Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Villu Teearu
03. veebruar 2006 0:15
Tagasi
Trüki lehekülg

Rallikrossi autod peavad läbima tehnilise ülevaatuse

Kommentaare lisatud: 50

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
333, 06.02.2006 16:56
Kui 2005 tulid uued tehnilised tingimused oli kirjas - kehtivad kuni 01.01.2007 , aga ikka tulid 2006 uued teh tingimused. Huvitav on see et erk turvanõuded on leebemad kui erk standardi omad.

ivar, 06.02.2006 17:19
Mina seal küll midagi suurt leebemat ei leidnud..

333, 07.02.2006 08:06
ma mõtlesin aku ja istme kinnitusi, turvavöid, küljeklaase j.n.e

333-le, 07.02.2006 08:16
mitu korda oled ise osalenud RK koosolekutel ning kommimise asemel reaalsete ettepanekutega kaasa-aidanud?

333, 07.02.2006 09:35
Koosolekutel ei ole osalenud ja kas need on lahtised s.t. kõigile soovijatele avatud

sass, 07.02.2006 10:54
aga kas üldse on infot, millal koosolekud toimuvad ja vanasti pandi eal-i lehele ka koosolekute protokollid. nüüd tundub, et viimane koosolek on septembris toimunud... elu seisab?

to sass, 07.02.2006 11:05
viimane koosolek toimus tõesti septembris. Kuna kõik komitee liikmed on piisavalt hõivatud inimesed siis tullakse kokku kui on midagi arutada. Muidu käib suhtlemine arvuti ja telefoni teel. Mis tähendab lause: elu seisab?Kas koosolekute toimumine ongi asjade mõõdupuu? Koosolekud pole siiski avalikud, kuna muidu kisub seal "kolhoosiks".

sass, 07.02.2006 11:40
seda tähendaski, et eal-i lehe järgi tundub, et elu seisab. infot nagu polegi. sealt ei loe ju ka seda välja, et tegelikult võetakse vastu pidevalt otsuseid, seisukohti. uus hooaeg juba osaliselt ju käib. nüüdne ülevaatuse teema siis esimene otsus peale septembrit?

aga see, et enam tänapäeval kokku ei tulda ja moodsaid vahendeid kasutatakse, on igati õige ja tervitatav. juhul, kui sellisest töövormist siiski ka mingi jälg maha jääb.
mitte, et teab kitsas ring inimesi ja pärast ülejäänutele on "ülla-ülla", "et kuidas te ei tea, me kaks kuud tagasi juba leppisime kokku". :)
ntx ringraja komitee tegemistest on suht hea ülevaade, et mis teemad üleval, mida arutatakse, millised lahendused käsil ja on näha, et ka sõitjad on arengutega kursis. samuti tundub nii olevat ka veokameestel, kuigi eal-i lehel neil infot vähe, ma ei tea, mis moodi nad suhtlevad.

aga ei hullu :) saame ka nii edasi :)

Hillar Kalam, 07.02.2006 12:29
Igati tervitatav on huvi Komitee tegemiste vastu. Kahjuks siiski pole võimalik avaldada meie kirjavahetuse kokkuvõtteid. Vahepeal on kinnitatud kalender, tehnilised tingimused ja see ülevaatuse teema. Kõik asjad on ka netis üleval. Paraku on nii, et konkreetsete küsimuste arutamisel osalevad asjaga otseselt seotud isikud- vastasel juhul segab arvamuste paljusus otsuste vastuvõtmist (nagu oli tehniliste tingimustega).Kui siinsete lugejate hulgas on inimesi kes on tõsiselt huvitatud mingi probleemiga tegelemisest, siis andku aga mulle teada. Olen seda üleskutset ka varem esitanud, aga abilisi ikka napib.
Kuna peale rallikrossi olen seotud ka ringraja asjadega, jääraja elu kureerimise,kahe klubi töö organiseerimisega ja personaalselt kahe sõitjaga(ringrajal), siis üritan leida endale häid abilisi.

Eiki, 08.02.2006 17:45
Otsuseid tuleb võtta vastu hääletamise teel, minuteada neid pole toimunud ei enne ega nüüd. Tahaks teada kes missuguse eesti MV etapi läbiviiad on, see kalender puudulik. 1 detsember oli NEZ-i taotlejate teine ring, kelle avaldused olid ja kes vaatas läbi, ning mis otsused? Elektrooniline hääletamine peab ka märgi maha jätma, kes liige kuidas hääletas.

