Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Villu Teearu
03. veebruar 2006 0:15
Tagasi
Trüki lehekülg

Rallikrossi autod peavad läbima tehnilise ülevaatuse

Kommentaare lisatud: 50

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
Eiki, 08.02.2006 17:45
Otsuseid tuleb võtta vastu hääletamise teel, minuteada neid pole toimunud ei enne ega nüüd. Tahaks teada kes missuguse eesti MV etapi läbiviiad on, see kalender puudulik. 1 detsember oli NEZ-i taotlejate teine ring, kelle avaldused olid ja kes vaatas läbi, ning mis otsused? Elektrooniline hääletamine peab ka märgi maha jätma, kes liige kuidas hääletas.

Hillar Kalam, 07.02.2006 12:29
Igati tervitatav on huvi Komitee tegemiste vastu. Kahjuks siiski pole võimalik avaldada meie kirjavahetuse kokkuvõtteid. Vahepeal on kinnitatud kalender, tehnilised tingimused ja see ülevaatuse teema. Kõik asjad on ka netis üleval. Paraku on nii, et konkreetsete küsimuste arutamisel osalevad asjaga otseselt seotud isikud- vastasel juhul segab arvamuste paljusus otsuste vastuvõtmist (nagu oli tehniliste tingimustega).Kui siinsete lugejate hulgas on inimesi kes on tõsiselt huvitatud mingi probleemiga tegelemisest, siis andku aga mulle teada. Olen seda üleskutset ka varem esitanud, aga abilisi ikka napib.
Kuna peale rallikrossi olen seotud ka ringraja asjadega, jääraja elu kureerimise,kahe klubi töö organiseerimisega ja personaalselt kahe sõitjaga(ringrajal), siis üritan leida endale häid abilisi.

sass, 07.02.2006 11:40
seda tähendaski, et eal-i lehe järgi tundub, et elu seisab. infot nagu polegi. sealt ei loe ju ka seda välja, et tegelikult võetakse vastu pidevalt otsuseid, seisukohti. uus hooaeg juba osaliselt ju käib. nüüdne ülevaatuse teema siis esimene otsus peale septembrit?

aga see, et enam tänapäeval kokku ei tulda ja moodsaid vahendeid kasutatakse, on igati õige ja tervitatav. juhul, kui sellisest töövormist siiski ka mingi jälg maha jääb.
mitte, et teab kitsas ring inimesi ja pärast ülejäänutele on "ülla-ülla", "et kuidas te ei tea, me kaks kuud tagasi juba leppisime kokku". :)
ntx ringraja komitee tegemistest on suht hea ülevaade, et mis teemad üleval, mida arutatakse, millised lahendused käsil ja on näha, et ka sõitjad on arengutega kursis. samuti tundub nii olevat ka veokameestel, kuigi eal-i lehel neil infot vähe, ma ei tea, mis moodi nad suhtlevad.

aga ei hullu :) saame ka nii edasi :)

to sass, 07.02.2006 11:05
viimane koosolek toimus tõesti septembris. Kuna kõik komitee liikmed on piisavalt hõivatud inimesed siis tullakse kokku kui on midagi arutada. Muidu käib suhtlemine arvuti ja telefoni teel. Mis tähendab lause: elu seisab?Kas koosolekute toimumine ongi asjade mõõdupuu? Koosolekud pole siiski avalikud, kuna muidu kisub seal "kolhoosiks".

sass, 07.02.2006 10:54
aga kas üldse on infot, millal koosolekud toimuvad ja vanasti pandi eal-i lehele ka koosolekute protokollid. nüüd tundub, et viimane koosolek on septembris toimunud... elu seisab?

333, 07.02.2006 09:35
Koosolekutel ei ole osalenud ja kas need on lahtised s.t. kõigile soovijatele avatud

333-le, 07.02.2006 08:16
mitu korda oled ise osalenud RK koosolekutel ning kommimise asemel reaalsete ettepanekutega kaasa-aidanud?

333, 07.02.2006 08:06
ma mõtlesin aku ja istme kinnitusi, turvavöid, küljeklaase j.n.e

ivar, 06.02.2006 17:19
Mina seal küll midagi suurt leebemat ei leidnud..

333, 06.02.2006 16:56
Kui 2005 tulid uued tehnilised tingimused oli kirjas - kehtivad kuni 01.01.2007 , aga ikka tulid 2006 uued teh tingimused. Huvitav on see et erk turvanõuded on leebemad kui erk standardi omad.

roosile, 06.02.2006 16:40
võta ühendust hr. Kalamiga. Kindlasti on Sinu variant erand ning sellele leitakse lahendus.

Roosi, 06.02.2006 11:11
Kohati tark otsus, aga...
Plaanisin näiteks osaleda mõnel rallikrossil ralliautoga, kus on tegelikult mõned nõuded karmimad. Samas peab ralliautol olema ka ARKi ülevaatus (500.-kr). Milleks mulle se lisa aja ja rahakulu, et sõita üks või kaks etappi!

??!!, 06.02.2006 10:35
Kohe näha, et Eiki ja Hannes nagu vanad sõbrad mõne aasta tagustest SK aegadest:).

Eiki, 05.02.2006 11:07
Olen nõus, et võistlusautode ohutus peab olema ok, loodan et see ei tee ka võistlejatele väga palju tüli, vähemalt mitte nii, nagu korra on olnud. Kuid kes on Hannes Junker, kas isik kes võistlusjuhendit ei pea milleksi ja mis kohtuniku klass tal on? Loodan et siin on väike eksitus juhtunud.

to 28, 05.02.2006 01:44
äraütlematta tubli :D

28, 04.02.2006 21:01
Ei tea kas Kalamil ka Emexi tempel kaasas on.

kunagi krossitand, 03.02.2006 18:49
SK autod käisid ju ülevaatamisel mõni aasta tagasi.

sass, 03.02.2006 16:46
irw.. et nüüd siis tuli täiendus... et kõik autod, mis sõidavad krossi :P
muud miskit, lihtsalt meenutab riigikogu, kus võetakse seaduse paranduses seadusi vastu, oli raske siis ühekorraga kaugemale mõelda?
ja kui nüüd kellegile veel meenub midagi, siis tuleb järjekordne parandus?
kuhu kiiret EAL, mõelge rahulikult ja siis tegutsega.
aga asi iseenesest õige.


to aivar, 03.02.2006 16:17
Mis Sa arvad mis tekitab rohkem probleeme- kas normaalselt korraldatud ülevaatus ja konsultatsioon, mis on tehtud õigeaegselt või siis võistluste eelõhtul võistlejate kojusaatmine. Kui siin keegi arvab, et krossiautode suurimaks probleemiks on kortsus plekk, siis eksib ta küll kõvasti. Päris mitmel autol tulevad puurid ringi ehitada, muuta keretugevdusi jne. Seepärast ongi vaja rohkem aega. Ülevaatuse käigus antakse ka sõitjatele konsultatsiooni kuidas üht või teist probleemi lahendada. See ei ole mingi karistusoperatsioon.

arne, 03.02.2006 14:57
tegelikult kõik see mis tehakse on igati positiivne. Turvalisust ei ole kunagi ülearu ja tehniliste tingimuste täitmise kontroll on ju eri võistlustel erinev. Turvalisuse nõuded on põhiliselt verega kirjutatud nagu Tööõnnetuste eeskirjadki. Eriti veel hea kui võetakse malli teiste maade reeglitest. Praegu näidatakse õhtusti Sat-i pealt rally ja krossi eelmise aasta kokkuvõtteid. Hea vaadata kui head rajad ja puhtad sõidujooned on võistlejatel, ei mingeid räigeid rammimisi , autod lausa siledad ja läigivad, nii palju kui seda krossis tegelikult võimalik.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia