Kliki siia Kliki siia
Mitmenda koha saavutab Ott Tänak MM-sarjas hooaja kokkuvõttes?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
SU-tehn.tingimused alates 2011 aasta hooajast.
Autor: kalle666 15.08.2011 19:36
On siis koostamisel alates järgmisest aastas s.o.siis 2012 kehtima hakkavad tingimused.On juba mõned punktid paberil aga ootan nüüd veel ettepanekuid SU klassi praeguste ja liitumist soovivate sõitjate poolt.Võib panna siia teema alla või mulle meilile.SU klassi mitte puudutavat juttu siia palun mitte ladustada.

OOT OOT
Autor: levadia21 15.08.2011 21:46
Mida sa silmas pead , et muuta? RR tehn tingimuste järgi ja asi vask. Ära hakka üritust ....... keerama :)
Millised punktid paberil on?

Sorry
Autor: levadia21 15.08.2011 21:49
Nimi ununes
Martin Seljamäe

SU
Autor: ZR1 15.08.2011 23:43
Ei hakka midagi piirama, täiesti nõus!
Ruslan Pleshanov

oleks tõesti mõistlik MITTE torkida
Autor: urueesel 15.08.2011 23:53
Tundub kõige mõistlikum lahendus senist olukorda SU klassiga seoses mitte muuta, sest see jätab avaramad võimalused SU sõitjatele mistahes teistes masinaklassides (2wd-s, 2wd-v, ML, noored vms) osaleda samadel tingimustel nagu teiste autodega.

SU
Autor: Vahurke 16.08.2011 09:00
RR tehn. tingimused oleks okei ja kõigile selged.
Vahur

SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: kalle666 16.08.2011 19:04
Asi on väga lihtne,et siin on juba selgund et on mindud isegi praeguste RS tingimustega vastuollu ja sellepärast et uus klass ei läheks käest ära tuleb asja alguses panna kõik paika.Sellepärast oli ka Keilas visuaalne kontroll ja sealt edasi tuli arutelu mis peaks SU puhul olema paberil.Sai siin tehnilistega arutatud Keilas ja peale seda ning et seda klassi saada järgmisest aastast ametlikuks klassiks siis peab seal olema ka kõik paigas.

SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: kalle666 16.08.2011 19:08
Ma ei piiraks seal rohkem kui on praegu aga nagu on nurisetud 1700 kohta siis järgmine aasta on ajudega ja pritsetega VAZ tüüpi autod 2WD-B klassi autod,see on kindel muudatus.

SU
Autor: Raino 91 16.08.2011 19:26
SU klass siis kaotatakse ära jah? Praegu just Lada 05-e ehitus käsil ja oli plaan sõitma hakata, see oleks valus hoop, ladaga ikka BMW-de vastu ei saa!:(:(

SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: kalle666 16.08.2011 19:32
Midagi ei kaotata ära kes lugeda ei oska,siis just taotlen et klassi ka ametlikult aktsepteeritakse ja kui oled ikka hooaja sõitnud,et siis hooaja lõpuks saaks ka autasustatud nagu kõik teiste klasside sõitjad.

SU
Autor: Raino 91 16.08.2011 19:36
Väga tore, vabandan, sain valesti aru! Loodame, et see idee surutakse läbi ja asi saab ametlikuks!

SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: kalle666 16.08.2011 19:38
On ju kõigile praem kui kihutatakse kinnisel rajal ja kontrolli all ja paljud korraldajad on juba aru saanud et SU klssis sõitjaid on,et keegi neist ei tule 2WD-A klassi sõitma kui saab omakeskis mõõtu võtta.On kujunenud päris mõnus punt juba,kes seda klassi sõidavad ja tahaks et asi toimiks edasi kuna asjal on jumet.

SU
Autor: urmv 16.08.2011 21:04
Kalle ole hea ja lõpeta see jama ära.On võimalus autot ehitada ja tee seda.Mosse annab sama palju võimalusi kui siks.Loe tehnilisi ja saa neist õieti aru.Kui sind häirivad keila lisa vardad siis need ei ole keelatud.Nüüd kui inimesed saavad oma ajud proovile panna ja üksteisega võidu sõita on vaja asi p...sse keerata nagu ML või?Mina ka veel ei võida aga ma ei kaeba ja ei kurda Haiba 1700 üle.RS i üldreeglitest piisab ja ei ole vaja asja solkida.PÄIKEST.U.Ilumets

1700
Autor: Wheelman 16.08.2011 21:12
Kas 1700 pritse on lubatud siis ehitada karpa peale ja edasi vurada või võib suuna kuuskoskisse võtta?

SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: kalle666 17.08.2011 08:27
Päikest,hea et teema on leidnud kajastamist aga nagu ikka läheb kohe asi käest kui asju ei teata.Eile Martin Seljamäega rääkides ta pidi siin vaatama ja uurima neid nuka asju et tulevad lihtsalt mingid mõõdud,et keegi ei aretaks siin omale 2,5 puškat ja ütleb et kõik normis.Mul ei ole Hiaba vastu midagi aga need asjad on tulnud ise sõitjate suus ja mina panen praegu mingit kondikava kokku sest kui asi liigub omasoodu edasi nagu ta liigub siis ei võeta seda klassi ka ametlikuks ja paratamatult juhtub mõnel võistlusel,kus sõitja tuleb kohale maksab raha ära aga auto ei saa starti kuna ei vasta nõuetele.Mina olen teid(sõitjaid) kuulanud ja seda mida te olete arutanud ka kõrva taha pannud ning Keilas rääkides Karmoga,siis ka tema ütles mis peaks selgelt kirjas olema.Minu peale ei ole vaja pahandada mina panen paberile teie suust tulnud mõtteid aga ennem ei saada kuskile midagi kui saab asjad üle vaadatud,arutelu on teretulnud.

SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: kalle666 17.08.2011 08:36
Praegu on midagi pabreil:SU

Täiendavad tehnilised tingimused alates 2012 aastast



2WD-A klassi tehniliste tingimustele lisanduvad SU klassi jaoks täiendavad tingimused.Lisa reaktiivvarraste paigaldus on keelatud.Esisilla tala,õõtshoobade ja tagasilla kinnitustening varraste asukoha muutmine on rangelt keelatud.SU klassis saavad osaleda erandina Volga GAZ 21-24,mille kubatuur on 2,4 L.Monopritsega ja aju omavad VAZ tüüpi autod kuuluvad klassi 1600+(2WD-B).Otsekast on keelatud.Karburaatori tüüp on vaba.SU klassi kuuluvad ainult tagaveolised vene päritolu autod.Korralikult ja esteetilise välimusega lisatud koopalaiendid ja tagumine antitiib lubatud

Kalle, ära aja asja keeruliseks :)
Autor: urueesel 17.08.2011 08:42
Tegu SU klassiga ehk Nõukogude Liidus toodetud autod. Nõukogude Liit saadeti ametlikult laiali 26. detsembril 1991. Kui tahad kangesti muuta, tõmba sinna piir ja kogu muusika. :)

SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: kalle666 17.08.2011 08:43
Ootan konstruktiivset arutelu ja kui seda ei tule siis rohkem minu poole ei ole vaja pöörduda vingumistega et miks ikka see ja see on SU klassis nii, ma tahan et üksteise kallal näpuga näitamine ära lõpeb ja see oli kõik ajendatud teie juttudest nii,et kas saame asja isekeskis korda või minul savi laseme vanaviisi edasi mina sõidan omalõbuks ja sõidan vastavlt võimalustele kas ML või SU klassis,kõik oleneb võistlusest ja sarjast kus osalen.

Päikest siia foorumisse,sest kisub pilviseks.

SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: kalle666 17.08.2011 08:52
Võib ka panna selle 1991 aasta variandi kui ollakse päri,ootame mõtteid.

SU ja 1991
Autor: PriitV 17.08.2011 13:31
Kalle, enamus tarku mõtteid on juba Sulle siin ära öeldud, jälle püüate jalgratast leiutada!!! Ehk KÕIK RWD autod Made in U.S.S.R. tootmisaastaga kuni 1991 ja siis ERANDINA uuemad karpaversioonid LADA 2105 ja 2107 + karpaga kastikad VIS 2105 ninal (mitte NIVA), kui keegi sooviks sellisegagi rallit sõita. Need paar pritsega laadat võib ju rahumeeli kuusakoskisse viia või siis "oma"sugustega 2WD-A koos sõita. Teie alles avastate vanatehnikat ning NLiidu masinaid, mul ja meil on see AMMU läbikäidud etapp elus ja auto"spordis". Ja ärge imestage, kui keegi otsustab mahtuniversaaliga (b-kat, M1 ja 8 kohta) RAF rallile tulla :D

Mina isiklikult jätaks esisilla reaktiivid rahule - las igaüks natukene aretab, kui tahab. See on lihtsalt nõukatehnika arendamise klassika (kirjeldatud koos õõtsade tugevdamise juba vastavas metoodilises kirjanduses algajatele autosportlastele 80'tel ja varemgi) , mida nooremad mehed alles "avastavad" ja see ei ole liiklusohtlik. Muu kõik nagu Liigas ehk originaal.

SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: Rain21 17.08.2011 16:34
Lisa reaktiivvarraste paigaldus on keelatud.Esisilla tala,õõtshoobade ja tagasilla kinnitustening varraste asukoha muutmine on rangelt keelatud. Miks see on keelatud?

| 1-20 | 21-40 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
12.09.2019
Saaremaa rallil üle aastate taas kavas Oriküla kiiruskatse
Artikli juurde
12.09.2019
Roland Poom võistleb Saaremaa rallil R5 klassi autoga
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
11.09.2019
Laimjala rahvasprint 7.09.19 (0)
02.09.2019
Lõuna-eesti ralli 30-31.08.19 (0)
26.08.2019
Märjamaa rahvaralli 24.08.19 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
15.09.2019 11:04
Aravete, 14. september 2019 (0)
05.09.2019 23:33
Superkross, auto24ring, 1.09.2019 (0)
03.09.2019 21:38
Lõuna-Eesti Ralli 30-31 august 2019 (7)
25.08.2019 00:26
Märjamaa rahvaralli 2019 (0)
21.08.2019 21:38
Rallijututuba Discord'is (17)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia