Eelnev vastus on vaid osaliselt tõde ja kehtib vaid siis, kui muudad ka sõiduki tüübi kaubikuks (N1). Kas M1 autol saab üldse olla 2 istekohta, seda ma ei tea... aga see pole ka oluline antud hetkel.
Rahvaralli ja -sprindi tehnilised tingimused 2009 punkt 2.5.8 ütleb:
2.5.8 Istekohtade arv autos peab olema algne ja automudelile tootja poolt ette nähtud.
Siit loen mina välja seda, et vahet pole mis imetrikke sa ARKis teed, ismeid peab autos olema just täpselt nii palju, kui autol tehasest tulles oli.
Siit ka moraal, esimese hooga tasuks ikka tehnilised tingimused läbi lugeda, sealt leiab enamikele küsimustele vastused.
et,kas mootoriga on sama teema, kui nt civicule 1,5 mootori asemele panna 1,6 kuigi passis on vastav muudatus tehtud, siis RR sõitma ei saa, kuna mootor pole enam sama ccm mis tehasest konkreetsele kerele peale pandi.
Ma ei loe küll tehnilistest tingimustest välja, et mootorivahetus keelatud oleks. Kui mootorivahetus on ARKis registreeritud ja ARK selles probleemi ei näe, peaks kõik korras olema.
ARK lubab tõsta vahele suvalise sellele automargile ettenähtud mootori. Rahvaspordi tehnilised tingimused lisavad, et vahetades mootori teise automargi mootori vastu, peab selle kohta olema ka vastav märge tehnilises passis.
Üldiselt sätestavad tehnilised tingimused nii:
Kasutada võib kõiki kehtivat tehnoülevaatust omavaid M1- ja N1-kategooria (ainult Moskvich liiga autod) kinnise kerega 2WD ja 4WD sõidukeid (sõidukid vastavuses kehtiva liiklusseadusega). Moskvich Liiga autod peavad vastama Moskvich Liiga kehtivatele tehnilistele tingimustele (ML Standard).
Ühtegi mootori vahetust keelavat punkti tehnilistest tingimustes ei ole!
Kuigi on selline lause: Kõik muudatused, mida konkreetselt pole lubatud, on keelatud!
Autor: m6mm 06.03.2009 12:02 EI lähe läbi! N1 kategooriat tohib kasutada ainult Moskvich liiga autodel. Aga äkki oligi sul moskvich, siis võib küll ;)
Ja selliste "teadmistega" tegelased tahavad AUTOspordiga tegeleda??? Nende jaoks on Ferrari N1 kaubik... Hullumaja puhvet.
.
Autor: m6mm
08.03.2009 09:16
Dai pohh tarkpead!!! Autor: PriitV 07.03.2009 21:19 Ja selliste "teadmistega" tegelased tahavad AUTOspordiga tegeleda??? Nende jaoks on Ferrari N1 kaubik... Hullumaja puhvet.
PriitV loe esimene postitus kaa läbi, ennem kui PLÕKSIMA hakkad! sinu "teadmised" lubavad sul ainult MALEGA tegeleda. Ferraril pole TAGUMIST istet, mida välja visata!!!! JA kui on, siis ARKi ümber registreerima minnes ilma tagumise istmeta muutub auto kategooria N1.
mootori vahatamine
Autor: -saxo-
14.03.2009 20:28
sa tohid vahetada mootori aga aint selle sama margi vastu ja siis peab käima autoga läbi ARKi ja siis sealt tehakse uus autopass ja siis mingu võistulsele KIMAMA. :):) ja probleeme ei teki kuna ise oleme teinud nii mitsubishi coltdiga!
08
Autor: Ladavfts1
24.03.2009 10:30
Ei hakka uut teemat tegema kuid küsimus samasse valdkonda nimelt kas samaral võivad esimesed tiivad ja kapott olla plastikust? Rääkisin inimestega kes nagu ralliga tegelevad ja nad ütlesid, et esitiivad ei ole keredetail seega võib et ka rallis olevat suured vaidlused sel teemal olnud!
tiivad ja kapott plastikust?
Autor: m6mm
24.03.2009 12:17
Arvan, et ei või. See peaks minema selle punkti alla 2.5.1 Kere kandevkonstruktsiooni ja keredetaile ei tohi ümber ehitada ega muuta. Kergendamised ja muudatused, mida ei ole konkreetselt lubatud, on keelatud.