tere. kas oleks võimalik et registreerid auto millel ei ole originaal istmed ja turvapuur on sees. no ja mingi aku pagaasnikus. originaal paak originaal armatuur jne. põhimõtteliselt oleks nagu ralliauto arvel. praegu kerel aint mootor peal. et mis tingimused vaja. niipalju kui ARK-i helistasin siis sealt vastati aint ei ja ja. nagu et kuidagi ikka midagi teha saab. kuidas teil autod arvel? tahaks ikka linnapeal lihtsalt sõita. sõbrad rääkisid et ikka saab et teed avalduse ja saad 2 istmeliseks.on see üldse kuidagi moodi võimalik?tutvusi kellelgi? kedagi soovitada kellega rääkida? aitäh kui keegi natukenegi aitaks;) (loodan et saate midagi aru)
ikka algusesse
Autor: josh
08.12.2006 00:10
Kui sul ikka kerele ka paberid olemas siis mine sellega ARK-i ja registreeri se suksu ümber nii, et tal saake olema tavaline nõuetekohane teh. pass ja number. Siis on sul olemas toorik millest ehitama hakata. Kui aga sul mingeid algpabereid pole , pole mõtet ka edasi tõmmelda. Arvestama pead sellega, et tuled, klaasipesu ja kojamehed tuleb sul kõik külge panna ja nad peavad ka töötama nii nagu seda liiklusseadustik nõuab. See, et sul autos ei ole põrandal ega laes matte, ei koti kedagi. Klaasid peavad samuti olema õiged ja mingi E markeringuga. Kui sa oled omadega nii kaugele jõudnud siis hakka alles ülevaatusele mõtlema. Kõik tänavatel liiklevad "ralliautod" vastavad oma ehituselt tehnilistele tingimustele aga enne peavad neil ikka pass ja numbrid olemas olema. ARK-s registreerimiseks ei pea sul auto olemakomplektne ega värvitud. Paberid ja kerenumber peavad olema KORRAS. ARK-i võid viia registreerimiseks palja kere või isegi kutsuda reg.-ja koju garaazi (muidugi lisapapi eest) vist +250.- eeku. Selleks ajaks kui kunagi load kätte saad ja auto ametlikult liikuma on sul juba sellesse autosse soov raha panna peast läinud ja palju paremad autod silmapiiril. Edu selle kadalipu läbimiseks.
??
Autor: Siimss
07.12.2006 23:55
Kui keegi üldse sellist teemat edasi kommenteerib,siis peab ta debiil olema...kas pole juba ammu aru saada et siin on mõtetu sisuga/seletamatu jutt.
weqe
Autor: jukii
07.12.2006 23:12
no ja kui see puur teid segab siis seda ei pea panema. aga teised tingimused tahaks ikka samaks jätta nagu minu eelmises postituses.
jah
Autor: jukii
07.12.2006 21:41
asja point on selles ka et mul vaz 2101 garaasis ja tahaks sellest teha tänavasõidu auto. ei tahaks autot komplekti panna, sest auto on paljas plekk üleni. mitte midagi ei ole küljes peale mootori ja sildade. ja sellest tekkiski küsimus mis sellega edasi teha. tahaks arvele võtta. ja siis ongi see küsimus et kuidas. mis tingimustega ja mis kaudu.andke nõuandeid ja näpuäiteid. kerega on kunagi sõidetud rahva rahvarallit ja seega tugevdatud.
Jah, olen küll naine ja kui Sul on mulle midagi isiklikult öelda, siis tee seda meili vahendusel (teele@rsracing.ee), sest ilma nimeta netikommentaatorile ei vaevu ma rohkem midagi selgitama.
vaata. kui see oleks normaalne ja lubatud puuriga autoga (ehk siis nimetame seda rallikaks) pidevalt mööda ilma ringi kimada, siis ma arvan teeks seda palju, sest tõsi ta on, turvapuur võib päästa elu. kuid nagu reaalses elus näha, siis seda ei tehta. muidu oleks ju kõigil autodel juba tehase poolt puur sisse ehitatud. aga see ei ole normaalne ja kui asi ei ole normaalne, siis see tähendab, et asi on ebanormaalne (antonüümid). kas sa tahad olla ebanormaalne? ei usu. ja sellepärast meie, autosportlased ja muidu ajudega inimesed, leiamegi 100x100 põhjust, miks sa EI peaks rallikaga niisama ringi tõmbama. kui sa tõesti tahad alustada autospordiga, siis soovitan kogemuste omandamiseks esmalt proovida sõita noortesprinti ja rahvarallisid noorteklassis tavaautoga. kulud on mitmeid kordi väiksemad ja see annab väikse aimduse, mida autosport tegelikult tähendab. kui tõesti tahad seda teed minna, siis praegu ei ole veel liiga hilja alustada :) aga seda ei tasu loota, et sellel teemal, et niisama ringi kimada rallikaga, sa siit küll toetamist ei leia. ma usun, et suurem osa meist teeks kõik võimaliku, et selliseid kaskadööre meie seas ringi ei liiguks.
