Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Erki Berends
22. juuli 2004 15:06
Loe kommentaare (6)
Trüki lehekülg

Aivar Parts: RS ralli teed on väga head ja heas korras

 Loe lisaks
RS ralli võitsid Jouni Ampuja - Mikko Markkula

RS rallit juhib avapäeva järel Jouni Ampuja

Riivo Pappeli võistlusautol uus disain

RS ralli rallipassid ja pealtvaataja programm müügil

RS Rallile registreerus 69 võistluspaari

Timo Vaarmann esmakordselt Peugeot' roolis

RS ralli alguseni on jäänud üks kuu

Nädalaga registreerus RS Rallile tosin ekipaaži

Aivar Parts. Foto: Rando Aav
Reedel algava RS ralli kiiruskatsete 114,16 kilomeetrit teid Otepää ümbruses on rajameister Aivar Partsi hinnangul tipp-topp korras. "Mullu E.O.S. ralli ajal roopaliseks kulutatud teid me tänavu enam ei kasutanud," selgitas Parts.

Rallimeestele varasemast tuttavaid teid on jäetud kaks, mõnevõrra muudetud on samuti kaks ja päris uusi kiiruskatseradu on jällegi kaks.

Viimased on kavandatud Raiga küla juurde (Tartu poolt tulles umbes 6 km enne Otepääd) ja Kääriku taha Harimäe kanti. Esimesel teel sõidetakse avapäeva kaks katset, teisel kaks korda laupäeva hommikupoolikul.

Publikumagnetiks kujunenud suure trampliiniga katse (tänavu kannab see "Tiigi" nimetust), kus ka hüppe pikkuste mõõtmisi toimetatakse, tuleb võistlejail läbida laupäeva pärastlõunal. Sellele katsele on lõppu lisatud umbes 300 meetrine üsnagi künklik ja ka hüppeid lubav lõik.

"Rada on huvitavam kui varasematel aastatel ja jätab rohkem võimalusi ka neile, kes Otepää kandi tuttavaid kiiruskatseid vaat’ et pimesi suudavad läbida," lisas Aivar Parts. Täpsemalt saab kiiruskatsete kaartide ja soovituslike vaatamiskohtadega tutvuda 15. juulist müügil olevates ralliteatmikes.

Et kõik katsed läbitakse kaks korda, soovitab ka rajameister ühelt katselt teisele mitte pendeldada, vaid leida samas vaatamispiirkonnas mõnesaja meetri ulatuses erinevaid vaatamiskohti. "Otepää teed on sedavõrd varieeruvad, et tasandik võib asenduda käänulise ja künkliku maastikuga mõneminutilise jalutuskäigu järel," teab Parts rääkida, “Sel moel oledki nagu sama katse ulatuses näinud kahte erinevat võistlussituatsiooni, aga ära jääb närviline autodega tõmblemine ühest paigast teise."

Silmas tasuks Partsi arvates pidada remonttöid Kanepi-Otepää teel, mida on asutud asfalteerima. Tööd on jõudnud küll poole peale ja Kanepist Otepääle on pool teed juba asfaldi all, ent piiratud kiirus ja autode rohkus võivad selle vahemaa läbimiseks kuluvat aega varasemaga võrreldes isegi kahekordistada. Nii, et sealtkaudu liikudes, tuleks luua piisav ajavaru.

Piiratud on ka parkimist Tehvandi suusastaadioni lähistel, kus asuvad võistluskeskus ja tehniline park. Õnneks olevat viimasel ajal Otepääle rajatud mitmeid uusi parklaid ja ruumi jätkub kindlasti ka rallihuvilistele.

Ametlikku testikatset (shakedown’i) RS rallil ei toimu. Küll aga kasutasid mitmed võistlejad kolmapäeval, kella 12-16 Ilmjärve kandis autode testimiseks mitteametlikku, ilma ajavõtuta trassi läbimise võimalust.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
25.03.2025 20:24
Rahvakrossi EKV IV ja Raassilla Karika I etapp 202 (0)
23.02.2025 12:33
Otep�� Talveralli 2025 (1)
17.02.2025 10:16
Rally Sarma 2025 (1)
29.01.2025 15:43
2025 Monte Carlo Rally (0)
13.01.2025 22:46
Rally Aluksne 2025 video (3)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia