Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Aivar Ojaperv
01. veebruar 2006 15:02
Tagasi
Trüki lehekülg

Viitina esialgsed tulemused kinnitati ametlikeks

Kommentaare lisatud: 47

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
aivar, 15.02.2006 09:05
ikka teeme. päeva jooksul tuleb Tääksi eelvaate artikkel, selle all hakkame ennustama.

;), 14.02.2006 21:18
Kas sis ennustust ka tehakse w?

Tautz, 14.02.2006 10:17
Täitsa 3 lätlast pidi platsis olema w?
51-dedega?

Marko Kivisild, 12.02.2006 12:36
Eks vastutab õnnetuse põhjustaja. Kuna tegu kinnise rajaga, siis võimalike õnnetuse põhjustajateks on tavaliselt sõitja. Milles on korraldaja või EAL süüdi, kui näiteks üks autojuht teise surnuks sõidab? Selle punkti olemasolul vastutab õnnetuse tegelik põhjustaja (kelleks ei pruugi olla alati sõitja). Muidu puuduks sõitjal täielikult vastutus rajal oma tegude eest.

Va, 11.02.2006 09:38
kas keegi oskab selgitust anda selle punktile kui vÕistlused toimuvad kinnisel rajal?EAL ja võistluste korraldajad ei vastuta võimmlike õnnetuste ja nende tagajärgede eest !!! Kes vastutab?

Tarx, 10.02.2006 12:13
Aivar on selle ala asjatundja ja oskab oma tööd. Ei meenu nag mingeid suuri apsakaid. Ja väikseid nime sassi ajamisi juhtub ikka! Et Aivar GO ON! Et küsi aga julgelt omale raha ;)

miq53, 10.02.2006 08:07
aivar on tegelikult üx parimaid kommentaatoreid ta teab vähemalt sõitjaid ja autosi ta ei ole veel neid segi ajanud . mul ei ole aivari kohta ühtegi halba sõna

aivar, 09.02.2006 22:23
mina olen Kuitsiga nõus. nii ei saa ikka rallit sõita, kui valitseb suhtumine, et kui nagunii ei maksta, siis järelikult teen ka (kohtunikuna) mida tahan ning olen õige mees pealekauba. ei ole ikka nii. palk tuleb eelnevate võistlustega välja teenida nii otseses kui ka kaudses mõttes. kui ühel kohtunike brigaadil on üks jama teise järel, siis olles samuti korraldaja, tekib mul küsimus - aga mille eest ma maksan? isegi väikest summat.

saan aru - meil on kohtunike põud, aga see valitseks ka siis, kui päevatasud oleksid suuremad. vo kui need tõuseksid 4-5 korda, siis oleks jutt teine. Villak&co on tublid inimesed, et nad tahavad ja viitsivad kohtunikena väljas käia, kuid see ei õigusta mingil määral prohmakaid. ja olegem ausad - neid on palju olnud. tsiteerides klassikuid tuleb öelda "ei kommentaari", kui kommentaariks, siis jätkuks juttu kauemaks .

kui oled lubanud, et lähed ja teed, siis pead tegema ka korralikult, ei ole see kohtuniku amet mingi ilmaime, mille omandamiseks peab viis aastat kõrgkoolis tudeerima.

keegi ehh siin kurtis, et kommentaator küsib kõige rohkem. see käib siis vist minu kohta. jah, küsin täpselt nii palju kui olen alati küsinud. ma pole ennast kunagi kellelegi pähe määrinud - kui kutsutakse, küsitav hind sobib ja ma vaba olen, siis lähen. kui keegi kadedust tunneb, siis palun: võta mikker ja räägi. arvesta, et esimesed 5 korda pead tegema praktiliselt tasuta. kui oled end tõestanud, siis võid küsima hakata. minagi võiksin küsida sama palju kui näiteks Ervin Runnel, kuid ma tean, et mulle nii palju ei makstaks, sest ma pole lihtsalt nii kõva mees. lihtne majandustõde: hind sõltub pakutava kvaliteedist, nõudlusest ja konkurentsist.

sõidumees, 09.02.2006 21:39
kui kodanik ehhikene oma ringe sama düsgraafiliselt loeb kui ta siin kirjutab, siis ma üldse ei imesta, et asjad kõik sassis ja alailma mingi jama on

Kuits, 09.02.2006 21:35
Ohh Ehhikene...Sa ei saa vist ise ka aru mida räägid...see et kedagi ei tule ongi ju sellepärast et ASI ON RAHAS! Makstaks kohtunikele korralikult, siis jookseks neid niipalju kokku et saab valida parimatest parimaid. Ilma rahata...eriti veel kui kohale sõidu rahagi ei saa, on tõesti kedagi raske kohale meelitada.

Tautz, 09.02.2006 21:28
Lõpetame nüüd äkki aitab ausalt:)
nüüd ju numbrid katustel ja arvan et see aitab küll
seda oleks pidand ise ka tajuma ju
et kohtunikel parem kui Meil autodel numerot katusel...
siis suudavad nuputada
vähemalt

ehh, 09.02.2006 20:06
to Kuits
olles seda krossi janti aastaid näinud siis sulle vastuseks asi ei ole rahas või tasus vahel on hea kui saab kütte raha tagasi kui ei saab ka hakkama aga olen näinud kuidas see minek Jaanil enne võistlusi otsi helista kohunikke ok keegi lubab aga ei tule vea tulekustuteid ja kõike muud võistlusteks vajaminevat ühest eesti otsat teise siinsamas on mõni kohtunik pahas tujus ja poriseb terve päeva
kasvõikirja suuruse üle janagu sa nägid oli sel korral viitinas juba kollase lipu mehi 2 nii hakkabki olema asi ei ole selles et ei taha juurde võtta abilisi aga lihtsalt tulijaid ei ole sest see ei ole ju ka mõeldav ettuleb ka kohtunikke igale võistlusele Jaanilendal vedama hakata ikka tuleb igal võistlusel jälle ruttu keegi kohapealt leida kui on leida,olles ka võistlusi korraldanud tean tasude suurusi kõige rohkem küsibki kommentaator ja vahet pole kas tuleb oma tehnikaga või kaks kätt taskus nii et asi eiole rahas,need lihtsalt mõned mõtted...

Argo, 09.02.2006 09:09
suur vahe on väikesel plekimõlkimisel ja määruste rikkumisel.

Aga tänud aivarile. Võibolla sellist kerget "motivatsiooni" ongi vaja et rajale minna :)

kõps, 08.02.2006 23:49
kuida sõita autokrossi,et pole plekimõlkimist ja kus siis teha siiski täpne piir"musta" sõidu osas.millal katmine on "must" ja millal pealekeeramine.ja millal möödumine on puhas ja millal mitte. autokross ongi osalt küünarnuki võistlus. puhasteks sõitudeks ongi rally ja rallysprint. tehke mulle LOLLILE selgeks mismoodi näeb välja autokross veokatele nii,et ilma kriimuta võistlus läbi sõidetakse!

Kalju, 08.02.2006 17:38
To Aivar: Sõidu lõpus on kinnine autode boks. Kas sinna kõrvale tuleb rajada siis sõitjate poksi boks, kus sõitjad saavad selgitada oma käitumist rajal..., kuna kohtunikud pole selleks suutelised võistluse ajal ja pärast lähevad sõbralikult laiali.
Või pooldame hoopis korrektset sõitu (nagu Soomes, Lätis, Venemaal).

aivar, 08.02.2006 11:09
sorri, nüüd läks küll valesti. palun tuhat vabandust. mitte purjus peaga, vaid tahtsin öelda purjus maona. veelkord tuhat vabandust - purjus pole küll keegi olnd

aivar, 08.02.2006 11:08
ässitaja ei taha muidugi olla, aga sa Argo ära ise ka nii viisakas noormees ole:)) pane ikka ükskord plekk mängu ja vajuta nii palju kui torust tuleb, kui keegi julmalt peale keerab. sinul läheb nina aga tema läheb suure tõenäosusega üle kuudi. Tamsalus purjus peaga vongelnud Koka Marko imestas tagantjärgi isegi, et miks sa teda korralikult ära ei karistanud - ta sai tegelikult väga hästi aru, et kõige puhtamalt ei sõitnud. kes see ikka koha käest tahab anda, need 12 finaaliringi ju vend venda ei tunne.

aivar, 08.02.2006 11:01
tegelikult on ju teada, kes "mustalt" sõidavad. mõnel mehel juhtub kogemata ja kord-kaks võistluse jooksul, paar meest teeb seda kogu aeg. aga tagaselja kirumisel pole mõtet. minu arvates tuleb sellistele tegelastele lihtsalt hommikul konkurentide poolt kõva häälega öelda, et ära tee enam nii - see muudab ka kohtuniku valvsaks. ning kui mõnele kodanikule on 4-5 konkurenti ikka otse välja öelnud, et kuule mees, inetult käitud rajal, siis küllap teeb ta sellest omad järeldused.
kes varasemaid aegu mäletavad, need teavad, et selliste vendade vastu saadeti rajale "politseinikud":)) küsige Karuse-Värniku käest, kuda kättemaksutund magus oli (Saaremaal):))

Argo, 08.02.2006 09:40
Mõte on selles et kaart kanduks järgmisse sõitu edasi.

Kuits, 08.02.2006 08:48
...no see hoiatus ongi nagu kollane kaart ju. teistkorda puskled peaks juba musta lippu liputatama sellisele sõitjale...kusjuures isegi siis saab võistleja sõidu tühistada, kui intsident toimus võistluste viimastel ringidel ja kohtunikud ei jõudnud võistlejale musta lippu näidata. Siis diskvalifitseeritakse ta peale finisit.

Jaani prohmakate peale olen ma mõelnud juba eelmisel aastal. Ja seda samamoodi nagu Kõpski...meie sõitjad maksame stardimaksu...ja selle raha eest peame peaaegu igal võislustel taluma ja stressama kohtunike apsakate pärast. Ma saan aru et eksimine on inimlik, kui eksid korra aastas, aga kui inimene eksib peaegu igal võislusel, siis see enam ei ole inimlik...see on meie sõitjate mõnitamine...meie loodame et äkki järgmine kord sujub kõik probleemideta aga näe jälle tuleb inimlik eksitus sisse.
Kui inimene oma igapäevase tööposti peal eksiks sisuliselt igapäev, siis ma ei usu et keegi tööandajana teda kaua palgal hoiaks...miks peame meie sõitjad seda taluma.
Võibolla on tõesti asi rahas, sest Jaan rabeleb võistlustel nagu hull ringi, aga kedagi endale appi võtta ei taheta, siis peab ju raha jagama hakkama, või mis? Ma ei tea, miks ei käi krossidel kohut mõistmas enam Parts, võiblolla ka raha pärast.
Ma loodan et krossikomitee mõtleb selle üle sügavalt järele...võib ka Jaan mõelda ja oma töös, meeskonnas ja suhtumises tõesti tulemusi andavaid muudatusi teha, et me ei peaks peale järgmist krossi siin jälle sellel teemal arutlema.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia