ma tean, kellel vähemalt teine nimetatud katustest videos on - kommenteerija nimega "krossifänn". lisaks on tal olemas pihlaka pidulik mahavõtmine ja Tiidebergi-Sassi crash. aga eks ta ise ütleb, kas ja kuidas huvilsed neid vidosid saaksid.
ps: kuda Mariol tervis on?
pps: neile, kes ei käind ja ei tea, siis Varstu kross oli väga huvitav, kuid Maro Muinastile natukene õnnetu, sest pärast katust keelas arstitädi tal sõitmise ja ja poiss saadeti hoopis haiglasse läbivaatusele.
Ei mul kõik korras... käisin tartus kompuutris ja seal mingit luude murdu ei leitud, niiet mitte midagi tõsist. Pea ja kael ainult valutavad ja tõmbab katuse sõitma vahepeal :) aga muidu kõik OK
jah sellest tahaks teada küll saada et mis siis järgmise hooaja asjadest ka teada ja aivar kas on tõsi et tulevad muudatused tehnilistes tingimustes? millal on uudiseid oodata!? ja kas on bagidele talvesõitu ka tulemas?
nii ma tegin isa (bagi nr.19) ja selle tapa bagi kokkupõrkest väikese klipi, kvaliteet ei ole eriti hea, aga ikkagi on näha, kes ja kuidas :). Mul on ka muinast pilti, aga see võtab veits aega. Teen ka kogu krossist kokkuvõtva filmi. http://www.youtube.com/watch?v=3MmVj5TrVWo
tegin ühe variandi veel, aga see ka minu tipp, sest paremat pilti pole, hea oleks kui saaks selle venna materjali näha (kasutada), kes oli seal samas, kus pauk käis. http://www.youtube.com/watch?v=IeDg_ujjXKQ
nii tegin muinast ka väikese klipi, aga kuna ma ei suutnud oma kipsiga parema positsiooni pärast võidelda ei ole põhipauku näha, aga mingi pildi asjast ikka saab. Järgmine aasta (kui ise sõitma ei hakka) püüan paremine :Dhttp://www.youtube.com/watch?v=O8hM6OhoPvU
Ei, bagidele siiski talvesõite ei tule, valdav enamus koosolekul olnud bagimeestest seda ei pooldanud. Ei pooldatud ka ettepanekuid tehniliste muutmiseks; nii et laias laastus jäävad need mullusega võrreldes samaks. Komitee koosolek võtab muidugi lõplikud asjad vastu, meeste koosolek on siiski vaid nõuandev organ. Millal komitee koosolek toimub, see pole veel teada. Ühe sõidu saab teoreetiliselt siiski veel teha - 13. oktoobril on uuel Võrumaa rajal proovivõistlus. Ja lätlased vist teevad ka veel Smiltenes mingi hooaja-lõpu asja, aga seal pole vist bagid kavas.
...on veel väga vara rääkida. pole veel seegi teada, kus täpselt etapid toimuvad (mõned rajad jäävad ilmselt välja ja teised tulevad asemele - väga võimalik, et taas tuleb kalendrisse Valga ja oktoobris näeb, mis see uus rada endast kujutab). süsteem on selline, et kõigepealt pannakse paika rallide kalenderplaan, sellest lähtuvalt kõik teised sarjad (et võistlused ei kattuks). Hooaja algus on ilmselt mais jah, kui lätlased just oma aprilli-lõpu Smiltenega ei üllata. Nad rääkisid, et vbl lastakse Smiltenesse ka bagid peale ja püütakse mingi eraldi sari aretada, aga see on praegu veel väga üldine jutt, mis enne kevadet vaevalt, et kinnitust saab, kui üldse saab.
olen rääkinud mitmete endiste sõitjatega ja tean ka praegusi sõitjaid, kes sooviks näha bagi krossi nii nagu oli ta palju aegu tagasi. Nimelt siis rohkem originaal osasid ja samuti ka suuremat kontrolli tehnilises pooles. Nimelt vanad sõitjad meenutavad siiani rõõmuga kuidas peale sõite kolmel esimesel masinal kontrolliti ülekandeid ja üldse tehnilist vastavust. Võibolla oleks tõesti asi huvitavam kui ei oleks nii palju vabasid võimalusi antud kui on praegu ja kontrollitaks muid tehnilisi asju ka!! Aga eks paistab mis ma sellest siis arvan kui olen oma bagiga mõned korrad rajal käinud!
ma arvan et paljud oleks sellega nõus et kõigil oleks võrdsed masinad siis jääks ju ehitamis kulud ka väiksemaks ja oleks rohkem sõitjaid to navigator mis masinaklassi sa tuled sõitma.veelparem oleks kui kolme riigi peale oleks ühed tehnilised tingimused hea oleks vaadata kuidas kozlovskis 53-l sõidaks kas ta siis ka pikalt eest läheks
Kulla sõbrad, see teie jutt tehnilistest on aia taga haukumine. Kus te olite, kui koosolek oli? Ma ei juhtunud küll Valga ega Kadrina mehi nägema ja kui teid polnud, siis loomulikult ei saa arvesse võtta ka teie arvamusi, sest seda polnud lihtsalt teada. "Vanadest aegadest" - kust selline ideaalarvamus, et "vanasti" midagi ei aretatud? Üritati ka siis teha, mis vähegi võimalik; ainult vahendid, tööpingid, isegi tehnilised teadmised olid kehvemad. Aga veelkord: iga mees aretas nagu oskas. Kolmandaks: mis neis tehnilistes tingimustes siis praegu nii väga häirivat on? Äkki teeksite mõne konkreetse ettepaneku? Kui on asjalik, pole välistatud selle arvestamine. Neljandaks: Naiivne oleks loota, et lätlased-leedulased viskavad oma hästi jooksvad 53-d nurka ja hakkavad ehitama aeglasemaid autosid, et eestlased ikka tappa ei saaks. Lisaks: minu arust oli just Eesti esimene 53-e mees Tiideberg see, kelle soovil tehnilisi tingimusi vabamaks lasti, lubati sealhulgas Tshaika mootorid. Kes keelab praegu tehnilist vastavust kontrollida? On probleem, kirjuta palun paber ja kontrollitakse. Näiteks veokatel tehakse ka ilma paberita käigukastide pistelist kontrolli, bagidele see muidugi ei laiene, sest kastid pole piiratud. Kolme riigi peale ühised tehnilised? No aga ongi ju praktiliselt ühesugused, kõikides klassides muide. Olete te sõbrad, läti-leedu tingimusi üldse näinud või lugenud? See, et Eestis veel ei nõutud, aga uuel aastal hakatakse nõudma, küljevõrke ja et leedu bagidel on bensiinitorud nn kaheseinalises voolikus, kiisust ju ei mõjuta. Eesti 53-e tingimused on läti omadest minu teada maha kirjutatud, on vaid paar tühist piirangut, mis järgmiseks aastaks ära kaob. Ja kui te leedulaste bagide mootoreid vaatasite, siis vähemalt Maniusi