, 22.03.2005 14:37
tehke 2 klassi ilma naastuta ja piikrehvid ja rahu majas, ära hakkab tüütama see naela jama juba
...
, 22.03.2005 14:39
See on juba omaette teadus et tavakummis oleksid kõik naastud täpselt 2 mm väljas
tarkpea
, 22.03.2005 14:44
Äkki peaks siis jääraja juurde moodustama kohe mingi ispektsiooni, kes hakkab seda täpselt uurima kas naelad on tahtlikult kummist väljas või kogemata ja kui on tahtlikult siis karistuseks on........
to HillarK
, 22.03.2005 15:07
Arvan, et aitab sellest jutust juba! Kui on soov, tuleb teha lihtsalt üks võistlusklass juurde ja asi Ants - lamellrehv!
Tegite juba ühe üldjuhendi. Seda iga aasta muutma hakata, teeksite ennast lihtsalt narriks! Ja seda ei saagi koguaeg muuta, sest arvatavasti on paljudel rehvid just vastavalt sellele üldalusele ka järgmiseks aastaks juba olemas.
Tarbjal oli näha, et esiotsa mehed olid rajal õigete rehvidega, vaid üks võeti maha. Ja las asi liigub samas suunas edasi, kuna pole probleemi.
Ei ole alati vaja teha tarka nägu ja igale poole oma nina toppida. Aastaid on sõidetud jäärada ja pole olnud probleeme. Alati on pikema naastuga sõitjad maha võetud. Nüüd aga tuleb keegi ja tahab asja oma tiiva alla võtta. Milleks kõik see suur jutt?
Ja kuhu jäid need lubatud Eesti karikavõistlused jäärajasõidus? Juba see näitab pisut, et lubadustest kinni ei peeta. (seekord Teie poolt)
Kui see jutt oli solvav - siis vabandan, aga kõrvaltvaatajale jääb asjast selline mulje...
to kõigile
, 22.03.2005 15:52
Aga kusagil tehti nii, et liivatati lihtsalt rada:
http://photo.magicnet.ee/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=143
Milliseid rehve kasutati, pole teada.
6
, 22.03.2005 16:02
liiva sisse võiks vähe soola ka panna, siis peaks pidamine väga hea olema:)
|
1-20
|
21-40
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.