Endale hakkas huvi pakkuma, et kas WRC on võimalik ka tekkida selline tugev üleolek nagu seda oli Vormel 1-s team Schumacheril eelmisel hooajal. Uute autode areenile toomine ja kiire areng võib ju mingid tugevamad piirangud ja tehnilised nõuded FIA poolt kaasa tuua. Või siis on ringraja ja ralliraja vahe nii suur ja ralliautosid paremini võimalik arendada, et neil ei saaksi sellist monopoliseisundit tekkida. Huvitav arutelu poleks paha, lihtsalt turgatas mõte. Tahaks teada, mis Te asjast arvate.
No mina ei tea küll, mida teie vaadanud olete, aga minumeelest võis eelmine aasta Peugeoti võrrelda ferrariga F1-s. Soome rallil küstiti ühe kiiruskatse lõpus Carlos Sainzilt, et kuidas sõit läinud on, selle peale vastas Sainz, et meil siin teises "liigas" läheb täitsa hästi :) Toon siinkohal ära eelmise aasta tiimide esikolmiku koos punktidega: 1. PEUGEOT 165 Pts 2. FORD 104 Pts 3. SUBARU 67 Pts
Paistab tõesi, et absoluutset parimat võimati välja selgitada, kuid siiski. Kes pakub välja parima võimaluse selle jaoks? Rallisimulaator? :)
Rallis
Autor: kalletamm
02.04.2003 22:16
on väga keeruline teha autot, mis oleks parim nii lumel, kruusal kui asfaldil. Samuti sobib mõnele sõitjale lumene Rootsi, teisele jälle pikad asfaldikatsed. Rallis on minumeelest sellepärast üsna keeruline saada totaalset ülekaalu.
Sul võib tõesti õigus olla. 1 asi jälle pähe tuli, oi mu pead küll. Kui palju ikkagi sõltub mehe edu meeskonnast? Kui pannad kõik sõitma täpselt samade parameetritega autodel, kuidas see järjestus siis ikkagi oleks?
hmm
Autor: urueesel
02.04.2003 22:11
No vaata, asenda F1 ka asfalt kruusa ja jääga, siis on olukord samasugune nagu WRC-s. Ma leian, et see ei saa toimuda üleöö, et WRC-s üks "relv" saaks olla nii kõva, nagu Ferrari F1-s eelmisel hooajal oli näiteks. Ei ole absoluutselt must-valgeid situatsioone... seega kahtlen esitatud väites.