HK, 08.02.2006 18:53
Küsimus on täiesti õigustatud, et sellele vastata peaks selgitama reaalset olukorda. Minu käest on küsitud selliseid küsimusi: kas jätta Eesti MV üldse ära-kuna pole ühtegi nõuetele vastavat rada ja korraldajat, kas teha nad üheteapilistena, kas lähtude tehniliste tingimuste puhul otseselt FIA reeglitest (mis tähendaks enamuse autode seisma jäämist) jne.Kuna meie väikesel kodumaal on rallikrosside korraldamisega seotud mõned üksikud fanaatikud-aktivistid kes ei mahu kuidagi ühte tuppa ära, siis on sellise spordiala normaalne korraldamine äärmiselt keeruline.Püüame vältida olukorda kus kogu tegevus toimuks ühe seltskonna dikteerimisel (mida jätkuvalt üritatakse).Kõik otsused sünnivad kompromisside tulemusel ja nagu olen ka varem öelnud- me ei saa valida ainult heade lahenduste vahel. Kuna paljud teemad eeldavad otsustajatelt väga spetsiifilisi teadmisi (tehn. tingimused) siis osad komitee liikmed pole tõesti nende väljatöötamisel osalenud, mis ei tähenda, et nad ei ole asjade käiguga kursis. Olen seisukohal, et alati peab suutma põhjendada igat otsust mis on vastu võetud.

HK, 08.02.2006 19:00
Lähtun Komitee töö korraldamisel kindlatest eesmärkidest (minu otsene ülesanne ongi nende püstitamine) Esmaseks eesmärgiks on meie rallikrossi areng. Loodan siiski, et seda mõistavad ka inimesed kes otseselt meie poolt vastuvõetud otsuseid ellu viivad. Parimaks edasiviivaks jõuks on koostöö- mitte foorumites pommitamine ja vastutöötamine. Minu telefoninumber ja meiliaadress on jätkuvalt avalik.

310, 08.02.2006 19:51
Mis NEZi puutub, siis NEZi enda kalendris paistab see paigas olevat..

to HK, 08.02.2006 21:00
kas 2007 aasta tehnilised tingimused on rallikrossi arendavad ??? näiteks: armatuurlaud kohustuslikuks ???


vaevalt kül!!!

to armatuurlaud, 08.02.2006 21:34
Mõni oskab ikka kõige ebaolulisemaid muutusi leida..
Aga üldiselt on tingimused arendavad, kuna lähenevad rahvusvahelistele reeglitele. Aga mis armatuurlauda puutub, siis oli kõvemate meeste (Reznitsenko, Bogdanovits, Zujevas) autodel kõigil armatuur sees...

to to armatuurlaud, 09.02.2006 10:08
mine nezi sõitma nende kõvade meestega siis ja isegi seal ei ole selline asi KOHUSTUSLIK
aga paljudel emv osalejatel on armatuur sees? ja mis teevad need kellel ei ole? olen tähele pand et enemusel jookseb sealt kohalt kus armatuur peaks olema jäme toru, mis nad peaks selle välja lõikama või sinna peale jupi armatuuri toppima ?

armatuur, 09.02.2006 12:05
Äkki need, kel pole, paigaldavad armatuuri? Lammutuses ei maksa nad suurt midagi ja tehniliselt ei ole see teab mis keeruline, ma pole ühtegi ralliautot näinud, millel armatuur puudu oleks.

armatuurlaua soovituslikkus FIA poolt?, 09.02.2006 12:23
FIA Appendix J, Art 279.
3.8 Interior - The trimmings situated below the dashboard and which are not part of it may be removed.

Siit ma küll välja ei loe, et tervet armatuuri välja võib lõigata.

mehaanik, 09.02.2006 15:32
Kui nüüd on tegu nn. rahvusliku klassiga nagu on seda ERK Standard siis võiks küll tekitada küsimuse kas ikka on see armatuuri tagasi paigaldamine nii oluline. Sellised reeglid saavad ikka paika nii nagu meil see vastu võetakse. Keegi äkki seletab miks on see armatuur nii oluline, kas on sel peale esteetilise poole veel muid põhjuseid.

ivar, 09.02.2006 16:33
A miks selle õnnetu armatuuri üle niipalju arutatada? Keegi on tingimused läbi lugenud ja sealt esimese ettejuhtuva detaili üle närima hakanud. Olulisemaid asju, nagu FIA kütusepaak (mida küll originaaliga asendada võib) ja mis tõesti odavad pole, pole märgatud. Ausaltõeldes ei kujuta ka ette kuidas vähegi kaasaegsema auto aju "originaalsust" kontrollitakse, kuna minu diisel-pirukalegi saab väga erinevaid programme peale lasta. 08 Janvar kontroller on ka _väga_ progetav. Sellesuhtes oleks lihtsam, kui reglementeeritaks möödetavaid asju, nagu rehvid, töömaht jne. Aga jah, selleks korraks on tingimused paigas ja kogu meie arutelu siin lihtsalt jututasemel.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
14.05.2024
Veokate ja bagidega kihutati Raassilla rajal võidu
Artikli juurde
15.05.2024
Võru asemel sõidetakse Lätis Cēsise rallil
Artikli juurde
13.05.2024
Ott Tänak teenis Portugali MM-rallilt suurima punktiskoori
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia