...on mõte golf1 ehitada nelja veolisek ja jõuallikaks panna passati 2,0 16v mootor,küsimus tekib selles kas on mõtet ehitada,kaldun millegi pärast arvama et auto muutub alajuhitavaks ja teiseks see ,kas sellise autoga rallydel lubatakse võistelda.
se jääraja võrdlus golfi ja subaru/evo kohta ei ole vist kõige õigem, kuna golf üsna korralikult kergem ning kehva pidamise tõttu ei tule subaru võimsus esile. kruusal või asfaldil õigem võrrelda.
Näiteks saavad soomlased Jalava-Lukka vastu eesti evodele ja WRX-dele nagu ka Aava oma Suzukiga
Kulbilohu
Autor: uudistaja
31.03.2006 14:47
Vot see oli elamus. Kaks Ford Pumat. Valgel 600 hj. Punane aga paukus koguaeg. Eht oli. Golfi me jah autokrossiks ehitama ei hakka. Nii et tuleb esisilla peale jääda.
...seda olen ma isegi näinud kuidas Honda Civic sõidab paremaid aegu kui subaru või mõni teine 4x4 masin.Div1 autod on muiduri räiged asjad, seda nägin ma kulbilohu krossirajal need masinad rebivad kõvasti minna.
siin tasub vahet teha tänavasõidu 4 potise forssimisel ning V6 või V8 võidusõidumootril. Neil viimastel on ehk jah 300+hp ehk isegi reaalne, samas 4 potiste forssimisel on 300 enamvähem lagi, ning sedagi hirmkallilt ning tavaliselt rinkaseades st suht terava graafikuga. Hea näide on erinevad Briti sarjad, sh näiteks Lotus7 koopiate rinkasari kus sihukesi tuunitakse. Seal on näiteks GSI2,0-16V mootoritest võetud 290-300 heppa aga üle selle pole kuulnud. Ja seal on muutmata praktiliselt ainult plokk - pritsung, kogu kaan, kolvid, vänt, nukk - kõik on juba uus. Rallisse pidid tulema Super2000 masinad, seal ehk oleks võimsus jäänud kuskile 250-280 tuuri. Nii et ei ole mõtet unistada vabalthingava Golfiga Evodele koha kättenäitamisest, kui Evo tihend vähegi peab, siis seda ei juhtu.
Neljaveolise saab ehitada küll kuid mitte ralliks vaid div 1 autokrossiks. Sillad tehakse kõik ümber. Div 1 autod loputavad WRC sid nagu tahavad. (autod kergemad ja võimsavad) Mitu aastat on võidetud EM tiitel 2,0 l vabalthingava 44 seat ibizaga ja seda edasiaretatud wrc-de seas millel ca 500 hj. http://www.autocross-em.de/SiteAssistant.php/331. Probleem ainult selles et kogu jõuülekanne vaja teine teha, mootor pikiasendisse jne. Palju kasutatakse just vüikeseid ja kergeid autosid.
Pakuksin välja vana Subrau Legacy. Algmaterjal mis sugune, muidugi kallim hooldada kui Quattrot näiteks. Et siis küsiks üldse palju kogemust neljaratta veolise masinaga on? Kui ikka eriti sõitnud pole siis on targem alustada ikka 2wd masinga, harjuda natuke kiirusega metsateedel ning kogemusi saada. Kui kohe püssi selga istuda siis võib juhtuda nii nagu seda juhtus aastaid tagasi Andrus Lauriga, ehk siis hakkate auto turvalisust katsetama.
No ega põhimõtteliselt ju see rumal mõte pole, aga raha läheb kõvasti. Alla 200000 ei näe asjal tulevikku. Korralik käigukast vähemalt 5000E, amordid 4000, võistluspritse 2000, jne jne. Kui neid asju külge ei pane, kaotab asi mõtte kui käigukast saba annab ja tänavaamordiga edasi kiigute - meenutaks kasvõi seda porgandivärvi fordi lõuna-eesti talvelt.
audi
Autor: uudistaja
25.03.2006 20:49
audidel mootor nii pikalt eespool esisilda, et kas alajuhitavus ei teki. Golfi teeks just enda pärast, et kas saame nii tööle kui plaanime või ei saa. Egertlaa mul piloot ja plaanime rallit hakata sõitma ning teeme praegu uuringut auto kohta. Kas on mõtet või ei ole mõtet?
..
Autor: peso
25.03.2006 12:28
aga proovida võiks näiteks vana audi coupe quattrot või 90 quattrot. igal juhul kindlam 4wd kui golf syncro.
jama
Autor: isane
25.03.2006 09:06
ühesõnaga, ei ole mõtet hakata jalgratast leiutama kui see juba olemas on!!!
Eelmisel aastal Kadetiga jamades leidsin ühe UK tuuningufirma kodulehelt, et nemad pakuvad komplekte, millega on võimalik vabalthingavalt GSI 2 liitrisest mootorist 300 hobust kätte saada. Kompleti nimi oli vist K295+ kuna 1 hj oli 300'st puudu jäänud. Asi oli muidugi päris karmi hinnaga. Kahjuks ei suuda praegu meenutada, mis oli selle firma nimi. Nendel oli seal teisgi komplekte a'la K245, K275 jne. Sellisel juhul ei tohiks Volksu kaheset ka mingi probleem vabalthigavalt 300 kätte saada. Samas, mis on selle mootori vastupidavus ja millised on selle võimsuse ja väände kõverad.
..
Autor: alar
24.03.2006 20:01
Mootor mootorik, aga kuidas kavatsed selle jòu ratasteni kanda? Kasutad Golfi syncro sùsteemi? Usun, et see laguneb varsti ja juhitavusega on ka omad nùansid. Nimelt on syncro liba-neljarattavedu, mida rallis ei kasutata. Ok tunnistan, et saab sòita kùll (ise jàrgi proovind), kuid mingit eelist esiveolise suhtes ma kùll ei nàe. Vòib-olla ainult stardis. Aga edu katsetamisel