Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
GAZ 53 kross
Autor: rallisober 19.09.2003 08:33
Tekkis sõbraga plaan GAZ 53 krossiauto ehitada. Aga kuna finantsi pole ropult, siis küsimus, et kas 53 klassis on plaanis ka suuremad reeglid kehtestada - 51 on juba nii kalliks läinud, et sinna klassi minejal peaks olema kohe mingi 200k raha võtta. Kas keegi teab ega EALil pole plaanis 53 klassile rohkem piiranguid panna, et oleks külameestel ka mõtet endale võistlusauto ehitada?

tere
Autor: birger 09.11.2009 23:09
mina küll ei ole sealt klassist , aga mul on ka selline arvamus et kui reeglid on olemas ja neid niikuinii ei täideta siis võiks ju masinaklassi gaz53 üldse vabaks lasta ja olekski kõik mured lahendatud ju , kes jaksab sõidab siis 53 ja kellel rahakott ei kannata siis 51 ja ongi kõik . ei ole seda paberit mõtet ja raisata ju ja neid tehnilisi tingimusi kirja panna.

Tere
Autor: qunnar 11.11.2009 10:35
Ärge hakake olemasolevat süsteemi tingimuste suhtes lammutama.
Kuid üks asi jäi kriipima hinge.
Veokamehed ja bagimehed võiks olla ühe mütsi all ses mõttes, et osaletaks ikka kõikidel võistlustel. Pealtvaatajana teise Eesti otsa sõita vaatama minnes tekkib pettumus kui üks klass puudu on. Sellega võib kaasneda publikuhuvi kahanemine jne.

tere
Autor: birger 11.11.2009 17:17
ei mis muidugi kõik võiks sõita , aga siis tuleks sõidud teha sellises kohas kuhu kõigil oleks võimalik odavalt kohale tulla , sest kõigil ei ole ju võimalik osaledagi , sest puudub raha selle jaoks.

birgerile
Autor: lavi 11.11.2009 19:10
Kus selline koht asub?

bagi versus kabiin
Autor: eal teh 11.11.2009 22:41
Birger võiks aru saada ,et siin käib jutt ennekõike bagidest ,mille tehnilised on oluliselt erinevad kabiinide omast.Vabaks lastud ja kalliks aetud 51 kabiin ei ole küll hea võrdlus 53 kabiiniga. Ja kui meil Aivar,iga ongi teatud küsimustes eri arusaamad ,siis siin soovitaks lugeda tema postitusi nii kaua ,kui omale ka kohale midagi jõuab. "Tehnilisi" kritiseerimas olete kõvad mehed, aga ise ei ole oma klassi kohta käiva infogagi tutvunud. Kogu pundist, kes 2009 väljas käisid, leiaks ehk ühe käe näppude jagu masinaid ,mis 100% vastavad nõuetele. Edu lahmijatele.

Süütesüsteem
Autor: kristo27 12.11.2009 08:41
Segan veelkord küsimus kuidas saab sellist lauset tõlgendada mitutmoodi : 3.8. Masinaklassis Gaz -53 on lubatud kasutada vaid algse (Gaz tüüpi) süütejaoturiga , ühe süütepooliga süütesüsteeme.?? Kui võib tõlgendada seda nii et võib kasutada ka teisi süütepoole , siis võib ju mis iganes lauset tõlgendada väänan nii nagu heaks arvan siis võib ka järgneva tõlgedada nii ja naa nagu eelneva : 3.2.Silindriplokk , plokikaan (-ed) ja sisselaskekollektor peavad olema algsed (Gaz tüüpi).

tere
Autor: birger 12.11.2009 09:12
olen ehitanud oma masina nõuete järgi kõik , kui siis healjuhul kaks viga tuleb sisse .

..
Autor: villu 12.11.2009 09:31
Alatihti on probleeme, et tehniline jätab midagi tegemata või siis kontrollib liiga palju (olenemata sarjast või tehnilise kohtuniku isikust). Sellist kõigile sobivat keskteed ei olegi olemas (võib olla olukord, kus mõni arvab, et kontrollitakse liiga vähe, aga teine seevastu, et liiga palju).
Samas hommikuse tehnilise eesmärk ongi veenduda eelkõige selles, et võistlusmasin ei oleks ohtlik võistlejale endale, konkurentidele ega pealtvaatajatele. Suht võimatu oleks iga võistluspäeva hommikul iga auto mutriteni lahti võtta ja siis uuesti kokku panna - siis oleks nurisejaid veelgi rohkem ja nii palju ei ole vist terve Eesti peale tehnilisi tingimusi tundvaid kohtunikke, kes selle etteantud kahe tunnise ajakanaliga ära teeksid.
Kui ikka ollakse 110% kindel, et konkurendi auto ei vasta, siis mina olen soovitanud alati kaaluda võimalust kirjutada protest selle kohta. Või rääkige tehnilise kohtunikuga nelja silma vahel, et teil selline kahtlus on. Ma usun, et mitte ükski tehnilise kohtunik ei jäta teie juttu kuulamata (muidugi kui kontrollimine nõuab pulkadeni võtmist, siis seda vast ilma ametliku protestita lihtsalt kuulujutu põhjal teha ei taheta). Niimoodi foorumis tehnilisi või konkurente süüdistada jms, ei aita kindlasti midagi. Tekitab vaid pingeid.

..
Autor: kristo27 12.11.2009 09:49
olen Villu sinuga täiesti nõus aga kui üteldakse et selline süütepool pole ju lubatud siis selle peale on vastus et seda võib tõlgedada kahtemoodi siis minu jaoks on see tõesti väga imelik mis moodi saab olla tehnilise punkt kahtemoodi tõlgentatav ????

to kristo27
Autor: villu 12.11.2009 13:16
Seda konkreetset juhtumit ei tea ja ei oska sõna võtta. Minu jutt üldisemalt mõeldud oli :)
Aga tehniliste punktid ei tohiks olla kahtemoodi aru saadavad ja tõlgendatavd. Kui seal on selliseid probleeme, siis peaks minu arvates uutes tehnilistes tingimustes sõnastust muutma vms.

tere
Autor: kohalik 12.11.2009 17:30
Kui siit vanemaid kommentaare lugeda siis jutt käis 53 bagidest.Ja see vabaks lasta oli sõitjate soov.Aga kui välja lugeda siis ju ainult Tiideberg seda sooviski kui sai omale Tsaika mootori. Ja tõesti lehti sirvides loeb Valgamaa ajalehest selle välja ,et mõni sõidab ju lausa 7000cm3 rajal ringi.Seda olete vast isegi näinud raja ääres olles,et kes pürstib teistest ikka pika puuga eest minema.Kui nemad tahavad Baltit sõita ja koos teistega seda kasvõi 9l ajada siis lasku aga.Kuid siinsed MV sõitjad olgu ikka kindlad,et nendega ei mängita.

7 L
Autor: john53 12.11.2009 19:33
No kaua võib seda 7 liitrit nämmutada, ajakirjanik sai valesti aru. Igast asjast võetakse kinni ja kohe tahetakse vinguma hakata. Aga no palun, mind see eriti ei huvita. Täpselt siis hakkab see neti togimine pihta kui hooaeg lõppeb, võistluste päeval ja koosolekul ei iitsata keegi. Väga imelik. Edu teile

Tehniliste tõlgendamine
Autor: eal teh 12.11.2009 21:04
Bagide kohta punkt 3.1 teh. tingimustes 2009 -
Lubatud töömaht :
- klass 51/52 (VI grupp) - kuni 4000 cm3.
- klass 53 (VII grupp) - kuni 6000 cm3.

Mingist 7st liitrist ei ole juttugi ja hetkel on kõigil peal 53 mootorid.

to Kristo: Tehnilistest tingimustest 2009 veoautodele punkt 3.8. - Masinaklassis GAZ-51/52 on mootori süütesüsteem vaba. - Masinaklassis GAZ-53 on lubatud kasutada vaid algse (GAZ tüüpi) süütejaoturiga,(KOMA) ühe süütepooliga süütesüsteeme.

Antud punkti mitte ei tõlgendata mitut moodi, lihtsalt kirjaoskamatud võivad sealt välja lugeda, mida iganes. Kui sa seda punkti nüüd koos komaga uuesti loed, siis saad ehk aru, et süütepool ongi vaba ja GAZ-tüüpi peab olema ainult süütejaotur.

niu niu
Autor: must surm 12.11.2009 21:50
noh las see bagimees jonnib oma teemat .selge on see ,et muutusi ei tule nagunii.ei ole mõtet hakata siin teisi maha tegema kui endal masin ei liigu.on nii või jaa.

veobagi53
Autor: bagimees 12.11.2009 23:06
must surm meil on ikkagi 53 klass 53 ja zaika ikka erinevad mootorid see et sa kunagi said endale zaika mootori ja palusid sõitma siis oli see klass ju suht varjusurmas ja siis kohandatigi nii et lubati kuni 6000cm3 ja gaz i plaokke kasutada
ja ära ole selles nii kindel et muutusi ei tule nagu aivar ütles et kui on pooldajaid ja tehnilised paberil kirjas jääb ainult komisjoni otsustada
ja minu eesmärk pole siin kedagi maha tehama austan neid mehi kes teevad oma kätega asjuvalmis no ja kui oledki kõvem mees minust mis siis kunagi panen sust mööda nagunii

5
Autor: krossimees 13.11.2009 17:17
Bagimees, tee siis oma kätega endale hea 53-e mootor valmis ja sõida nii et kõik Tsaikamehed su tagatulesid näevad. See et sa siis foorumis seletad ei tee sinust paremat sõitjat ega tee sinu masinat kiiremaks.
Millegipärast on iga aasta nii, et nagu hooaeg läbi saab siis hakkab mingi

järg
Autor: krossimees 13.11.2009 17:20
Millegipärast on nii, nii et iga aasta kui hooaeg läbi saab hakkab mingi teema pihta foorumis.
Selle ära hoidmiseks tuleb vist talvised etappid ka korraldada. Siis oleks meestel masinate kallal koguaeg tegemsit ja poleks aega foorumis vinguda.

asjast
Autor: navigator 13.11.2009 17:37
nagu keegi mainis siis jah juba eelmisel aastal oli juttu neist tsaika ja 53 mootorite erinevustest jne, nüüd uuesti sõna võttes, on bagimehel õigus, et tsaika ja 53 ON väga erinevad ja ei tohiks minna ühe ja sama arvestuse alla, siis ainuke asi millele mõtlesin oligi see, et need tsaika mehed, neid siis meil teada olevalt vähemalt kaks, võiksid oma tsaikadega sõita Balti arvestuses kui tahavad aga EMV arvestuses punkte saada ei tohiks. Nad võivad sõita ja ka etapi võita aga EMV arvesuses neile punkte anda ei tohiks. Kui tahavad saada EMV arvestusse siis pangu 53 mootorid peale ja sõitku nagu õiged mehed, neil peaks ju seda raha jätkuma kui jaksavad tsaika osta. Siis olekski, et etapil võivad nad oasaleda ja ka võita ja oma karikad saada kui tahavad aga punkte lihtsalt ei saa ja üldarvestusse ei lähe, see minu arust ei tooks kaasa mingit rahalit kulu korraldajatele ja EAL-ile, vaja oleks vaid korraks visata pilk tehnilise ajal mootorile ja teha kindlaks mis mootor on peal! Lõpetuseks on ka üks meeldivam uudis, et minu teada on järgmisest aastast bagi 53 sõitma tulemas vähemalt kolm uut autot ja kui jõutakse valmis siis ka neljas, ka mul endal on B53 mootor valmis ja ka bagi valmis, nad vaja vaid kokku viia, kuid kahjuks ei oska öelda kuidas järgmise aasta töögraafikuga on, kas ka sõitma jõuan ja iseasi kui palju jõuan. Aga kui ise ei jõua siis bagi tuleb rajale ilma minuta ikka:D

asjast edasi
Autor: kohalik 13.11.2009 19:12
navigaator pani küll nüüd naelapea pihta.Ka ise kirjutasin,et nad võiks Baltit sõita ja kui oleks ka neil 53 mootorid,siis ei oleks ju enam masinate vahe vaid tooks ikka meeste võimed esile milleks nad võimelised on.

njah
Autor: must surm 13.11.2009 23:07
no kui baltit siis baltit,seal vähemalt mehed koos ei hakka kohe jonnima.Aga siis kaovad ka eestist külalisvõistlejad nii ,et ise teate.

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
14.05.2024
Veokate ja bagidega kihutati Raassilla rajal võidu
Artikli juurde
13.05.2024
Ott Tänak teenis Portugali MM-rallilt suurima punktiskoori
Artikli juurde
12.05.2024
Maiko Tamm ja Lucas Orav Rootsis poodiumil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia