Silmapiiril rallikrossi bmw 318 e30, auto vastab eelmise aasta tehnilistele nõuetele. Kahjuk pole ise asjaga kursis, aga omanik rääkis ,et see aasta enam selle autoga sõita ei saa (saab ainult vabaklassis, ) . Oleks väga tänulik kui targad räägiksid, mida nemad sellest jutust arvavad ja kui see on jutt on õige , siis mida vaja muuta.
mida juku ei õpi...
Autor: juhan tuhk
21.03.2008 23:29
- liiga vähe infi, et midagi tegelikult soovitada, aga kuna kõik krossimehed teavad niikuinii kõike konkurentide autode kohta (tihti rohkemgi, kui auto omanik ise), siis saad peagi siia pädevaid kirjeldusi antud eksemplarist. - tundub, et oled interneti kasutaja (siia sa oma küsimuse suutsid üles panna); ole hea ja otsi siis samast internetist välja rallikrossi (või pidasid silmas Superkrossi, aga sulle on kõik veel üks KROSS?) reeglid ja tutvu konkreetse auto juures, kas ta siis vastab või mitte. - loodetavasti annab see eelmine omanik õiget infot auto kohta ning ostu korral sa ei saa kaasa mingeid "luukeresid", millega sul võistlustel kohtunike ees võib tekkida probleeme - kui selle eelmise omaniku perenimes on 2 f-i, siis pead arvestama antud autol hästi tõsise keretööga... Jõudu, pelehakkamist ja mõistust! :-)
Ega see saladus pole ...
Autor: pinzgauer
22.03.2008 21:52
Nagu kõik teavad on tegemist Ameriico Jõfferti autoga. Keretöid on seal vaja teha palju, isegi väga palju, autol on pea igas kohas mõni mölk või arm. Lisaks mootoril on mingi jama elektroonikaga (ei lähe käima). Kas keegi oskaks rääkida, mis sarja sellel aastal selle autoga sõita saab ja mis on auto head ja vead. Ette tänades Robin
njah
Autor: Puuks
26.03.2008 18:33
ma arvan et lihtsam on osta mingi standart ront ja puur sisse ning kuuma