Tekkis sõbraga plaan GAZ 53 krossiauto ehitada. Aga kuna finantsi pole ropult, siis küsimus, et kas 53 klassis on plaanis ka suuremad reeglid kehtestada - 51 on juba nii kalliks läinud, et sinna klassi minejal peaks olema kohe mingi 200k raha võtta. Kas keegi teab ega EALil pole plaanis 53 klassile rohkem piiranguid panna, et oleks külameestel ka mõtet endale võistlusauto ehitada?
gaz 53 bagimehed leppisid kokku koosolekul et meistrivõistluste punktide peale ei sõida kui huvi on siis öeldi et kui korraldajaga kokku lepime siis lastakse sõitma küll gaz 51 bagimeestest ei tea äkki nemad sõidavad aga et sõitma minna peaks ikka mehed ise ka eelnevalt kokku leppima palju ültse kohale läheb et ei peaks üksi või kaksi sõitma
Takvesõidud
Autor: Tiidu
13.12.2009 14:33
Kunagi oli jutuks, et bagimehed tahavad ka tavesõite sõita. Kuna uues kalendris talvesõidud sees, siis oleks küsimus teadjatele: kas bagid Viitinas sõidavad?
koike saab kontrollida ja on voimalik moota asju?mille eest saab tehniline komisjon raha korraldajatelt?kirjutan kodus uuesti,muidu moni tark jalle niuksub et pole arusaadav.
Kui on tõesti tõsine tahtmine koosolekut teha, siis on see asi võimalik 22. ära korraldada peale komitee koosolekut. Orienteeruv aeg 15.00. Ühe-kahe mehe pärast pole mõtet ruumi rentida, seepärast andke teada, kes tulemas oleks 5071682 või bagimees@hotmail.com või postitage siia. mis seal ikka, teeme ära, kui tahtmist on. minu lugupidamine härrad bagi53 ehk tzaikakross.
pean vabandama selle koosoleku korraldamise kohta tundub et meie esindaja ei teadvat midagi mina sain seda infot hr tiidebergi käest aga nüüd tuleb välja et seiiest ei teadvat keegi vist peale minu kuigi seda oleks vaja teha tundub et foorumis on teema tuliseks läinud ja nad ei taha eriti sõna võtta sellel teemal enam minu vabandused veelkord Igor kelgu ja hr Villaku ees et ei helistanud ennem teile kui siin kirjutama akkasin arvasin et tiideperg oli seda teinud aga ekksisin selles
kõigile endistele ja uutele veobagi gaz 53 meestele korraldatakse 22 novembril kell 3 tartus peppleri tänaval koosolek täpsemalt mulle ei öeldud oleks hea kui kõik kohale saaksid tulla siis ehk saab kõik selgeks mis edasi saab krossimehele niipalju et ma heameelega ehitaks sellise mootori kui sina seda tuleks toetama minul küll praegu pole see võimalik
njah
Autor: must surm
13.11.2009 23:07
no kui baltit siis baltit,seal vähemalt mehed koos ei hakka kohe jonnima.Aga siis kaovad ka eestist külalisvõistlejad nii ,et ise teate.
asjast edasi
Autor: kohalik
13.11.2009 19:12
navigaator pani küll nüüd naelapea pihta.Ka ise kirjutasin,et nad võiks Baltit sõita ja kui oleks ka neil 53 mootorid,siis ei oleks ju enam masinate vahe vaid tooks ikka meeste võimed esile milleks nad võimelised on.
nagu keegi mainis siis jah juba eelmisel aastal oli juttu neist tsaika ja 53 mootorite erinevustest jne, nüüd uuesti sõna võttes, on bagimehel õigus, et tsaika ja 53 ON väga erinevad ja ei tohiks minna ühe ja sama arvestuse alla, siis ainuke asi millele mõtlesin oligi see, et need tsaika mehed, neid siis meil teada olevalt vähemalt kaks, võiksid oma tsaikadega sõita Balti arvestuses kui tahavad aga EMV arvestuses punkte saada ei tohiks. Nad võivad sõita ja ka etapi võita aga EMV arvesuses neile punkte anda ei tohiks. Kui tahavad saada EMV arvestusse siis pangu 53 mootorid peale ja sõitku nagu õiged mehed, neil peaks ju seda raha jätkuma kui jaksavad tsaika osta. Siis olekski, et etapil võivad nad oasaleda ja ka võita ja oma karikad saada kui tahavad aga punkte lihtsalt ei saa ja üldarvestusse ei lähe, see minu arust ei tooks kaasa mingit rahalit kulu korraldajatele ja EAL-ile, vaja oleks vaid korraks visata pilk tehnilise ajal mootorile ja teha kindlaks mis mootor on peal! Lõpetuseks on ka üks meeldivam uudis, et minu teada on järgmisest aastast bagi 53 sõitma tulemas vähemalt kolm uut autot ja kui jõutakse valmis siis ka neljas, ka mul endal on B53 mootor valmis ja ka bagi valmis, nad vaja vaid kokku viia, kuid kahjuks ei oska öelda kuidas järgmise aasta töögraafikuga on, kas ka sõitma jõuan ja iseasi kui palju jõuan. Aga kui ise ei jõua siis bagi tuleb rajale ilma minuta ikka:D
järg
Autor: krossimees
13.11.2009 17:20
Millegipärast on nii, nii et iga aasta kui hooaeg läbi saab hakkab mingi teema pihta foorumis. Selle ära hoidmiseks tuleb vist talvised etappid ka korraldada. Siis oleks meestel masinate kallal koguaeg tegemsit ja poleks aega foorumis vinguda.
5
Autor: krossimees
13.11.2009 17:17
Bagimees, tee siis oma kätega endale hea 53-e mootor valmis ja sõida nii et kõik Tsaikamehed su tagatulesid näevad. See et sa siis foorumis seletad ei tee sinust paremat sõitjat ega tee sinu masinat kiiremaks. Millegipärast on iga aasta nii, et nagu hooaeg läbi saab siis hakkab mingi
must surm meil on ikkagi 53 klass 53 ja zaika ikka erinevad mootorid see et sa kunagi said endale zaika mootori ja palusid sõitma siis oli see klass ju suht varjusurmas ja siis kohandatigi nii et lubati kuni 6000cm3 ja gaz i plaokke kasutada ja ära ole selles nii kindel et muutusi ei tule nagu aivar ütles et kui on pooldajaid ja tehnilised paberil kirjas jääb ainult komisjoni otsustada ja minu eesmärk pole siin kedagi maha tehama austan neid mehi kes teevad oma kätega asjuvalmis no ja kui oledki kõvem mees minust mis siis kunagi panen sust mööda nagunii
niu niu
Autor: must surm
12.11.2009 21:50
noh las see bagimees jonnib oma teemat .selge on see ,et muutusi ei tule nagunii.ei ole mõtet hakata siin teisi maha tegema kui endal masin ei liigu.on nii või jaa.
Bagide kohta punkt 3.1 teh. tingimustes 2009 - Lubatud töömaht : - klass 51/52 (VI grupp) - kuni 4000 cm3. - klass 53 (VII grupp) - kuni 6000 cm3.
Mingist 7st liitrist ei ole juttugi ja hetkel on kõigil peal 53 mootorid.
to Kristo: Tehnilistest tingimustest 2009 veoautodele punkt 3.8. - Masinaklassis GAZ-51/52 on mootori süütesüsteem vaba. - Masinaklassis GAZ-53 on lubatud kasutada vaid algse (GAZ tüüpi) süütejaoturiga,(KOMA) ühe süütepooliga süütesüsteeme.
Antud punkti mitte ei tõlgendata mitut moodi, lihtsalt kirjaoskamatud võivad sealt välja lugeda, mida iganes. Kui sa seda punkti nüüd koos komaga uuesti loed, siis saad ehk aru, et süütepool ongi vaba ja GAZ-tüüpi peab olema ainult süütejaotur.
No kaua võib seda 7 liitrit nämmutada, ajakirjanik sai valesti aru. Igast asjast võetakse kinni ja kohe tahetakse vinguma hakata. Aga no palun, mind see eriti ei huvita. Täpselt siis hakkab see neti togimine pihta kui hooaeg lõppeb, võistluste päeval ja koosolekul ei iitsata keegi. Väga imelik. Edu teile
tere
Autor: kohalik
12.11.2009 17:30
Kui siit vanemaid kommentaare lugeda siis jutt käis 53 bagidest.Ja see vabaks lasta oli sõitjate soov.Aga kui välja lugeda siis ju ainult Tiideberg seda sooviski kui sai omale Tsaika mootori. Ja tõesti lehti sirvides loeb Valgamaa ajalehest selle välja ,et mõni sõidab ju lausa 7000cm3 rajal ringi.Seda olete vast isegi näinud raja ääres olles,et kes pürstib teistest ikka pika puuga eest minema.Kui nemad tahavad Baltit sõita ja koos teistega seda kasvõi 9l ajada siis lasku aga.Kuid siinsed MV sõitjad olgu ikka kindlad,et nendega ei mängita.
to kristo27
Autor: villu
12.11.2009 13:16
Seda konkreetset juhtumit ei tea ja ei oska sõna võtta. Minu jutt üldisemalt mõeldud oli :) Aga tehniliste punktid ei tohiks olla kahtemoodi aru saadavad ja tõlgendatavd. Kui seal on selliseid probleeme, siis peaks minu arvates uutes tehnilistes tingimustes sõnastust muutma vms.
olen Villu sinuga täiesti nõus aga kui üteldakse et selline süütepool pole ju lubatud siis selle peale on vastus et seda võib tõlgedada kahtemoodi siis minu jaoks on see tõesti väga imelik mis moodi saab olla tehnilise punkt kahtemoodi tõlgentatav ????
..
Autor: villu
12.11.2009 09:31
Alatihti on probleeme, et tehniline jätab midagi tegemata või siis kontrollib liiga palju (olenemata sarjast või tehnilise kohtuniku isikust). Sellist kõigile sobivat keskteed ei olegi olemas (võib olla olukord, kus mõni arvab, et kontrollitakse liiga vähe, aga teine seevastu, et liiga palju). Samas hommikuse tehnilise eesmärk ongi veenduda eelkõige selles, et võistlusmasin ei oleks ohtlik võistlejale endale, konkurentidele ega pealtvaatajatele. Suht võimatu oleks iga võistluspäeva hommikul iga auto mutriteni lahti võtta ja siis uuesti kokku panna - siis oleks nurisejaid veelgi rohkem ja nii palju ei ole vist terve Eesti peale tehnilisi tingimusi tundvaid kohtunikke, kes selle etteantud kahe tunnise ajakanaliga ära teeksid. Kui ikka ollakse 110% kindel, et konkurendi auto ei vasta, siis mina olen soovitanud alati kaaluda võimalust kirjutada protest selle kohta. Või rääkige tehnilise kohtunikuga nelja silma vahel, et teil selline kahtlus on. Ma usun, et mitte ükski tehnilise kohtunik ei jäta teie juttu kuulamata (muidugi kui kontrollimine nõuab pulkadeni võtmist, siis seda vast ilma ametliku protestita lihtsalt kuulujutu põhjal teha ei taheta). Niimoodi foorumis tehnilisi või konkurente süüdistada jms, ei aita kindlasti midagi. Tekitab vaid pingeid.