Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Aivar Ojaperv
20. september 2006 20:25
Tagasi
Trüki lehekülg

Veokameeste spordipäev tänavu Võrumaal

Kommentaare lisatud: 72

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
 
Kuits, 05.10.2006 19:17
Kindlasti väärivad Hooaja Tegija tiitlile kandideerima kõikide klasside meistrid. Ülejäänud on siin juba mainitud, niiet ka Sigmar Tammemägi tuleks sinna kindlasti lisada. Saavutas ta ju 53 klassi kindla ja ülekaaluka võidu.

bagimees, 08.10.2006 17:06
Tere veokakrossi rahvas.kas keegi viitsib komentaarida misteemadel seal kurgjärvel arutati eriti huvitab veobagide osa tahaks teada mis reeglite järgi järgmisel hooajal võisteldakse siis teab ka vastavalt ette valmistada.mingid jutud olid et 53 klass tahetakse teha vabaklassiks(mulle isiklikult pakuks küll rohkem huvi kui see jääks originaalklassiks nagu veokameestel siis näeks võrdsemat mees-mehe vastu sõite ja õleks vist veits odavam ka originaaljuppe peaks laialdasemalt levima muidugi pole see minu öelda milline see klass peaks järgmine hooaeg tulema aga see oleks minu isiklik arvamus vahest tuleks veelgi rohkem sõitjaid juurde)

51, 09.10.2006 08:33
vabaklassiks mitte ei taheta teha gaz 53 vaid gaz 51 52 klass

51, 09.10.2006 09:02
kas keegi teab ka spordipäeva tulemusi???

bagimees, 09.10.2006 22:05
kas keegi teab milliseid turvavöösi järgmine aasta nõutakse nelja või kuue punkti vöösi.siis on hea kui 53 klass jääb samaks muidugi zaika mootoritele on raske vastu saada aga räägitakse et 53 mootorist peaks saama küll niipalju välja pigistada et nendega võidu sõita

aivar, 09.10.2006 23:01
seminaril ei saa reeglite osas otseselt midagi otsustada, saab vaid teha võistlejate ettepanekud veokakomiteele. komitee istung on aga veel toimumata, seega ei saa täpselt öelda, mis järgmisel aastal saab.
räägitust: komitee liige Aivari Lepik pakkus välja variandi, et moodustada veokatele juurde vabaklass. vabaklassi kuuluksid nii 51-d kui ka 53-d, mis kasutavad standardist erinevaid mootoreid (sh nn "ligureid"). võistlejaile see ettepanek ei meeldinud, suure häälteenamusega hääletati see maha ja sooviti jätkata nagu seni.
sama käis ka 53 bagide kohta - oli ettepanek, et see võiks olla vabaklass, kus võiks sõita mis iganes mootoriga. ka sellel ettepanekul polnud pooldajaid ja jätkata soovitakse selliste teh tingimustega., nagu need praegu kehtivad.
veokameeste sõnum komiteele on: ärme hakkame lõhkuma toimivat asja, paari viimase aastaga on saavutatud stabiilsus, võistlejate arv kasvab ja mitte mingit põhjust pole asju ringi teha.

taavi05, 10.10.2006 11:27
Tõesti see väga õige!ei ole mõtet hakata lõhkuma neid veel vaba klassina,hetkel kõik toimib suurepäraselt.Vaja aind teha täpsustusi teh.tingimustes ja neid nn "pealekeeramisi"täpsustada.Las olla klassid samad,tean et uueks aastaks on tulijaid ja kes neid autosi hakkab,siis ümber ehitama ..POLE MÕTET!

51, 10.10.2006 17:07
keegi ei peagi ju autosid ringi ehitama , ja sõitjaid oleks tulemas standardklassi ikka päris palju

aivar, 10.10.2006 17:50
ma hästi ei usu, et "väga palju" tulijaid on. selliseid jutte on ennegi räägitud.
mul on parem konkreetne soovitus, et asi lihtsalt targutamiseks ei jääks: potensiaalsed standardi-mehed, valige endale üks eestvedaja, koostage omad tehnilised tingimused, kontrollige nendest kinni pidamist ja pidage esialgu paralleel-arvestust väljavõttena emv 51/52 klassi tabelist. kui sõitjaid koguneb tõesti palju ja tehnilistest tingimustest suudetakse ilma suurema tülita kinni pidada, siis ma usun, et selline klass ka tekib. korraldajad mõne karika ikka leiavad ja küllap suudab ka eal hooaja lõpus parimaid autasustada.
kõigepealt näidake ise siiski asja elujõudu. ärme hakkame kunstlikult midagi sünnitama ja praegu täiesti toimivat 51/52 klassi, kus on umbes 15 autot, jälle omakorda pooleks jagama (reaalselt jaguneks asi praegu umbes 11-4 "mittestandardi" kasuks. võiks ju tabeligi ette võtta ja näpuga järge ajada, aga vaevalt, et asjal mõtet on). tehnilised tingimused on ju mitu aastat pea-aegu muutmatud olnud, sõitma hakates teab iga mees, mis teda ootab. 53 klass sai mõni aasta tagasi alternatiivse ehk "odava" klassina loodud. kui "liguri" soetamiseks võimalusi pole, siis sõitke 53 klassi. ei ole seegi odav, kuid siiski odavam ja ka suurma ressursiga ning lollikindlam, kui "ligur".
selliseid vaidlusi on vaieldud ka varem. vaidlemise käigus suri veokate rallikross välja, kross oli parajas mõõnas. miks nüüd, kui asi toimib, taas midagi ümber on vaja teha?
mina isiklikult ei kujuta küll ette, kuidas on võimalik "standardi" tehnilised tingimused kokku kirjutada. veel vähem on võimalik nende täitmist kontrollida. kas hakkame peale igat sõitu plokikaani maha v

aivar, 10.10.2006 17:51
järg
kas hakkame peale igat sõitu plokikaani maha võtma? käigukaste ja sildasid laiali lõhkuma? mis siis mootoritest järgi jääb? lisaks on kõikvõimalikke gaz-i mootori modifikatsioone väga palju, et mitte keegi ei tea täpselt, kui palju ja milliseid.

aivar, 10.10.2006 18:04
kui kirjutamiseks läks, siis üks asi veel - võistluste formaadist. ma ei ütle, et praegune ainuõige oleks, aga üldjuhul olid kõik spordipäeval osalenud mehed praegu toimuvaga päri.
usun, et mõnede sõidumeeste ettepanek "teeme ikka päris krossi, sõidame 30 minutit pluss kaks ringi" sai Varstus lõplikult ümber lükatud. kõigil oli igav, nii pealtvaatajail kui sõitjatel. 4-5 ringiga oli asi klaar, ülejäänud 18 ringi tiirutati niisama, autodel 10-15 sekundit vahet. ainus pinge selles, kas mõne mehe auto kustub ära või mitte. isegi paadunud fännid hakkasid igavusest õlut jooma.
kas autosid on finaalis 12 või 15, kas sõidetakse 10 või 12 ringi, see on nö delo tehniki. aga igasugused pikad sõidud on tänapäeva tingimustes jamad. ilmselt on ka 15 autot korraga stardis jama, sest paar esimest ringi sisnevad siis vaid tehnika lõhkumises (12 bagi ei tahtnud Varstus enam kuidagi rajale mahtuda).

taavi05, 10.10.2006 18:06
ma aravn,et need autod siis kui väga standarit kasutama hakata ei liigu ka rajal...
Nii palju kui mina olen ajand juttu krossi poistega pole keegi seda pooldand seda otsust ja ei ole ka mõtet.Parem las olla nagu see klass on ja teeme parem paar muudatust teh.tingimustes ja asi jälle jooones ja korras ju!

markot, 10.10.2006 18:12
Taavi, milliseid muudatusi sa teh tingimustes teeksid?

aivar, 10.10.2006 18:26
kui viitsite lugeda, siis ma võin kirjutada, millega kõikvõimalikud äärmudes, ehk "vabad" ja "standardid" lähiajaloos on lõppenud.

GAZ 51-s jäid rallikrossi tingimused väga vabaks. oli mõnede sõitjate surve, et miks piirata arengut. tagajärg - luigelauluks jäänud Vasalemma rallikrossil 2004 osales 4 selle klassi autot...

ERK Standard - sõitjaid jätkuvalt vähe, kuigi klass eksisteerib juba hea mitu aastat. ja enamus sõitjatest on pärit Eriste Superkrossi sarjast.

Lätlaste "Tautas klase" ehk rahvaklass ehk siis meie Standard - 3 aastat pärast sündi osales terve hooaja jooksul täpselt 3 autot.

Lätlaste idee lasta bagi 51 klassi mootor vabaks. Ilmus üks bmw ja üks audi mootoriga bagi, 8 meest jätsid sõitmise järgi (sest neile kahele ei saadud vastu), 2 mohhikaanlast käis 51 mootoriga eestis sõitmas, bagide (ja ka veokate) klass oli lätis mitu aastat varjusurmas.

Venemaa veokate "vabaklass" - sündis 2-3 monstrumit, mis loputasid kõiki ringiga, surid 3 aasta pärast välja...

seepärast on minu arvamus - mõõdukus on see, mis ala säilitab. ja vaadates praegust veokakrossi, tundub, et on seesama mõõdukus ära tabatud. aga selleks (ja vaidlusteks) kulus mitu aastat. ärgem lammutagem head asja, sõbrad veokamehed.

kõps, 10.10.2006 18:47
eks seal kurgjärvel sai igati iga asja üle vaieldud.ka mu nägemus on,et ärme lõhume toimivat süsteemi.51 väntvõllilgi on oma tugevus piir,s.t,et ega me sealtki lõputut powerit välja ei meelita.kui jätaksime autokrossi ülekanded originaaliks(ka bagid) on põnevust veel mõneks aastaks,sest tean kindlalt,et tarmo ilves ja veel mõned 51 sõitsid mitte "liguritega" ja suutsid konkurenti pakkuda. mul on lolli usku,et 53 bagigi saab 53 mootoriga liikuma. nii,et ärme laseme tehn.tingimusi vabamaks ja meil on siis ka järgnevatel aastatel võistlejaid.
paar aastat tagasi väljakuulutatud veokakrossi surm pole ju veel senini saabunud!

markot, 10.10.2006 18:58
Kui ma teh tingimustest õieti välja loen, siis seal on ju kirjas, milliseid ülekandeid(käigukasti) autokrossi kasutada tohib.

kõps, 10.10.2006 20:07
to markot. just tehn.ting on kirjas ülekanded. ma tahtsin seda öelda,et kui ülekanded paigal püsivad,püsib ka teatud kontroll,et ainult rahakotimehed ei sõida,vaid,et ka teistel on võimalusi.

markot, 10.10.2006 20:25
No kui keegi neid ülekandeid muutma ei kipu küll nad siis ka paigal püsivad

Kuits, 10.10.2006 21:12
Ka minu arvates pole tõesti mingit mõtet neid tehnilisi tingimusi üheski klassis eriliselt muutma hakata.
Ainus asi mille muutmine võiks minu arvates mõtekas olla; oleks 53 klassis velje mõõduks kehtestada 20 tolli, nagu on seda GAZ-53 originaal mõõt. Tahetakse seda klassi ju võimalikult originaali lähedasena ja odavaimana hoida (olgem ausad, seda mõõtu rehvid on ühed odavaimad) Aga eks seda pea 53 mehed omavahel vaidlema, kas sellel on mõtet või pole.
Praegu on veoautokrossis päris head ajad, sõitjaid on juurde tulemas ja konkurents on tihenemas, niiet pole vaja hakata grandioosselt muutma hästitoimivat masinavärki.

miq53, 11.10.2006 09:02
mis mõtet on veljede ja tollidega jamada kõige parem on paika panna rehvi kõrgus maast et palju on miinimum ja kõik.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
Artikli juurde
15.05.2024
Võru asemel sõidetakse Lätis Cēsise rallil
22.05.2024
Eestlased asuvad koduse rallisarja punkte püüdma Soomes
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia