Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
16. jaanuar 2006 2:20
Tagasi
Trüki lehekülg

Talveralli kulges N-rühmas soomlaste dikteerimisel

Kommentaare lisatud: 37

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
RUTS, 19.01.2006 19:34
OTEPÄL OLI

max, 19.01.2006 19:11
kas kuskil ka punktitabel üleval on?

to kohalik, 19.01.2006 09:34
3.2.Eeltutvumiskeeld
Võistlejatel, registreerijatel või nende esindajatel on keelatud viibida enne 13.jaanuari
2006.aastat kella 09.00 järgmiste asustatud punktide vaheliste kujutletavate joontega piiritletud
maa-alal:
¤Kambja - Otepää - Urvaste - Osula – Ihamaru - Kambja joonest seespool
Korraldaja või politsei poolt avastatud rikkujaid starti ei lubata.
Tutvumiskeelu piirkond avaldatakse EAL poolt 05.detsembril 2005 aastal interneti aadressil:
http://www.autosport.ee
Vajadusel luba korraldajatelt.

Ehk kui korraldaja ise seda testi korraldab, siis on järelikult olemas ka tema luba.

kohalik, 19.01.2006 01:39
kuulge tarkpead - ma rääkisin keelualast ja mitte katsest - te võtke rallijuhend kus on kirjas keeluala!! ja siis püüdke aru saada mida see tähendab! See, et parts kohal oli teeb asja teiste sõitjate suhtes veelgi ebaeetilisemaks! Eriti kui vaadata partsi enda poolt väänatud keeluala suurust!

to mati, 17.01.2006 23:16
Testiti jah alaküla sellel poolel kus rallit polnud ja Parts ise oli ka kohal seega oli korraldaja teadlik. Isegi tänavaautoga ei sõitnud mehed kordagi kasutusel olnud lõiku niiet pole mõttet siin arutada kui päris täpselt ei tea.

Andre, 17.01.2006 21:51
ehk siis starti ... vabandan kirjavea pärast.

Mõte jääb endiseks: Lõugadega oskavad kõik võidu sõita tegelikkuses on aga sõitjaid loetud arv....

Andre, 17.01.2006 21:48
Mis krt Te jorisete Marguse kallal..... jõudke enne ise klahvidega klõbistamisest ühe ralli stari siis plõgisege edasi....

mati, 17.01.2006 14:48
testis alaküla teisel poolel kus ralli ei toimunud

to priitv, 17.01.2006 14:39
see ju eesti rallikrossimeistri auto!

mati, 17.01.2006 14:37
kas ikka testis katsel? kui ei tea ära targuta!

PriitV, 17.01.2006 14:21
Margus, kaua te viitsite Reinuga seda õnnetut Sierrat piinata? Sierrad pidasid vastu mõnikord harva asfaldirallidel ja sedagi tehasemeeste all. Ise mõlemad vanatehnikamehed, võtke üks korralik Mk.I või II, visake tehnika ja varustus sinna sisse ja saate kiiresti lõpuni. Sierra edesilla puksid ei pea niisamagi Eesti teedel vastu, rallist rääkimata.
Teine variant: ise MosseLabor;) ja sõidab Saksa mossega... No ja Reinul olid u.10 aastat tagasi Volvo ideed, ta lausa uuris neid põhjalikumalt. Igal juhul kiirem ja parem auto, kui see õnnetu Sierra-rimakas. Kaua Te ikka sõpradel krusameestel jalus jõlgute. Palju vahvam oleks ju N3 ja A6 meestele "tellisega" kuklas hingata.

Sierra mees Margus, 17.01.2006 13:42
Tänan kõiki mõistva suhtumise eest!
Teema lõpetuseks vee nõnda palju, et antud situatsioonis oli selline "logistamine" parim ning ohutum lahendus kõigi , eriti pealtvaatajate, jaoks.

paul, 17.01.2006 12:12
ok, edu siis rallika parandamisel :)

Sierra mees Margus, 17.01.2006 11:35
To Paul.
Nagu eespool juba mainitud sai ei töötanud käigukast ja teatavasti peale teist käiku kohe viiendale üle minnes ei jõua ükski auto korralikku kiirust üles saada nende sirgete peal mis katsetel olid. Seda enam et kurvis ja kurvist tulles oli esiots tänu amortide mittetöötamisele nii vedel, "nagu litsi lapse häll" mille tõttu ei seisnid ta kuidagi trajektooril ning tuli kõvasti maha pidurdada, et rajal püsida. Selle tõttu ei olnud ka mingit algkiirust sirge algul.
Eks igaüks vaatab oma mätta otsast, kui sinu arvamus on selline siis las tema olla, keegi ei saa sulle keelata oma arvamust avaldada.

paul, 17.01.2006 10:52
miks siin taevani kiita - selle peab ikka enne välja teenima

paulilie, 17.01.2006 10:50
sul on võimalus ju ka endale auto muretseda/ehitada. siis saad kiiremini sõita. las sierramees kulgeb, kui tal huvi on, keda see kotib?

paul, 17.01.2006 10:27
õõtsus või mitte, näha oli, et pikal sirgel ei julgetud gaasigi anda.. eks seal jäi ikka julguse taha kah nii mõndagi

edu edaspidiseks, 17.01.2006 10:06
sierra meestele! katsel oli näha jah, et isegi väikse pidurdamise peale kogu esiots õõtsus

Sierra mees Margus, 17.01.2006 09:06
Olid tõesti käigukasti probleemid ning alguse said nad päris ralli algusjärgus. Hiljem ütlesid esiamordid ka veel töölepingu üles, ning seepärast oli terve sõit üks suur kannatuste rada. Kui ilmnesid tehnilised probleemid siis sai eesmärgiks lõpuni saada, mis ka õnnestus! Mõistetavalt selline sõit mingit silmailu pealtvaatajatele ei pakkunud.

sierra mehele, 17.01.2006 00:53
tubli mees siis igal juhul see sierra mees. läbi häda ja viletsuse tähtede poole................. Müts maha.

 

| 1-20 | 21-40 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia