Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Villu Teearu
03. veebruar 2006 0:15
Tagasi
Trüki lehekülg

Rallikrossi autod peavad läbima tehnilise ülevaatuse

Kommentaare lisatud: 50

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
Allain, 15.02.2006 10:38
Eluaeg on autosid jõutud võistlustel vaadata nüüd järsku ei jõua mis loll jutt see on? Kurat küll autosi pole ju palju ja enamus neist juba mitmeid aastaid võistlustel.Paistab, et ERK komiteel pole targemat teha kui väheseid võistlejaid nussida jne varsti sõidate ise omavahel krossi ,sest kaua võib võistlejaid mõnitada??????

ik, 12.02.2006 21:11
Vaidleme siin kogu aeg surnud asjade üle, ehk reeglid jne mis nagunii kinnitatud on. Võtaks uue teema - kuidas parem sõita - kas nagu NEZis eelsõidud üldise paremusjärjestuse alusel või eesti klass-klassiga?

ivar, 10.02.2006 10:50
Sorry - minu viga - mina vigisesin 3.5.5 üle ehk originaalajude. 3.5.3 e lisavedrud las olla.

to rispiter, 10.02.2006 09:35
jällegi üks isehakanud ekspert- taoline nõue kehtib kõikidele autodele, kõikides võistlussarjades.

rispiter, 10.02.2006 09:27
3.5.3 näitab, et meil ikka ollakse targemad kui auto- ja toiteseadmete tootjad:)

ivar, 09.02.2006 20:30
aga peale selle 3.5.3 punkti tunduvad päris mõistlikud tingimused :-)

ivar, 09.02.2006 20:19
No mul endal pole põhjust muretseda, ERK-s seda selgeltnägemist ei tule. Üheltpoolt ei suuda seda keegi kontrollida, teistpidi tekitab hulga probleeme uuemate autode omanikele kus 110 asja ühe kontrolleri taga on, osad vajalikud nagu pritse ja lisaks ABS, turvavõõ olek, pirnide seisund etc etc.
Kuskil oli juttu kuidas Leivategija pani pobedale BMW mootori peale ja suurim töö oli kõikvõimalike andurite maharahustamine - ärapetmine, kuna tulesid , airbage jne oli vähem.

rispiter, 09.02.2006 20:03
Püütakse kontrollida seda mida suudetakse st. näiteks analüüsitakse kütust mida paaki oled valanud hea edenemise tarbeks rajal ja see peab vastama sellele mida müüakse tanklas.

to rispiter, 09.02.2006 19:24
seepärast ongi ivar murelik :)

rispiter, 09.02.2006 17:43
Ole mureta ivar ei hakka neid ajusid keegi kontrollima kui just võistlustel protesti ei laeku.

ivar, 09.02.2006 16:33
A miks selle õnnetu armatuuri üle niipalju arutatada? Keegi on tingimused läbi lugenud ja sealt esimese ettejuhtuva detaili üle närima hakanud. Olulisemaid asju, nagu FIA kütusepaak (mida küll originaaliga asendada võib) ja mis tõesti odavad pole, pole märgatud. Ausaltõeldes ei kujuta ka ette kuidas vähegi kaasaegsema auto aju "originaalsust" kontrollitakse, kuna minu diisel-pirukalegi saab väga erinevaid programme peale lasta. 08 Janvar kontroller on ka _väga_ progetav. Sellesuhtes oleks lihtsam, kui reglementeeritaks möödetavaid asju, nagu rehvid, töömaht jne. Aga jah, selleks korraks on tingimused paigas ja kogu meie arutelu siin lihtsalt jututasemel.

mehaanik, 09.02.2006 15:32
Kui nüüd on tegu nn. rahvusliku klassiga nagu on seda ERK Standard siis võiks küll tekitada küsimuse kas ikka on see armatuuri tagasi paigaldamine nii oluline. Sellised reeglid saavad ikka paika nii nagu meil see vastu võetakse. Keegi äkki seletab miks on see armatuur nii oluline, kas on sel peale esteetilise poole veel muid põhjuseid.

armatuurlaua soovituslikkus FIA poolt?, 09.02.2006 12:23
FIA Appendix J, Art 279.
3.8 Interior - The trimmings situated below the dashboard and which are not part of it may be removed.

Siit ma küll välja ei loe, et tervet armatuuri välja võib lõigata.

armatuur, 09.02.2006 12:05
Äkki need, kel pole, paigaldavad armatuuri? Lammutuses ei maksa nad suurt midagi ja tehniliselt ei ole see teab mis keeruline, ma pole ühtegi ralliautot näinud, millel armatuur puudu oleks.

to to armatuurlaud, 09.02.2006 10:08
mine nezi sõitma nende kõvade meestega siis ja isegi seal ei ole selline asi KOHUSTUSLIK
aga paljudel emv osalejatel on armatuur sees? ja mis teevad need kellel ei ole? olen tähele pand et enemusel jookseb sealt kohalt kus armatuur peaks olema jäme toru, mis nad peaks selle välja lõikama või sinna peale jupi armatuuri toppima ?

to armatuurlaud, 08.02.2006 21:34
Mõni oskab ikka kõige ebaolulisemaid muutusi leida..
Aga üldiselt on tingimused arendavad, kuna lähenevad rahvusvahelistele reeglitele. Aga mis armatuurlauda puutub, siis oli kõvemate meeste (Reznitsenko, Bogdanovits, Zujevas) autodel kõigil armatuur sees...

to HK, 08.02.2006 21:00
kas 2007 aasta tehnilised tingimused on rallikrossi arendavad ??? näiteks: armatuurlaud kohustuslikuks ???


vaevalt kül!!!

310, 08.02.2006 19:51
Mis NEZi puutub, siis NEZi enda kalendris paistab see paigas olevat..

HK, 08.02.2006 19:00
Lähtun Komitee töö korraldamisel kindlatest eesmärkidest (minu otsene ülesanne ongi nende püstitamine) Esmaseks eesmärgiks on meie rallikrossi areng. Loodan siiski, et seda mõistavad ka inimesed kes otseselt meie poolt vastuvõetud otsuseid ellu viivad. Parimaks edasiviivaks jõuks on koostöö- mitte foorumites pommitamine ja vastutöötamine. Minu telefoninumber ja meiliaadress on jätkuvalt avalik.

HK, 08.02.2006 18:53
Küsimus on täiesti õigustatud, et sellele vastata peaks selgitama reaalset olukorda. Minu käest on küsitud selliseid küsimusi: kas jätta Eesti MV üldse ära-kuna pole ühtegi nõuetele vastavat rada ja korraldajat, kas teha nad üheteapilistena, kas lähtude tehniliste tingimuste puhul otseselt FIA reeglitest (mis tähendaks enamuse autode seisma jäämist) jne.Kuna meie väikesel kodumaal on rallikrosside korraldamisega seotud mõned üksikud fanaatikud-aktivistid kes ei mahu kuidagi ühte tuppa ära, siis on sellise spordiala normaalne korraldamine äärmiselt keeruline.Püüame vältida olukorda kus kogu tegevus toimuks ühe seltskonna dikteerimisel (mida jätkuvalt üritatakse).Kõik otsused sünnivad kompromisside tulemusel ja nagu olen ka varem öelnud- me ei saa valida ainult heade lahenduste vahel. Kuna paljud teemad eeldavad otsustajatelt väga spetsiifilisi teadmisi (tehn. tingimused) siis osad komitee liikmed pole tõesti nende väljatöötamisel osalenud, mis ei tähenda, et nad ei ole asjade käiguga kursis. Olen seisukohal, et alati peab suutma põhjendada igat otsust mis on vastu võetud.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia