Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
SU-tehn.tingimused alates 2011 aasta hooajast.
Autor: kalle666 15.08.2011 19:36
On siis koostamisel alates järgmisest aastas s.o.siis 2012 kehtima hakkavad tingimused.On juba mõned punktid paberil aga ootan nüüd veel ettepanekuid SU klassi praeguste ja liitumist soovivate sõitjate poolt.Võib panna siia teema alla või mulle meilile.SU klassi mitte puudutavat juttu siia palun mitte ladustada.

SU tehn.tingimused
Autor: õhkjahutus 01.06.2012 21:44
Millised on legaalsed lahendused ZAZ istmete asendusel, et need vastaksid RR tehniliste tingimustele:
3.13 Istmed ja turvavööd peavad olema algsed ja automudelile tootja poolt ette nähtud.
3.15.Keelatud on kasutada istmeid, millel puuduvad peatoed või millele tootja pole
peatugesid ette näinud. Istmekinnitused peavad olema istmel automudelile tootja poolt
ettenähtud.
Nii mitmelgi korral on SU klassi puhul teemaks olnud, et GAZ-id ja ZAZ-id taas rajale, aga kas antud reeglite järgi on see üldse reaalne?

SU tehn.tingimused
Autor: kalle666 14.01.2012 09:06
SU käib kehtivate tehn.ting.alusel nagu on EAL-i poolt ettenähtud ja kui pole 2012 aasta tehnilisi siis 2011 aasta tehniliste alusel.

SU teh. tingimused
Autor: vvallo 13.01.2012 16:10
Mis lõpplahenduseks siis jäi SU klassiga, kõik käib RR 2012 tehniliste tingimuste järgi ?
(Kui need avalikustatakse)

SU-RWD klass
Autor: motonet 20.08.2011 12:41
Ärge jätke asja pooleli.Teised foorumid matavad ajaliselt seda teemat.Tahaks vastuseid ja arvamusi.Olete kõik garaazides joote bensiini ja
hammustate plekki ning rauda.

SU-RWD klass
Autor: motonet 19.08.2011 13:41
Tere jälle.Pidasin siin endaga aru.Tulid veel mõned küsimused antud teemal.
Kas need väidetavalt lõigatud “KOPIKAD”, 05,07 on ohtlikud ja väga kallid
ehitised võrreldes WD-väikeste ja suurte-M.Kas seal on kasutatud ja hakatakse
kasutama raketi teadust.Tean ühte vana peeru kes ajab oma kaelkirjakuga juba
4-5 aastat.Ta ei ole isegi pilti mahtunud selle aja jooksul.Kedagi ei ole ta seganud,
tehniliste käest on saanud märkusi istmete ja rihmade kohta .Ise rääkinud ka oma
tegemiste kohta avameelselt midagi varjamata..Arvan et see kaelkirjak on üks
ODAVAMAID tehnikaid sarjas.Kui arvatakse et need vardad ja amordid liiklus
ohtlikud ja veavad edasi kiiremini autot , miks siis neid autodele tehasest
paigaldatakse. Miks arutada seda asja alles PÄRNU RR-il kui 27.08-28.08
ollakse KÄRDLAS sõitmas. Seal on vesi ka ümber ei sa ütlemiste eest põgeneda.
Tulen ka vaatama

SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: Rain21 19.08.2011 12:14
Kalle keilas meile öeldi,et lisa reaktiivvarraste paigaldus ei ole keelatud kui silla kinnitused on originaalid.Ega need lisa vardad ei tee sõitu ohtlikuks vaid pigem ohutumaks.Mina olen päri et jätkuks asi RR tehn tingimuste järgi ja asi vask.

SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: kalle666 19.08.2011 11:35
Kui nüüd Pärnu RR korraldajad teevad SU klassi siis seal saame kokku ja niipalju ikka aega on et midagi arutada ja vaadata kas laseme vanaviisi edasi või mis arvatakse.Kui on ka varem võimalus kokku saada mõnel võistlusel ja arutada teemal,miks ka mitte.

SU-RWD klass
Autor: motonet 18.08.2011 21:45
Oh jumal sa näed ja ei mölise. Kas need küsimused ja vastused on seatud kellegi vastu või
üritatakse kedagi paika panna.Kas need küsimused ja piirangud on mõeldud asja odavuse
säilitamiseks või ohutuse tõstmiseks. Kui asi on nii
siis on suund kaheti mõeldav.Olen paras ...
Jälgin teemat ja proovin süveneda

SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: kalle666 18.08.2011 20:38
Vastus Rainile on järgmine.Tehnilise mehed on öelnud,et kuna osad sõitjad RR ja RS tehnilisi tingimusi lugeda ei oska või ei taha,siis me peaks konkreetselt välja tooma ka uuesti need asjad mis juba RR ja RS tingimustes sees on.Ma ei leiuta aga tuletan lihtasalt üle mida ei oleks vaja asjatult aretada ja oma vaeva sellepeale raisata,mis on nagunii keelatud ja kui keegi tahab keelatud asju aretada andku minna aga siis ta ei saa ju sõita sprinte ja rahvarallisi,ärme ajame asjatut jama,või on meil eri maade tingimused ma ei tea.

SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: Rain21 17.08.2011 16:36
See käib ju ainult VAZide kohta

SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: Rain21 17.08.2011 16:34
Lisa reaktiivvarraste paigaldus on keelatud.Esisilla tala,õõtshoobade ja tagasilla kinnitustening varraste asukoha muutmine on rangelt keelatud. Miks see on keelatud?

SU ja 1991
Autor: PriitV 17.08.2011 13:31
Kalle, enamus tarku mõtteid on juba Sulle siin ära öeldud, jälle püüate jalgratast leiutada!!! Ehk KÕIK RWD autod Made in U.S.S.R. tootmisaastaga kuni 1991 ja siis ERANDINA uuemad karpaversioonid LADA 2105 ja 2107 + karpaga kastikad VIS 2105 ninal (mitte NIVA), kui keegi sooviks sellisegagi rallit sõita. Need paar pritsega laadat võib ju rahumeeli kuusakoskisse viia või siis "oma"sugustega 2WD-A koos sõita. Teie alles avastate vanatehnikat ning NLiidu masinaid, mul ja meil on see AMMU läbikäidud etapp elus ja auto"spordis". Ja ärge imestage, kui keegi otsustab mahtuniversaaliga (b-kat, M1 ja 8 kohta) RAF rallile tulla :D

Mina isiklikult jätaks esisilla reaktiivid rahule - las igaüks natukene aretab, kui tahab. See on lihtsalt nõukatehnika arendamise klassika (kirjeldatud koos õõtsade tugevdamise juba vastavas metoodilises kirjanduses algajatele autosportlastele 80'tel ja varemgi) , mida nooremad mehed alles "avastavad" ja see ei ole liiklusohtlik. Muu kõik nagu Liigas ehk originaal.

SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: kalle666 17.08.2011 08:52
Võib ka panna selle 1991 aasta variandi kui ollakse päri,ootame mõtteid.

SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: kalle666 17.08.2011 08:43
Ootan konstruktiivset arutelu ja kui seda ei tule siis rohkem minu poole ei ole vaja pöörduda vingumistega et miks ikka see ja see on SU klassis nii, ma tahan et üksteise kallal näpuga näitamine ära lõpeb ja see oli kõik ajendatud teie juttudest nii,et kas saame asja isekeskis korda või minul savi laseme vanaviisi edasi mina sõidan omalõbuks ja sõidan vastavlt võimalustele kas ML või SU klassis,kõik oleneb võistlusest ja sarjast kus osalen.

Päikest siia foorumisse,sest kisub pilviseks.

Kalle, ära aja asja keeruliseks :)
Autor: urueesel 17.08.2011 08:42
Tegu SU klassiga ehk Nõukogude Liidus toodetud autod. Nõukogude Liit saadeti ametlikult laiali 26. detsembril 1991. Kui tahad kangesti muuta, tõmba sinna piir ja kogu muusika. :)

SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: kalle666 17.08.2011 08:36
Praegu on midagi pabreil:SU

Täiendavad tehnilised tingimused alates 2012 aastast



2WD-A klassi tehniliste tingimustele lisanduvad SU klassi jaoks täiendavad tingimused.Lisa reaktiivvarraste paigaldus on keelatud.Esisilla tala,õõtshoobade ja tagasilla kinnitustening varraste asukoha muutmine on rangelt keelatud.SU klassis saavad osaleda erandina Volga GAZ 21-24,mille kubatuur on 2,4 L.Monopritsega ja aju omavad VAZ tüüpi autod kuuluvad klassi 1600+(2WD-B).Otsekast on keelatud.Karburaatori tüüp on vaba.SU klassi kuuluvad ainult tagaveolised vene päritolu autod.Korralikult ja esteetilise välimusega lisatud koopalaiendid ja tagumine antitiib lubatud

SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: kalle666 17.08.2011 08:27
Päikest,hea et teema on leidnud kajastamist aga nagu ikka läheb kohe asi käest kui asju ei teata.Eile Martin Seljamäega rääkides ta pidi siin vaatama ja uurima neid nuka asju et tulevad lihtsalt mingid mõõdud,et keegi ei aretaks siin omale 2,5 puškat ja ütleb et kõik normis.Mul ei ole Hiaba vastu midagi aga need asjad on tulnud ise sõitjate suus ja mina panen praegu mingit kondikava kokku sest kui asi liigub omasoodu edasi nagu ta liigub siis ei võeta seda klassi ka ametlikuks ja paratamatult juhtub mõnel võistlusel,kus sõitja tuleb kohale maksab raha ära aga auto ei saa starti kuna ei vasta nõuetele.Mina olen teid(sõitjaid) kuulanud ja seda mida te olete arutanud ka kõrva taha pannud ning Keilas rääkides Karmoga,siis ka tema ütles mis peaks selgelt kirjas olema.Minu peale ei ole vaja pahandada mina panen paberile teie suust tulnud mõtteid aga ennem ei saada kuskile midagi kui saab asjad üle vaadatud,arutelu on teretulnud.

1700
Autor: Wheelman 16.08.2011 21:12
Kas 1700 pritse on lubatud siis ehitada karpa peale ja edasi vurada või võib suuna kuuskoskisse võtta?

SU
Autor: urmv 16.08.2011 21:04
Kalle ole hea ja lõpeta see jama ära.On võimalus autot ehitada ja tee seda.Mosse annab sama palju võimalusi kui siks.Loe tehnilisi ja saa neist õieti aru.Kui sind häirivad keila lisa vardad siis need ei ole keelatud.Nüüd kui inimesed saavad oma ajud proovile panna ja üksteisega võidu sõita on vaja asi p...sse keerata nagu ML või?Mina ka veel ei võida aga ma ei kaeba ja ei kurda Haiba 1700 üle.RS i üldreeglitest piisab ja ei ole vaja asja solkida.PÄIKEST.U.Ilumets

SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: kalle666 16.08.2011 19:38
On ju kõigile praem kui kihutatakse kinnisel rajal ja kontrolli all ja paljud korraldajad on juba aru saanud et SU klssis sõitjaid on,et keegi neist ei tule 2WD-A klassi sõitma kui saab omakeskis mõõtu võtta.On kujunenud päris mõnus punt juba,kes seda klassi sõidavad ja tahaks et asi toimiks edasi kuna asjal on jumet.

| 1-20 | 21-40 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia