Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
06. juuli 2004 7:25
Tagasi
Trüki lehekülg

ECO liiga saab tuleristsed Virumaa autorallil

Kommentaare lisatud: 46

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
Viru ralli korraldaja to :zak zirak, 10.07.2004 14:01
Kui sinul on kolmapäeval hommik on kell 15.30, siis on küll midagi sinu endaga lahti

to eg, 08.07.2004 15:23
vaata krossis on sul esmaabi reeglina kohal minuti,kahega ja sai ei jõuagi seal autos põlema minna or smthng enne kui sind välja tiritakse juba. Rallis on ohutusside punktid 6km tagant ja kiirabi 15km tagant, lisa siia sõiduaeg + veel see aeg mis järgnev auto jõuab sidepunkti või finisisse et teatada sinu kraavis olekus ja jumal teab millest veel ja vaata kaua sa seal autos siis olema pead...


priit, 08.07.2004 13:44
mis mõte on vaielda rahvaralli ja selle eco ralli kulude üle???põhi argument on ju see,et rahvarallit sai sõita autoga,millega sõidad ka tänaval aga kui tahad sõita sportrallit siis on vaja juba kahte autot!!!seega on igatipidi kulukam nii e-klass kui ka see eco-ralli!!!

eq, 08.07.2004 13:07
aga mis vahet on riietuses? Vastu puud panna vinge kombekaga on kõvasti kindlam kui krossis üle katuse käia korraliku tervikkombenesooniga?

to toomas, 08.07.2004 12:11
kindlasti mitte - kross ja ralli on ikka erinevast puust asjad, õigemini krossil ei ole puid peaaegu üldse aga ralli enamuses puie vahel käibki

toomas, 08.07.2004 12:05
Kusjuures, kas on võimalus, et ECO liiga sõitjate riietusele tehtaks samasugused reeglid, nagu superkrossi/ERK standardis on?


zak zirak, 08.07.2004 08:33
see on küll veits kõverasti, et eco mehed ka juba kolmapäeva hommikul peavad kohale minema... kuda krt ma seda tööluusi nüüd teen?

kommunist, 08.07.2004 00:26
loodan südamest, et ECO käima läheks ja ka jätkusuutlik oleks. kartus aga on ,et jälle üks eoses surnud laps(loodan väga et eksin) . minuarust tuleks sellele rr-itamisele vähe pidurit panna. muidu hea ja huvitav aga midagi on seal valesti. rr võiks ikka selline inimestele kättesaadavate autode kihutamine olla. pimeralli oleks kindlasti üks ECO trumpe kulude osas ja kindlasti hojaks ka kiirused madalamad. võin julgelt ka õelda, et ilma legendita madallendamine tundmatul turvatud teel on väga põnev

Miiz, 07.07.2004 21:41
Priit, saa üks kord aru, Eestis ei muutu autosport kunagi nii masslilseks, kui on Soomes ja Lätis.Estiteks, ei toeta riik meil autosoprti ja teiseks on eestlane ise kuidagi imelik, vaja on alati ehitada suurem maja kui naabri ja osta kallim auto :P, kadedus.
Mis me sii räägime autode ehitamisest, meil pole ju korraliku düno stendigi kus autode võimust mõõta ja mootrit reguleerida :P
Ja kui mõni eestalne otsustabki et on vaja autospordiga tegeleda, siis teeb ta tingimata oma mingi sarja ja raja kusagile urkasse :P.. ja siis hakkab ohkimine, ei ole publikut, ei ole võislejaid ja nii need võitlused meil ära jäetakse. Üks põhjus ka miks publikut ei ole on see, et pealinna läheduses puudub korralik motokompleks ja inimesed ei viitsi ja osa ei jaksa teise eesti otsa mingit küla korssi vaatama sõita, aga tuleb publik, tekivad ka publiku seast sõitjad.Tavaliselt on ikka nii et kõige pealt minnakse vaatama, saadakse maik suhu ja siis minnakse proovima .
Aga ECO idee on tore, nin tänu väärne ja loodetavasti käivitub ka ja juhtimisel ja korraldamisel ei tehta räigeid vigu, nagu meil siin kombeks on . Edu!

Viru ralli korraldaja (üks paljudest), 07.07.2004 20:54
Juhend tuleb sellel nädalal üles, aga paraku on nii, et trennis saavad ECO mehed siiski käia ainult koos teistega , ehk kolmapäeval kella 15-20-ni ja neljapäeval kella 7.30 - 22 -ni. Korraldajal ei ole lihsalt võimalik reedel enam eraldi trenne korraldada, sest ühtegi kruusakiiruskatset ei kordu ja nende kirjutamiseks ( ca 90 km) ongi vaja kahte päeva. Reedel aga ei ole enam meil võimalik neid trenne korraldada. ECO kiiruskatsete ( 4 tk)kogupikkus on ca 38, ja seal sees on ka Kehala paarisrada.

urueesel, 07.07.2004 18:01
to PriitV Eeldasid valesti. Populism oleks õigem. Sest ralli ei ela ilma toetajateta, sponsorid seevastu ei heida pilku üritustele, mis jääb pelgalt paarikümne tegelase eralõbuks. Ja miks peab rääkima okeaaniast ja muudest kaugetest kohtadest, kui kodus on asjad ligadi-logadi? Pimeralli seda olukorda kohe kindlasti jalule ei aita. Aga nagu teada, on sinuga mõttetu vaielda. Case closed.

PriitV, 07.07.2004 17:49
Urueesel, on juba korraldatud, seda küll päris lõbusas vormis, kuid ei ole probleemi? Ja kindlasti kavatsen isiklikult veel neid korraldada, sest see ongi see õige (rahva)ralli. Kuid autod peavad ka vastavad olema, siin tuleb nõus olla, et paarimilliste 4WD autodega oleks täis-pime ralli vast pisut liig;) Vanad "tossakad" autod ja mõnusas pohuistlikus meeleolus võisuajajad. Ei tee Kurkse tee kraav Volvole midagi ega sama tee noor mänd Nivale:) Suurem probleem on meestes, kes sõita tahaksid või õigemini seda mõistlikult teeksid. Ennast puruks ajada oskab ju tegelikult igaüks.
Ja jutt, et pimeralli möödunud sajandist on, saab liigitada teadmiste puuduse või populismi alla. Eeldan esimest. Pimeralli elab väga jõudsalt nii Skandinaavias kui Austraalias-Okeaanias, Aasia ja Aafrika kohta ei tea. Ja pimeralli elab veel jõudsamalt justnimelt vanaautorallidel, kusjuures on sealsetel autodel tihti hobujõude kahe WRC, juhitavust poole WRC jagu. Käiakse ka kraavis ja isegi rasked vigastused pole haruldased, kuid nõrku ja lödipükse seal autoroolis ei kohta. Seejuures maksavad osad autod kah WRCdega samas hinnaklassis.
Ehk ei tasu karta mõistet "pimeralli", mida on võimalik ka legendi järgi läbi viia. Lihtsalt saavad kõik võistlejad LK stardis 30 sekundit enne identsed legendid, kus distantsid ja kurvid kenasti kirjas. EMVl vast tõesti seda rakendada ei tohiks:D, kuid RR tarbeks oleks selline lahendus igati paslik. Pimeralli ei pea olema kihutamine tundmatul teel, kuigi adrenaliini võib selline asi mõnusalt pakkuda:)

Aga ECO-sarjale pikka iga, sest seda just ongi tarvis. Distantsilt vaadatuna tundub eriti kaval see teise ringi kaasasõitmine. Selleks ajaks juba pooled "päris" rallimehed katki või kraavis, kuid

zak zirak, 07.07.2004 16:03
Õige Mati, selleks et sõita on vaja pappi ja ruutus silma.

Mati, 07.07.2004 15:52
Appi: Näed Soomes on, miks meil ei võiks olla?
Ei ole mõtet otsida teistest riikidest näiteid. Sama hästi võiks öelda, et näed Prantsusmaal on asfaldirallide meistrikad, miks meil ei ole, aga ühiskond, olud, inimesed on siiski teised.
Ja need pimerallid on üldse kahtlased asjad. Nagu sa ütled, et iga külamees tuleb - iga külamees siiski ei tohiks rallit sõita, sest selleks on vaja ka midagi muud kui ainult autot

urueesel, 07.07.2004 15:42
to skorpion Me ei rääkinud Soomest ju. Taust ja tingimused on ikka suhteliselt erinevad. Ja sellele vaatamata julgen sügavalt kahelda, et siin riigis leiduks nii väga korraldajaid, kes on nõus pimeralli tegemisega riskima ning tõenäoliselt oleks ka osavõtjate hulk üsna väike. Ära tee sellest kaugeleulatuvaid järeldusi, see on lihtsalt minu subjektiivne arvamus.

skorpion, 07.07.2004 15:34
to urueesel: minuteada Soomes on see väga popp ja pole ta midagi möödunud sajandist...lakse muidugi on aga suuremad pöörded on ikka enne kurve märgistatud...ja just nendel rallidel osalevad külamehed kes enesele auto ehitanud

urueesel, 07.07.2004 14:16
to skorpion Pimerallide aeg jäi möödunud sajandisse. Tänapäeval maksab esiteks võistlustehnika juba sellist raha, et kui sul kulub katuseplekki samavõrd kui rehve, peab väga kõva rahaline tugi taga olema... Teine asi, ja mitte vähemtähtis, on see, et ükski korraldaja ei taha seda vastutust enda õlgadele võtta! Kujuta nüüd ette, kui midagi juhtub, keda süüdistama hakatakse... Ja näiteid pole vaja kaugelt otsida. Majanduslikult on odavam ühel päeval rada kirjutada kui pärast igat võistlust autot ja konte kokku lappida.

uusmees, 07.07.2004 14:03
mina oleks küll uviline sellisele liigale.praegu sõidan krossi kuid kindel soov on rallit proovida kuid rr on vist siiski natuke lahja mõne sõbra jutu järgi kes sõidavad.nii et minu meelest igavesti hea mõte.jään nüüd huviga tingimusi ja määrusi ootama

skorpion, 07.07.2004 13:50
äkki oleks aeg ka eestis korraldama hakata n.ö. pime rallisid...tuled laupäeva hommikul starti põrutad päeva kui välja tuleb...kui ei siis oled puus:)
kulud ainult sõitmisega seotud...ei trenne ja kirjutamisi ega muud janti...ja muidugi pealtvaatajatele põnevust palju...ja kui on pealtvaatajad siis tulevad ka sponsorid.
Äkki tasub kaalumist?

Martin Toom, 07.07.2004 01:55
Nimi ongi põhimõtteliselt tuletatud sõnast "economy" ja härraste Partsu ja Saarega
sai esialgu otsustatud,et kuni ametliku juhendi jms. valmimiseni ta nii jäägu.Nagu kuulda ja lugeda on emotsioone äärest ääreni ,aga keegi ei ole ju Teil lugupeetud kommenteerijad ja arvustajad keelanud kokku panna oma nägemus asjast ja see teoks teha.Kahjuks on siinolevad kommentaarid nagu hundi ulg tuules sest julgust oma nimel kirjutada on vist üksikutel ja libakommentaaride põhjal midagi muutma või arendama hakata pole ju mõtet.
Mis puudutab tehnilisi tingimusi siis mingitele nõuetele peab see auto ju vastama ja praegusel hetkel on E- tingimused neist kõige taskukohasemad,seda kindlasti turvavarustuse osas ja sealt nagu midagi kärpida enam eriti ei saa.Kes väidab et ikka on kallis ,siis autosport ongi ju kallis ala ja ECO-sarja eesmärk ei ole seda mitte odavaks vaid odavamaks ja tööinimese sõbralikumaks teha sest kohale peab ju alles ilmuma reede lõuna paiku tavalise kolmapäeva asemel.Mis maksab kaks ööd ööbimist kahele mehele+muud elamiskulud sel ajal,ning ka tutvutav kilometraaz on ju 1/3 tavalisest mida läbitakse kaks kuni kolm korda jne.jne.Aasta peale kokku liites tuleb pool keskmist aastapalka säästetud vist küll võrreldes tavalise sportralli kuluga.Selle arvelt tuleb asi odavam mitte auto arvelt.Kui nüüd ikka on kallis siis tuleks vist mingi muu tegevus leida...
Asjalikud küsimused ja kommentaarid ECO kohta on teretulnud

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia