Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
vw golf 1/2,0 16v,4x4
Autor: egertlaa 19.03.2006 18:21
...on mõte golf1 ehitada nelja veolisek ja jõuallikaks panna passati 2,0 16v mootor,küsimus tekib selles kas on mõtet ehitada,kaldun millegi pärast arvama et auto muutub alajuhitavaks ja teiseks see ,kas sellise autoga rallydel lubatakse võistelda.

mondyle
Autor: egertlaa 05.04.2006 18:59
...jäärada ma mõttlesingi ,kruusal on arvatavasty subaru parem

jäärada
Autor: mondy 04.04.2006 21:13
se jääraja võrdlus golfi ja subaru/evo kohta ei ole vist kõige õigem, kuna golf üsna korralikult kergem ning kehva pidamise tõttu ei tule subaru võimsus esile. kruusal või asfaldil õigem võrrelda.

.
Autor: egertlaa 04.04.2006 20:02
arvata võib ,oleneb ikka sellest kes sõidab

Näide
Autor: roppar 31.03.2006 22:50
Hiljutisel jääraja võistlusel sõitis vw Golf 2 1,8Gti imprezast, mille roolis kogenud piloot 5 sekundit kiiremini kahe ringi peale

eesti rallid
Autor: roppar 31.03.2006 22:44
Näiteks saavad soomlased Jalava-Lukka vastu eesti evodele ja WRX-dele nagu ka Aava oma Suzukiga

Kulbilohu
Autor: uudistaja 31.03.2006 14:47
Vot see oli elamus. Kaks Ford Pumat. Valgel 600 hj. Punane aga paukus koguaeg. Eht oli. Golfi me jah autokrossiks ehitama ei hakka. Nii et tuleb esisilla peale jääda.

OT: kas alustada 1.6 või 2.0 klassis?

tõsi jutt
Autor: egertlaa 27.03.2006 22:12
...seda olen ma isegi näinud kuidas Honda Civic sõidab paremaid aegu kui subaru või mõni teine 4x4 masin.Div1 autod on muiduri räiged asjad, seda nägin ma kulbilohu krossirajal need masinad rebivad kõvasti minna.

to moskiito
Autor: indreq 27.03.2006 17:15
SBD Motorspordil oli 290+ Kit, praegu on see leht offline, järgi on veel 275+ kit - http://www.sbdev.co.uk/Taper%20Kits/TP270_Kit/TP270_Kit.htm

2,0 - 300hp?
Autor: indreq 27.03.2006 17:04
siin tasub vahet teha tänavasõidu 4 potise forssimisel ning V6 või V8 võidusõidumootril. Neil viimastel on ehk jah 300+hp ehk isegi reaalne, samas 4 potiste forssimisel on 300 enamvähem lagi, ning sedagi hirmkallilt ning tavaliselt rinkaseades st suht terava graafikuga. Hea näide on erinevad Briti sarjad, sh näiteks Lotus7 koopiate rinkasari kus sihukesi tuunitakse. Seal on näiteks GSI2,0-16V mootoritest võetud 290-300 heppa aga üle selle pole kuulnud. Ja seal on muutmata praktiliselt ainult plokk - pritsung, kogu kaan, kolvid, vänt, nukk - kõik on juba uus. Rallisse pidid tulema Super2000 masinad, seal ehk oleks võimsus jäänud kuskile 250-280 tuuri.
Nii et ei ole mõtet unistada vabalthingava Golfiga Evodele koha kättenäitamisest, kui Evo tihend vähegi peab, siis seda ei juhtu.

bagi
Autor: bagi 27.03.2006 10:01
Neljaveolise saab ehitada küll kuid mitte ralliks vaid div 1 autokrossiks. Sillad tehakse kõik ümber. Div 1 autod loputavad WRC sid nagu tahavad. (autod kergemad ja võimsavad) Mitu aastat on võidetud EM tiitel 2,0 l vabalthingava 44 seat ibizaga ja seda edasiaretatud wrc-de seas millel ca 500 hj. http://www.autocross-em.de/SiteAssistant.php/331. Probleem ainult selles et kogu jõuülekanne vaja teine teha, mootor pikiasendisse jne. Palju kasutatakse just vüikeseid ja kergeid autosid.

bagi
Autor: bagi 27.03.2006 09:50
Autokrossis on olemas 2.0 liitrised VW -nid mis on ehitatud sellesama passati mootori peale ja annavad vabalthingavana 320 hj.

...
Autor: Aiq 26.03.2006 01:02
Pakuksin välja vana Subrau Legacy. Algmaterjal mis sugune, muidugi kallim hooldada kui Quattrot näiteks. Et siis küsiks üldse palju kogemust neljaratta veolise masinaga on? Kui ikka eriti sõitnud pole siis on targem alustada ikka 2wd masinga, harjuda natuke kiirusega metsateedel ning kogemusi saada. Kui kohe püssi selga istuda siis võib juhtuda nii nagu seda juhtus aastaid tagasi Andrus Lauriga, ehk siis hakkate auto turvalisust katsetama.

golf
Autor: ivark 25.03.2006 21:25
No ega põhimõtteliselt ju see rumal mõte pole, aga
raha läheb kõvasti. Alla 200000 ei näe asjal tulevikku. Korralik käigukast vähemalt 5000E, amordid 4000, võistluspritse 2000, jne jne.
Kui neid asju külge ei pane, kaotab asi mõtte kui käigukast saba annab ja tänavaamordiga edasi kiigute - meenutaks kasvõi seda porgandivärvi fordi lõuna-eesti talvelt.

audi
Autor: uudistaja 25.03.2006 20:49
audidel mootor nii pikalt eespool esisilda, et kas alajuhitavus ei teki. Golfi teeks just enda pärast, et kas saame nii tööle kui plaanime või ei saa. Egertlaa mul piloot ja plaanime rallit hakata sõitma ning teeme praegu uuringut auto kohta. Kas on mõtet või ei ole mõtet?

..
Autor: peso 25.03.2006 12:28
aga proovida võiks näiteks vana audi coupe quattrot või 90 quattrot. igal juhul kindlam 4wd kui golf syncro.

jama
Autor: isane 25.03.2006 09:06
ühesõnaga, ei ole mõtet hakata jalgratast leiutama kui see juba olemas on!!!

Autor: karlkal 24.03.2006 23:47
siin GII ntx
http://rallycarsforsale.net/clas/index.php?ct=fsrc&md=details&id=14208

300hj
Autor: Moskiito 24.03.2006 22:11
Eelmisel aastal Kadetiga jamades leidsin ühe UK tuuningufirma kodulehelt, et nemad pakuvad komplekte, millega on võimalik vabalthingavalt GSI 2 liitrisest mootorist 300 hobust kätte saada. Kompleti nimi oli vist K295+ kuna 1 hj oli 300'st puudu jäänud. Asi oli muidugi päris karmi hinnaga. Kahjuks ei suuda praegu meenutada, mis oli selle firma nimi. Nendel oli seal teisgi komplekte a'la K245, K275 jne.
Sellisel juhul ei tohiks Volksu kaheset ka mingi probleem vabalthigavalt 300 kätte saada. Samas, mis on selle mootori vastupidavus ja millised on selle võimsuse ja väände kõverad.

..
Autor: alar 24.03.2006 20:01
Mootor mootorik, aga kuidas kavatsed selle jòu ratasteni kanda? Kasutad Golfi syncro sùsteemi? Usun, et see laguneb varsti ja juhitavusega on ka omad nùansid. Nimelt on syncro liba-neljarattavedu, mida rallis ei kasutata. Ok tunnistan, et saab sòita kùll (ise jàrgi proovind), kuid mingit eelist esiveolise suhtes ma kùll ei nàe. Vòib-olla ainult stardis. Aga edu katsetamisel

..
Autor: ivark 24.03.2006 16:16
Seda ma muigasingi. 200 , isegi 240 ma veel usun. 260Hj vabalthingvat 2.0L Fordi Zetecit olen ka ise näinud. Hind u. 10000EURi. Aga 300 on palju.

| 1-20 | 21-40 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia