Miks läheb teema teravaks kui keegi avaldab soovi osta SK sarja müügikohustusega autot? Kõigil osalejatel on ju teada, et selline kohustus on! Kui ei taha, et autol müügikohustus oleks, sõida vabaklassis. Või ehita odavam auto, mis ostjatele huvi ei paku. Reeglid on kõigile samad. SK sari on toiminud juba mitu aastat, aga ühtegi enampakkumist tegelikult toimunud pole. Ammu oleks juba viimane aeg mõni pretsedent luua, et müügikohustusest tulenev autode odavana hoidmise idee lõplikult ei devalveeruks!
:D
Autor: penti
26.04.2007 11:43
kasvõi selle vvc ostuplaani pärast peaks saugale vaatama tulema:D
veidi mõtlemist
Autor: kardo1120
25.04.2007 23:09
normaalne oleks kui igas klassis oleks autode ehituse nõuded karmimad, et saaks võidu sõita odavamalt ja vaba klassi jääksid rahamehed oma kallite autodega. Mitte nii, et tullakse vaba klassi autoga võetakse ükskõik siis mis muu klassi võit. Kuna võidusõit on suhteliselt kulukas ala siis võiksid jääda erinevatele klassidele siiski omad tehnilised tingimused. Sel juhul ei oleks ka probleeme ostu-müügiga ja oleks võrdsem võidu sõita!
Autor: iff
25.04.2007 11:58
ja milles see hea meel seisneb? jalus või? :P
VVC
Autor: udu
25.04.2007 07:23
tule ja tee head meelt rahvale ja osta ivo uutari auto ära
hea soovitus
Autor: andreas
24.04.2007 21:54
Aga tead vvc sa osta kohe 2 tk sealt , siis ühega saad võistlustel raja ääres pealtvaataja olla ja teisega saad mööda küla kimada käsi aknast väljas ja usu mind , et kõik külapiigad jooksevad sulle järgi nii, et jalad villis.Ja me oleksime juba ammu viie rikkama euroopa riigi hulgas kui oleks ainult rohkem sinusuguseid tegijaid.Tule taevas appi nii räägib isegi Hr Ansip
...kuidas kodanik vvc autot ostab. Eriste võiks selle puhul lausa kallemaid publikupileteid müüa. Aga mul on kuri kahtlus, et sellest komöödiast jääme me ilma, sest kodanik vvc ei ilmu oma rahapakiga lihtsalt välja. Tõsised ostuhuvilised ei laiuta foorumis oma plaanidega, teadmata sealjuures, kas tahab esi- või tagaveolist. Raadi turule võid minna 25 000 taskus ja seal siis vaadata kas selle raha eest saab punase või sinise auto. Superkrossi mehed viskavad su sellise üleoleva suhtumise eest lihtsalt platsilt kõrges kaares välja.
auto
Autor: udu
24.04.2007 20:45
ma usun et SULLE annavad kõik 25 ga auto, keegi ei paku üle
auto ost võistluselt
Autor: vvc
24.04.2007 20:26
Osta plaanin siiski ikka autot mis võistlusel sõidab ja on sõitjale kohustusega 25 000 kroonise alghinnaga müüki panna. Mõne tuhande ilmselt olen ka nõus oksionil juurde panema. Kui peaks minema enampakkumiseks.
:)
Autor: penti
24.04.2007 17:34
aga vvc..mitmekordse eesti meistri karuse auto on juba tükk aega auto 24s müügis:) sellele pole keegi mitu aastat vastu saanud..iseasi on muidugi, mis jupid külge jäetakse peale müüki:)
küsimus
Autor: udu
24.04.2007 07:42
tean möningat autot mis sõidavad superit ja on ARK is arvel kuidas HR Eriste seda autot müüb ja mõni loll seda osta saab.Ja teie avk olete õigel teel aga ajast maas.superkross on varsti kallim kui suur ralli kui eriste seda rehvi soga jätkab
pealtvaataja/huviline
Autor: avk
23.04.2007 23:38
noorte klassis on kindlasti palju kiireid autosid...eriti kallid on muidugi Alliksaare ja Ojaperve autod tagaveolistes tundub palju kiireid autosid olevat...eelpool nimetatud Serbini autole lisaksin veel Kensi ja Karu (külajuttude järgi on kaks viimast ülikorraliku tehnikaga..samas olen võistlustel näinud Serbini kapoti alla ja seal pole nagu erilist midagi)
rääkides müügikohustuse ideest, leian et keegi peakski korra põhjatuult tegema ja mõne auto ostma...muidu kaob odava sarja mõte täielikult, julgen väita,et pea pooled müügikohustuse all sõitvad autod on hinna poolest vabaklassi autode väärilised
müügikohustusest oluliselt tõhusama vahendina, autode hinna all hoidmiseks, näen ma väga kitsalt piiritletud tehnilisi tingimusi aga Eristelt on seda ilmselt palju nõuda...ta ei suuda üldjuhendiski aastast aastasse vaidlusi tekitavaid punkte selgemaks kirjutada (N:tehvi teema suvel ja talvel)
Minu arvates on müügikohustuse nõue superkrossis üldse ajale jalgu jäänud, vähemalt praegusel kujul. Saan aru küll, milleks see on mõeldud, aga see on siiski vale, et põhimõtteliselt iga tänavalt tulnud luftivend, kel rahakott puuga seljas, võib tulla ja auto osta. Julgen järgmiseks hooajaks soovitada: 1) müügikohustus las säilib, aga ostuõigust omavad vaid need tegelased, kes varem on superkrossi sarjas võistelnud. (mitu etappi või hooaega; see on juba kokku leppimise küsimus). 2) auto ostnud konkurent on kohustatud oma auto nö kauba peale andma; st hinnaks kujuneb siis mingi x summa pluss ostja auto.
Kui keegi võistlejaist ise oma auto müüki paneb, on hoopis teine lugu - see nagu ostu-müügi tehing ikka.
mnjahh
Autor: andreas
23.04.2007 18:53
midagi väikest tahad!! Kuule vvc ma võin sulle maantemuhu müüa 25 tonniga võin raamid ka veel sisse panna.Kiiremaks saad tuunida ise oma ära nägemise järgi.Ja kui kaineks saad siis mõtle ise inimesed on ehitanud endale rallikad , et sõita terve hooaeg aga sina üritad nende töö ja vaeva juba 4 sõidul 25 000 ära osta kuigi sinna on ikka kindlasti rohkem sisse tambitud.Ja siis arvad et tuled ka võistlusele selle autoga või ?Vaevalt sind seal keegi näha tahab!!!!