PS! OLEN KA NAINE.. säästmast sind jälle mõistatamast.. aga kuna paar aastat juba selle ralliteema sees olnud, siis pean end kompetentseks ka sõna võtma. loodan et sa mõistad..
tänan tähelepanu eest :)
to teele
Autor: jukii
07.12.2006 17:49
teele sa koguaeg mõtled et kui on puur autos siis peab kiiruskatseid tegema linnavahel, rallitama ja ma ei tea mis asju veel üritama. kas lihtsalt ei võiks olla? selles. ja sinu kasutajanimest lugedes on aru saada et sa oled naine?
Nõus ja võibki, kui jutud tõele vastavad, siis uuest hooajast tuleb rallikatele oma register ja selline asi, et võistluse ajaks saad numbri, mille kleebid aknale ehk siis sellega on lubatud sul võistluste ajal tavaliikluses sõita (kas siis ülesõite või rallile ja koju jne). Muidugi selle ise kohale ja koju sõitmise kohta nii palju ka vast, et nii mõnelgi korral on odavam rentida treiler, kui ise kohale sõita ;) Seega ma usun, et me oleme selle teema ammendanud ja saanud selgeks, et RALLIAUTO ei ole tavaliikluses liiklemiseks ning palume moderaatoril selle teema lukku panna. Tänan tähelepanu eest ning mõistust!
ma küll lubasin teemast välja astuda, aga kuna tundub, et asi nagu ikka kohale ei jõua, siis teen ühe proovi veel... Teeme nii: ehitame kõik enda tavasõidu autodele puurid sisse ja läheme tänavale kiiruskaseid sõitma. Auhinnaks sellel rallil saab olema elu ehk võidab see, kes viimasena ellu jääb. Millal ükskord jõuab ajudesse, et see ei ole normaalne?! Teistes autospordifoorumites on sama teema käsil juba. Mõeleg nüüd ise, kui kõik lapsed ehitavad endale puuriga rallikad ja nendega liiklusesse ilmuvad?! See ei ole isegi naljakas mitte. Ma ei suuda aru saada, kust sellised ideed tulevad ja kas omal ajal on lastetuba nõrgaks jäänud või? Seega ma palun viimast korda: kui ei ole soovi rallit või krossi või sprinte sõita, siis me EI ehita endale puuriga autot tavaliseks liiklemiseks, eks. Palun saage ükskord juba aru sellest. Sest siis on hilja, kui laibakott kinni tõmmatakse, ükskõik, kas sinu enda või sinu poolt surnuks sõidetud teise inimese oma.
Tere
Autor: nuhk
07.12.2006 12:07
Minu arvates on asi hästi lihtne. Tänaval sõitev auto peab vastama valmistajatehase spetsifikatsioonile. Ise juurde pandavad nö. spoilerid on illegaalsed. Ralliks ettevalmistatud autoga tänaval liigelda ei tohi ning ralliautodel on ka oma tehnoülevaatuse kord ja kindlad kohad. Lähiajal on tulemas ka ralliautodele omaette register.
Seega võid selle unustada, et tänaval legaalselt isegi sellise autoga sõita tohiksid, millele näiteks tiivalaiendid on pandud. Rohkem ei ole mõtet sel teemal vaielda, seadus on seadus. Edu!
342
Autor: jukii
07.12.2006 11:05
juba kuulsin et homologeeritud omp või sparco POLTPUURIGA võid sa tänaval sõita.
...
Autor: jukii
07.12.2006 10:49
noh ok ma ei kasuta sõna ralliauto kui see kellelegi ei meeldi ja võtab sõna liiga otseses tähenduses. võta me siis nii et auto omaks śelliseid tingimusi:koopalaiendid,2 istmeliseks,käsipiduritross tuleb seest. mingeid vaipu ei ole maas ega laes. tuleks migni 07 armtuur vms. ja aku oleks taga. veel mass ette juhijuurde toodud. käima läheb nupust, kojamehed ja soojendus lähevad lülititest (mitte nagu originaalis, lülitid armatuuris). uste polstrid tuleks teisest materjaalist. ja kui oleks võimalik siis laseks puuri sisse panna.ja küsimus olekski selles et kas sedasi oleks võimalik? kui jah siis kuidas..see on minu põhimõte. kuidas saada selline auto arvele võtta?ja tänaval sõita.kuhu minna? mida küsida..
Autor: iff
07.12.2006 09:14
a mis siin ikka leili minna. :) et kuidas oleks ja kuidas päris masinaga oleks. selge ju, et kutt siuke wannabe ja ta auto oleks täpselt samasugune. ainult 7b tüdrukutele edvistamiseks :)
no see kogemus on vast umbes selline, kui tänavaautol 1 ja 2 käiku mitte kasutada ja siduripedaali ainult väga järsku käsitleda - libistada ei tohi.
No
Autor: RS Racing
06.12.2006 23:58
tahaks näha kuidas sa oleksid meie e rühma samaraga iga päev linnavahel liigelnud. Krt ralliauto ei ole ikkagi tänaval igapäevaseks liiklemiseks. Ralliauto kui selline on ikkagi kindla otstarbega ehk siis ralli kiiruskatsete võimalikult kiireks läbimiseks mõeldud auto. See teema on küll ennast ammendanud. Võite ju veel igasuguseid debiilseid küsimusi esitada, aga minuarust on point selge ning ei ole mõtet edasi arutada.
postituse eesmärk oli selles, et hoida selliseid lapsi liiklusest eemal, sest ei ole vaja, et nad hakkaksid sportralliautodega inimesi tapma, piisab ehk sellestki, et nad seda niisama teevad, või mis? Ja ma jään oma arvamuse juurde, et ralliautoga igapäevaselt tavaliikluses sõita EI OLE normaalne! Punkt. Mina astun teemast välja.
Autor: iff
06.12.2006 09:28
mes sa oled nii vaene, et ei jaksa tänavasõiduks teist autot osta ja pead siis nõnda võistlusmasinaga kulgema mööda viljandit? :P ja kui sa nüüd üritad selgitada, et pappi nagu muda, siis lase issil osta miski uus edev spordikas nt. type-r tuleb varsti ja sellega köidad kindlasti viljandi neidiste pilke :P aga muidu... miski enne veeuputust rahvarallit sõitnud masinaga oled sa nagunii ummikteel. aeg on oma töö teinud. :)
Palu keegi täiskasvanu endale appi, kes loeks läbi kõik selle teema all olevad postitused ja selgitaks Sulle nende sisu, sest ise ei paista Sa nendest aru saavat. 1) Ralli ettevalmistusega auto EI OLE mõeldud kasutamiseks tavaliikluses 2) Ehita auto valmis vastavalt tingimustele, võimalustele ja soovidele (tingimused sobiva klassi kohta leiad autospordi aastaraamatust, mille saad muretseda EAList 3) Selle 20 000-30 000 kohta ütleks, et kui sa kunagi selle auto valmis peaksid saama, siis võid nendele numbritele julgelt nulli otsa panna ja siis imestad ise ka, et nii odavalt sai tehtud 4) Kordan igaks juhuks üle: RALLI ETTEVALMISTUSEGA AUTO EI OLE TAVALIIKLUSE JAOKS!!!!
omfg
Autor: jukii
05.12.2006 22:01
esiteks alustan siimss-ist . asi selles et mul ei ole ülevaatust eda mitte midagi. autot ei eksisteeri 80ndast aastast. kuna sellega sõideti ammusel ajal rahvarallit. kere on tugevdatud jne. aga kerel on kyljes aint mootor, mis on äratehtud jne. ja et mitte autot uuesti komplekti taguda, ja uusi istmeid jne asju osta, olen leidnud et etem oleks teha selline varjant.
ja teelele.... esiteks ma ei hakka sellega tänaval sõitma enne lubade kätte saamist ja nende tegemist. teiseks. kunagi kui auto valmis siiis võibolla jah, hakkan rallit sõitma. ja nüüd ongi küsimus et kuidas ma seda ehitama peaks. ehitada mul aega veel 3 aastat. ja selleks tegingi teema siia et uurida kuidas ehitada ja mida teha. kuigi tahaks autoga kunagi tänavaliikluses eksisteerida ja ka rallit vahetevahel sõitma. auto alla praegu pandud 20- 30 000 EEK