on soov ehitma hakata veobagi 53 kujul seega soovin bagimeestelt soovitusi mida tuleks jälgida ehituskäigus (ehitusel lähtun ;Veobagi tehnilised tingimused;) ehituseks vajaminevad detailid on olemas. küsimusi on ? millised amordid? kuidas roolimehanism teha? pidur sidur kuna mootor taga? käigukang? mootori asetus kas keskel või ei?
nagu ma aru olen saanud ei taha eriti siin foorumis sellest bagi ehitamisest keegi sulle rääkida aka võrus on kindlastii 2bagi53 koobakene ja kihulane ehk nemad annavad sulle head nõu muidugi võrus matsil tuleb spordipäeva sõit sealt kohapealt võid oma silmaga vaadata kuitas kellelgi midagi tehtud on edu sulle nokitsemisel ehk järgmisel hooajal stardis näeme
palju vedrulehti maha võetakse originaalina jääks se asi hirmus jäik. kas mootori kinnituseks pannakse tehase talad või tehakse ise olen kuulnud et tagumine tala originaalis kehv ja ehk keegi oskab öelda mis nurga all oleks kõige parem amorte paigaldada. ise olen võrust pärit
kas said ka midagi targemaks kui küsimusi veel on siis anna teada ega ma ise ka alles ehitan teda .mis kandi mees oled, juttu rääkida on üks asi aga kui teostama lähed siis võib üllatusi palju tulla nii et edu sulle
mina soovitan ehita bagi võimalikult kerge amortideks vali gaasiamort rooli on hea kardaanliigenditega teha, pidurid peaks olema vaakumvõimendiga ,sidurile saab panna 66 töösilindri, käigukang kas hoobadega või passbussi mehanism, mootor ma arvan,et võimalikult taha kuna ise istud ees siis nii peaks parem kaalujaotus olema