Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
SU-tehn.tingimused alates 2011 aasta hooajast.
Autor: kalle666 15.08.2011 19:36
On siis koostamisel alates järgmisest aastas s.o.siis 2012 kehtima hakkavad tingimused.On juba mõned punktid paberil aga ootan nüüd veel ettepanekuid SU klassi praeguste ja liitumist soovivate sõitjate poolt.Võib panna siia teema alla või mulle meilile.SU klassi mitte puudutavat juttu siia palun mitte ladustada.

SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: Rain21 17.08.2011 16:36
See käib ju ainult VAZide kohta

SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: kalle666 18.08.2011 20:38
Vastus Rainile on järgmine.Tehnilise mehed on öelnud,et kuna osad sõitjad RR ja RS tehnilisi tingimusi lugeda ei oska või ei taha,siis me peaks konkreetselt välja tooma ka uuesti need asjad mis juba RR ja RS tingimustes sees on.Ma ei leiuta aga tuletan lihtasalt üle mida ei oleks vaja asjatult aretada ja oma vaeva sellepeale raisata,mis on nagunii keelatud ja kui keegi tahab keelatud asju aretada andku minna aga siis ta ei saa ju sõita sprinte ja rahvarallisi,ärme ajame asjatut jama,või on meil eri maade tingimused ma ei tea.

SU-RWD klass
Autor: motonet 18.08.2011 21:45
Oh jumal sa näed ja ei mölise. Kas need küsimused ja vastused on seatud kellegi vastu või
üritatakse kedagi paika panna.Kas need küsimused ja piirangud on mõeldud asja odavuse
säilitamiseks või ohutuse tõstmiseks. Kui asi on nii
siis on suund kaheti mõeldav.Olen paras ...
Jälgin teemat ja proovin süveneda

SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: kalle666 19.08.2011 11:35
Kui nüüd Pärnu RR korraldajad teevad SU klassi siis seal saame kokku ja niipalju ikka aega on et midagi arutada ja vaadata kas laseme vanaviisi edasi või mis arvatakse.Kui on ka varem võimalus kokku saada mõnel võistlusel ja arutada teemal,miks ka mitte.

SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: Rain21 19.08.2011 12:14
Kalle keilas meile öeldi,et lisa reaktiivvarraste paigaldus ei ole keelatud kui silla kinnitused on originaalid.Ega need lisa vardad ei tee sõitu ohtlikuks vaid pigem ohutumaks.Mina olen päri et jätkuks asi RR tehn tingimuste järgi ja asi vask.

SU-RWD klass
Autor: motonet 19.08.2011 13:41
Tere jälle.Pidasin siin endaga aru.Tulid veel mõned küsimused antud teemal.
Kas need väidetavalt lõigatud “KOPIKAD”, 05,07 on ohtlikud ja väga kallid
ehitised võrreldes WD-väikeste ja suurte-M.Kas seal on kasutatud ja hakatakse
kasutama raketi teadust.Tean ühte vana peeru kes ajab oma kaelkirjakuga juba
4-5 aastat.Ta ei ole isegi pilti mahtunud selle aja jooksul.Kedagi ei ole ta seganud,
tehniliste käest on saanud märkusi istmete ja rihmade kohta .Ise rääkinud ka oma
tegemiste kohta avameelselt midagi varjamata..Arvan et see kaelkirjak on üks
ODAVAMAID tehnikaid sarjas.Kui arvatakse et need vardad ja amordid liiklus
ohtlikud ja veavad edasi kiiremini autot , miks siis neid autodele tehasest
paigaldatakse. Miks arutada seda asja alles PÄRNU RR-il kui 27.08-28.08
ollakse KÄRDLAS sõitmas. Seal on vesi ka ümber ei sa ütlemiste eest põgeneda.
Tulen ka vaatama

SU-RWD klass
Autor: motonet 20.08.2011 12:41
Ärge jätke asja pooleli.Teised foorumid matavad ajaliselt seda teemat.Tahaks vastuseid ja arvamusi.Olete kõik garaazides joote bensiini ja
hammustate plekki ning rauda.

SU teh. tingimused
Autor: vvallo 13.01.2012 16:10
Mis lõpplahenduseks siis jäi SU klassiga, kõik käib RR 2012 tehniliste tingimuste järgi ?
(Kui need avalikustatakse)

SU tehn.tingimused
Autor: kalle666 14.01.2012 09:06
SU käib kehtivate tehn.ting.alusel nagu on EAL-i poolt ettenähtud ja kui pole 2012 aasta tehnilisi siis 2011 aasta tehniliste alusel.

SU tehn.tingimused
Autor: õhkjahutus 01.06.2012 21:44
Millised on legaalsed lahendused ZAZ istmete asendusel, et need vastaksid RR tehniliste tingimustele:
3.13 Istmed ja turvavööd peavad olema algsed ja automudelile tootja poolt ette nähtud.
3.15.Keelatud on kasutada istmeid, millel puuduvad peatoed või millele tootja pole
peatugesid ette näinud. Istmekinnitused peavad olema istmel automudelile tootja poolt
ettenähtud.
Nii mitmelgi korral on SU klassi puhul teemaks olnud, et GAZ-id ja ZAZ-id taas rajale, aga kas antud reeglite järgi on see üldse reaalne?

| 1-20 | 21-40 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia