Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
07. november 2005 16:23
Tagasi
Trüki lehekülg

Eesti Autospordi Liit alustas rahvaralli reformimist

Kommentaare lisatud: 92

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
 
epsum, 07.11.2005 20:26
Kas siis tuleb veel 100+ autot rahvarallidele, kui see kurikate vahele läheb? Kui isegi praegu Ditmani mõistes kiirele koolisügisele jõudis 93 autot?

to kaarel45, 07.11.2005 20:35
ei tasuks ära unustada, et võistlemine EI OLE kohustuslik. seetõttu ei tasu pahaks panna, kui leidub kontingent, kes seda soovib turvaliselt teha

S, 07.11.2005 21:10
Igastahes üks pull värk...
kas sisi nüüd need tvalised rahvarallid jäävad katsed kuni 1 km pikkuseks..aga ma loodan et sisi nad alla 7-800 meetri ka ei jää
ja neid ju võib ola se juures rohkem kui 10 näiteks 12 umbes.
pealegi kui nüüd tuleb õige rahvaralli tgasi sisi jääb ikkagi see mõte nagu 1 rahvaralli peab olema et seal on täpsus osavus ja arusaadavus kõige enam rolli mängivat...mitte teem akui võimas mootor ja kus -milline kiiruskatse on ja kui pikk see on ja kas seal ikka saab täiega panna..selleks nüüd sisi ongi väga he auus E2 liiga...
loodame et vaesaemad mehed saavad nüüd omavahel paremini konkureerida.....oleks küll hea

Tahaks hakata sõitma ..., 07.11.2005 21:18
...aga kalliks läheb ja pole vaja öelda, et ära siis sõida jne. Puur, kombed, kiivrid ja muu turvalisus ok. Kallid osavõtud ja lühemad katsed ei ole ok. Võin küll eksida, kuid kas nende kahe asja (E2 ja senine RR) vahel kompromissi ei leia. (Praegune idee on sportralli ja senise RR kompromiss)
Miks mitte teha turvalisus kohustuseks ja muu jätta samaks?

dude, 07.11.2005 21:39
Juhiks võistlejate tähelepanu asjaolule, et praegu ei ole õige hetk viginaks, vaid konkreetseteks ettepanekuteks, kuna häid ja arukaid ideid EAL päris kindlasti arvestab.

lips69, 07.11.2005 21:41
Minu meelest on see normaalne,et tava autod ilma turvapuurita võiksid sõita aeglaseid vigursõite. Paljud sõidavad igapäeva sõiduautoga ning ei soovi autod nii väga lõhkudagi. Kes soovivad rohkem elamusi ja riske need näevad asja nimel vaeva ja teevad valmis spetsiaalauto ja lähevad kiiremasse E2 klassi. Mõistlik on see, et peab olema turvapuur. (Kasutan ka ise rahvarallis puuriga autot).Kasutada võiks aga istmeid ja rihmasid mille homologeering on lõppenud sest see hoiaks tunduvalt kulutusi kokku.

to tm, 07.11.2005 21:47
sinusugune peaks jah järgmine aasta kõike seda kõrvalt vaatama.

Kaarel, 07.11.2005 22:17
Muidugi on kahju, et rahvaralli sellisel moel nagu ta siiamaani on olnud kaob, aga ega muud teha kah ei ole. Masinad on ikka väga kiireks ära ehitatud. Ainus asi, mis selle uue varjandi juures ei meeldi, on see osavõtu tasu 1500-2000kr. Võiks ikka vähe odavam olla!

to lips69, 07.11.2005 22:18
Aegunud homologeeringuga võib kasutada (isegi suures E-s).
Ei saa aru, miks vingutakse ? Väga hea idee ning tore, et EAL asjaga tegeleb:) Ja nagu öeldud, kui kellelgi on mõistlikke ideid, miks mitte siis praegu neid EALile teele saata.

ärge vinguge, 07.11.2005 22:54
väga hea idee,lõpuks hakkab midagi liikuma :)

kaspar1980, 07.11.2005 23:13
Ja mis siis mossemehed peavad tegema?Nende kiirus niigi teistega võrreldes aeglane ja kui veel torbikute vahele sõitma aetakse siis pole asjal enam tõesti mõtet.

Mann, 07.11.2005 23:13
...naisteklassi surm....

urueesel, 07.11.2005 23:48
to epsum Tsiteerin sind: "rahvaralli Eestis lõppeb selle hooajaga.. ainus mõistlik variant lätis sõitmas hakata käima, kuna seal tunduvad LAFis ajudega tüübid olema, kes ka võistleja seisukohast asju näha suudavad."

Tuleb märkida, et eksitad oma kommentaariga. 2006. aastast on Lätis samasugused reeglid nagu Eestis. Rahvarallidel senisel kujul on kriips peal. Hakkavad toimuma minirallid, kusjuures autodel nõutav ohutuspuur jms.

läti saitidele pääsu juhtumisi valdaja, 08.11.2005 00:32
Urueesli öeldu kinnituseks:

Jah, ka mul on ligipääs läti saitidele. lihtsalt tipsin http://www.saidinimi.lv ja muudkui loen, südamest kohe.

Ja igasugu muid saite loen ka, kohe täiesti hirmuta, et maailm koosneks vaid Eestist ja Kõvade Meeste maailmakogum vaid eesti meestest.

Olgu öeldud, et suisa piinlik on lugeda kõvade meeste kommentaare, kes kiitlevad sellega, et ülesõite täiega lajatavad - nemad elavad niikuinii teises maailmas, milleni pehmed mehed ei küündi, seega las nad ollagi omaette.

Sellel aastal ei ole rallile läinuist koju elusana tagasi tulnud Eesti rahvarallur, Eesti spordimehe kaardilugeja, Läti rahvarallur, Läti rahvaralli pealtvaataja, Leedu sportralli pealtvaataja. Viis noort meest.

Kuigi kõigi nende traagiliste surmade põhjused on erinevad, tuleks ometi põhjustesse süüvida ja neist järeldusi teha, Kas ei ole VIIS LAIPA AASTAS veel küllalt ? :-(

Saagem aru, et igal neist on jäänud, sõltuvalt east, kas sigitamata või ülestoetamata-kasvatamata naine, laps, või lapsed. Ja mitte ainult uudise või kommentaari lugemise ajaks, VAID KOGU ELUKS. Mis lõppeski ju ära..

IGA SURMAJUHTUM spordi läbi, autospordi läbi, on endas traagikat enam kätkev, kui keskmine seni-vigastamata-sileaju kahe uudise lugemise vahel tajuda jõuab.

Järgmised kümme-kakskümmend aastat on kusagil sunnitud laps või lapsed kasvama teistmoodi peres kui tema eakaaslased, sest tema isa lihtsalt lõpetas olemise. Rahvarallis. 29-aastaselt. Ja, rääkides konkreetsest juhtumist, täisettevalmistusega ralliautos. Rahvaralli kiiruskatsel.

Ehkki siia oleks võinud ju kirjutada kardetavasti palju rohkemgi, sain ennast lokooniliseks piiratud.

Rahvarallur. Medalist. Laste isa. Armsate la

eelnenud baidipiirangu kompensatsiooniks, 08.11.2005 00:41
Armsate laste isa. Ja sõitnud alati täpselt nii, nagu rada nõuab. Muidu ju võistelda ei saagi.

PriitV, 08.11.2005 02:56
Täiesti uskumatu, palju normaalselt mõtlevaid rallureid on "kivi alt" välja roninud. Polegi asi hull, pean enda suhtumist korrigeerima. Suured tänud siinkohal toredate laste isale, midagi nii asjalikku poleks osanud oodatagi! Ole tubli, kes iganes Sa ka poleks.
Priit@elanud viimased 22 aastat "mehelikust lollusest hukkunud isa" pojana ... seejures oli paps Eestis "tegija". Ei, autospordis mitte. Aga vahet pole, targemate inimeste juttu ohtlikusest ei võtnud temagi kuulda.

mina, 08.11.2005 09:49
oh teid küll, nagu ütleb eesti vanasõna:

sõida, aga ära mölise! :)

Rull Nokk Tõnu, 08.11.2005 11:19
Vanker oli sinnapoole teel ...
Enda poolt paar märkust: kui peetakse vajalikuks kuskil "ülddokumendis" piirata kurikaralli katse pikkusi, siis võiks arvestada kohalike kardiradade pikkustega ehk natuke varuga panna. Lisaks vana hea täpsuslõik ilmselt peaks jääma piiramata (lisakatse seegi).
Teiseks, ma loodan, et uus "toruliiga" leiab eraldi rallide korraldajaid, mitte ei muutu ainult suurtel rallidel "vagudesilujaks".

nu@tahab.osaleda.mõlemal

REFORMIJAD,, 08.11.2005 13:39
MIKS 1300 MEESTELT ON J18 KLASSIS POODIUMILE SAAMISE VÕIMALUS ÄRA VÕETUD?J18 PEAKS OLEMA SAMUTI -1600,SIIS OLEKS VÕIMALIK KA NOOREMATEL OMA AEGU VANEMATEGA VÕRRELDA JA ÜLEMINEK JÄRGMISESSE KLASSI RAHAKOTILE VALUTUM.EI SAA ARU SELLISEST KLASSIST,NAGU J18 1600-2000.RALLI OHTLIKUS TULEB KORRALDAJA LOHAKUSEST.KUI KELLELGI ON MEELES AASTA ALGUSE KOERU RAHVARALLI,SIIS KÕVAD KORRALDAJAD,MINGE JA ÕPPIGE,KAASA ARVATUD KA OSA SUURTEST REFORMIJATEST.

kas, 08.11.2005 13:42
eal on riiklik struktuur ja eest autospordi ainumonopol

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
Artikli juurde
14.05.2024
Veokate ja bagidega kihutati Raassilla rajal võidu
Artikli juurde
15.05.2024
Võru asemel sõidetakse Lätis Cēsise rallil
Artikli juurde
13.05.2024
Ott Tänak teenis Portugali MM-rallilt suurima punktiskoori
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia