Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
06. juuli 2004 7:25
Loe kommentaare (46)
Trüki lehekülg

ECO liiga saab tuleristsed Virumaa autorallil

 Loe lisaks
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge

Mudelinäitusega tähistatakse Eesti esimese rahvusvahelise ralli aastapäeva

Rallil tuleb juhtidele ja kaardilugejatele eraldi punktiarvestus

Autospordi liit kuulutas välja rehvihanke

Uno Aava sai 95. sünnipäevaks postmargid

Oskar Männamets ja Holger Enok saavutasid neli tiitlivõitu

Kodune rallihooaeg pakkus põnevust viimase etapini

Autoralli ajalukku jälje jätnud Vihuri asutamisest möödus pool sajandit

 Foto: Villu Teearu
Juuli algul toimus Eesti Autospordi Liidu (EAL) ruumides arutelu ECO ralliliiga käivitamiseks. Sarja avavõistlus on planeeritud augustisse, kui 20. ja 21. kuupäeval peetakse rahvusvaheline Virumaa autoralli.

Esimene ECO liiga osavõistlus toimub augustis spordiklubi K.O.S. poolt korraldataval Virumaa rallil, enne mida avaldatakse ka sarja tingimused.

Starditakse autoralli Eesti meistrivõistluste etappidel üldjuhul viimase ringina toimuvatel lisakatsetel, lisakatsete kogupikkuseks tuleb seega sõltuvalt rallist 30-50 kilomeetrit.

ECO ralliliigas osalemiseks on vajalik sõitjalitsents. Ühekordse litsentsi saab EAL-ist muretseda 500 krooniga ning see kehtib kahel sel aastal toimuval Eesti autoralli meistrivõistluste etapil - nii Rakveres kui ka Paide rallil, kus ECO liiga võistlejail võimalus osaleda. Litsentsi taotlemise ja arstitõendi vormid leiab EAL-i kodulehelt internetist aadressil www.autosport.ee.

Tehnilised tingimused ja turvanõuded ECO liigas osalemiseks on sisuliselt samad, mis E-rühmas. Kasutada võib ainult rühmadesse A ja N homologeeritud autosid, millede homologatsioonitähtaeg on lõppenud ja samuti mittehomologeeritud autosid. (Mittehomologeeritud autode kasutamine on lubatud ainult juhul, kui need vastavad FIA Lisa J Art. 252 ja 253-le.)

Kui võistlusautol on kehtiv homologeering, peab auto muus osas vastama homologatsioonile. Võistlusautodel peab olema tehniline kaart, mille saab muretseda 400 krooniga. Võimalikud leevendused sõitjariietuse homologeeringute kehtivuse osas kehtestab rallikomitee juuli keskel.

Täpsustused ja üksikasjad avaldatakse ralli võistlusjuhendis, mis ilmub eeldatavasti aasta 28-ndal nädalal.
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia