Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Aivar Ojaperv
01. veebruar 2006 15:02
Tagasi
Trüki lehekülg

Viitina esialgsed tulemused kinnitati ametlikeks

Kommentaare lisatud: 47

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
Tautz, 07.02.2006 10:28
kes siis ka Tääksi liiguvad?
miks Viermann ei sõitnud?
kas sis kõik uustulnukad nüüd rajal=?

30, 07.02.2006 10:56
Mina liigun küll Tääksi, kui ilma ikka vähegi lubab ja lumi maas püsib.

aivar, 07.02.2006 14:12
Viermann olla alles öösel sõidust tulnud (ta ka rekkamees) ja lihtsalt puht-füüsiliselt ei jõudnud Viitinasse. aga Tääksis lubas joonel olla. samuti peaks Orava auto uue juhiga roolis välja tulema.

tiit, 07.02.2006 15:06
kahjuks ei saa Tääksi tulla, kuna viibin Eestist ära

Tautz, 07.02.2006 21:37
Või nii ega ta ole ja rekkamehe töö raske;)
aga jh Orava auto ka kõva masin ..
ei tea kas Orav ehitab ka 53 w?:D
mai usu et lampi maha müüs masina ja veel hea auto!

kõps, 07.02.2006 22:43
olen kah mõelnud,miks jaanil apsakaid trehvab. mu tähelepanek oleks,et ühel mehel liialt sebimist ja ei suudagi tänapaeval kõike kontrolli all hoida,kas kompetentset abilist ei leidu? või on asi rahas? kui on,siis siin küll ei tohiks kokkuhoida! me sõitjad maksame 400 sotti stardiraha(paraja päevapalga) ja selle eest tõesti JANTI ei tahaks.või on kohtunike tase nii kõrge,et ühemehe stardirahast ei piisa?
väike arutelu:ühesõidu jooksev kulu- võistlus bens,stardiraha,kohalesõit-algab juba 1500.- eekust.kui see olekski igal osavõtjal(u20) 20 eeku lisa,ehk 400 koos,kas siis suudaks jamasi vältida,kui küsimus oleks abilises!!!
tahan seda öelda,et kui ma olen kord võistluse ette võtnud,siis pluss-miinus mõnikümmend kronu ei oleks vist kellelegi enam probleem kui see tagaks LOLLIDE JAMADE ÄRAJÄÄMISE!
ei poolda selle jutuga loomulikult stardiraha tõstmist-vaid makstu eest kvaliteeti. Ja see oli mu mõtted hetkel asjast! puskleme siis tääksis taas!

Argo, 07.02.2006 23:35
Osade sõitjate sõidustiile vaadates pooldan täiesti Kalju ideed kollaste kaartide osas. Ühe pahatahtliku sõidumanöövri eest on tavaline hoiatus kindlasti liiga vähe.

Kuits, 08.02.2006 08:48
...no see hoiatus ongi nagu kollane kaart ju. teistkorda puskled peaks juba musta lippu liputatama sellisele sõitjale...kusjuures isegi siis saab võistleja sõidu tühistada, kui intsident toimus võistluste viimastel ringidel ja kohtunikud ei jõudnud võistlejale musta lippu näidata. Siis diskvalifitseeritakse ta peale finisit.

Jaani prohmakate peale olen ma mõelnud juba eelmisel aastal. Ja seda samamoodi nagu Kõpski...meie sõitjad maksame stardimaksu...ja selle raha eest peame peaaegu igal võislustel taluma ja stressama kohtunike apsakate pärast. Ma saan aru et eksimine on inimlik, kui eksid korra aastas, aga kui inimene eksib peaegu igal võislusel, siis see enam ei ole inimlik...see on meie sõitjate mõnitamine...meie loodame et äkki järgmine kord sujub kõik probleemideta aga näe jälle tuleb inimlik eksitus sisse.
Kui inimene oma igapäevase tööposti peal eksiks sisuliselt igapäev, siis ma ei usu et keegi tööandajana teda kaua palgal hoiaks...miks peame meie sõitjad seda taluma.
Võibolla on tõesti asi rahas, sest Jaan rabeleb võistlustel nagu hull ringi, aga kedagi endale appi võtta ei taheta, siis peab ju raha jagama hakkama, või mis? Ma ei tea, miks ei käi krossidel kohut mõistmas enam Parts, võiblolla ka raha pärast.
Ma loodan et krossikomitee mõtleb selle üle sügavalt järele...võib ka Jaan mõelda ja oma töös, meeskonnas ja suhtumises tõesti tulemusi andavaid muudatusi teha, et me ei peaks peale järgmist krossi siin jälle sellel teemal arutlema.

Argo, 08.02.2006 09:40
Mõte on selles et kaart kanduks järgmisse sõitu edasi.

aivar, 08.02.2006 11:01
tegelikult on ju teada, kes "mustalt" sõidavad. mõnel mehel juhtub kogemata ja kord-kaks võistluse jooksul, paar meest teeb seda kogu aeg. aga tagaselja kirumisel pole mõtet. minu arvates tuleb sellistele tegelastele lihtsalt hommikul konkurentide poolt kõva häälega öelda, et ära tee enam nii - see muudab ka kohtuniku valvsaks. ning kui mõnele kodanikule on 4-5 konkurenti ikka otse välja öelnud, et kuule mees, inetult käitud rajal, siis küllap teeb ta sellest omad järeldused.
kes varasemaid aegu mäletavad, need teavad, et selliste vendade vastu saadeti rajale "politseinikud":)) küsige Karuse-Värniku käest, kuda kättemaksutund magus oli (Saaremaal):))

aivar, 08.02.2006 11:08
ässitaja ei taha muidugi olla, aga sa Argo ära ise ka nii viisakas noormees ole:)) pane ikka ükskord plekk mängu ja vajuta nii palju kui torust tuleb, kui keegi julmalt peale keerab. sinul läheb nina aga tema läheb suure tõenäosusega üle kuudi. Tamsalus purjus peaga vongelnud Koka Marko imestas tagantjärgi isegi, et miks sa teda korralikult ära ei karistanud - ta sai tegelikult väga hästi aru, et kõige puhtamalt ei sõitnud. kes see ikka koha käest tahab anda, need 12 finaaliringi ju vend venda ei tunne.

aivar, 08.02.2006 11:09
sorri, nüüd läks küll valesti. palun tuhat vabandust. mitte purjus peaga, vaid tahtsin öelda purjus maona. veelkord tuhat vabandust - purjus pole küll keegi olnd

Kalju, 08.02.2006 17:38
To Aivar: Sõidu lõpus on kinnine autode boks. Kas sinna kõrvale tuleb rajada siis sõitjate poksi boks, kus sõitjad saavad selgitada oma käitumist rajal..., kuna kohtunikud pole selleks suutelised võistluse ajal ja pärast lähevad sõbralikult laiali.
Või pooldame hoopis korrektset sõitu (nagu Soomes, Lätis, Venemaal).

kõps, 08.02.2006 23:49
kuida sõita autokrossi,et pole plekimõlkimist ja kus siis teha siiski täpne piir"musta" sõidu osas.millal katmine on "must" ja millal pealekeeramine.ja millal möödumine on puhas ja millal mitte. autokross ongi osalt küünarnuki võistlus. puhasteks sõitudeks ongi rally ja rallysprint. tehke mulle LOLLILE selgeks mismoodi näeb välja autokross veokatele nii,et ilma kriimuta võistlus läbi sõidetakse!

Argo, 09.02.2006 09:09
suur vahe on väikesel plekimõlkimisel ja määruste rikkumisel.

Aga tänud aivarile. Võibolla sellist kerget "motivatsiooni" ongi vaja et rajale minna :)

ehh, 09.02.2006 20:06
to Kuits
olles seda krossi janti aastaid näinud siis sulle vastuseks asi ei ole rahas või tasus vahel on hea kui saab kütte raha tagasi kui ei saab ka hakkama aga olen näinud kuidas see minek Jaanil enne võistlusi otsi helista kohunikke ok keegi lubab aga ei tule vea tulekustuteid ja kõike muud võistlusteks vajaminevat ühest eesti otsat teise siinsamas on mõni kohtunik pahas tujus ja poriseb terve päeva
kasvõikirja suuruse üle janagu sa nägid oli sel korral viitinas juba kollase lipu mehi 2 nii hakkabki olema asi ei ole selles et ei taha juurde võtta abilisi aga lihtsalt tulijaid ei ole sest see ei ole ju ka mõeldav ettuleb ka kohtunikke igale võistlusele Jaanilendal vedama hakata ikka tuleb igal võistlusel jälle ruttu keegi kohapealt leida kui on leida,olles ka võistlusi korraldanud tean tasude suurusi kõige rohkem küsibki kommentaator ja vahet pole kas tuleb oma tehnikaga või kaks kätt taskus nii et asi eiole rahas,need lihtsalt mõned mõtted...

Tautz, 09.02.2006 21:28
Lõpetame nüüd äkki aitab ausalt:)
nüüd ju numbrid katustel ja arvan et see aitab küll
seda oleks pidand ise ka tajuma ju
et kohtunikel parem kui Meil autodel numerot katusel...
siis suudavad nuputada
vähemalt

Kuits, 09.02.2006 21:35
Ohh Ehhikene...Sa ei saa vist ise ka aru mida räägid...see et kedagi ei tule ongi ju sellepärast et ASI ON RAHAS! Makstaks kohtunikele korralikult, siis jookseks neid niipalju kokku et saab valida parimatest parimaid. Ilma rahata...eriti veel kui kohale sõidu rahagi ei saa, on tõesti kedagi raske kohale meelitada.

sõidumees, 09.02.2006 21:39
kui kodanik ehhikene oma ringe sama düsgraafiliselt loeb kui ta siin kirjutab, siis ma üldse ei imesta, et asjad kõik sassis ja alailma mingi jama on

aivar, 09.02.2006 22:23
mina olen Kuitsiga nõus. nii ei saa ikka rallit sõita, kui valitseb suhtumine, et kui nagunii ei maksta, siis järelikult teen ka (kohtunikuna) mida tahan ning olen õige mees pealekauba. ei ole ikka nii. palk tuleb eelnevate võistlustega välja teenida nii otseses kui ka kaudses mõttes. kui ühel kohtunike brigaadil on üks jama teise järel, siis olles samuti korraldaja, tekib mul küsimus - aga mille eest ma maksan? isegi väikest summat.

saan aru - meil on kohtunike põud, aga see valitseks ka siis, kui päevatasud oleksid suuremad. vo kui need tõuseksid 4-5 korda, siis oleks jutt teine. Villak&co on tublid inimesed, et nad tahavad ja viitsivad kohtunikena väljas käia, kuid see ei õigusta mingil määral prohmakaid. ja olegem ausad - neid on palju olnud. tsiteerides klassikuid tuleb öelda "ei kommentaari", kui kommentaariks, siis jätkuks juttu kauemaks .

kui oled lubanud, et lähed ja teed, siis pead tegema ka korralikult, ei ole see kohtuniku amet mingi ilmaime, mille omandamiseks peab viis aastat kõrgkoolis tudeerima.

keegi ehh siin kurtis, et kommentaator küsib kõige rohkem. see käib siis vist minu kohta. jah, küsin täpselt nii palju kui olen alati küsinud. ma pole ennast kunagi kellelegi pähe määrinud - kui kutsutakse, küsitav hind sobib ja ma vaba olen, siis lähen. kui keegi kadedust tunneb, siis palun: võta mikker ja räägi. arvesta, et esimesed 5 korda pead tegema praktiliselt tasuta. kui oled end tõestanud, siis võid küsima hakata. minagi võiksin küsida sama palju kui näiteks Ervin Runnel, kuid ma tean, et mulle nii palju ei makstaks, sest ma pole lihtsalt nii kõva mees. lihtne majandustõde: hind sõltub pakutava kvaliteedist, nõudlusest ja konkurentsist.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
14.05.2024
Veokate ja bagidega kihutati Raassilla rajal võidu
Artikli juurde
13.05.2024
Ott Tänak teenis Portugali MM-rallilt suurima punktiskoori
Artikli juurde
12.05.2024
Maiko Tamm ja Lucas Orav Rootsis poodiumil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia