Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
06. mai 2005 17:09
Tagasi
Trüki lehekülg

Kuidas tagada pealtvaatajate ohutust autorallil?

Kommentaare lisatud: 13

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
Kessu, 09.05.2005 14:52
Njah, ka ise rallil laupäeval käinud... minuarust on need inimesed, kes seisavad 90 kraadises väliskurvis, enesetapjad. Ja just väikeste lastega inimesed, kes sinna oma nina topivad. Ka ise olen ema, aga ei lähe ei üksi ega koos lastega seisma väliskurvi. Tegelikult võiks ikka üldsusele teavitada, kus nagu kõlbaks seista ja kus mitte, sest need tagasihoidlikud noored turvad ei julge midagi ütleda.... Ja samas, Kaiu katsel oli selle katse ainukeses 90 kraadises kurvis ka 2 politesiautot asja jälgimas, ka nemad ei võinud rahvale märku anda, et väliskurvi EI RONITA!!!!

Donkey Hot, 08.05.2005 15:55
Turvad võiksid julgemalt vilistada, mitte teha seda siis, kui auto on möödas (Tallinna rallilt värsked mälestused ja mitte ainult üks kord vaid pidevalt) või siis üldse mitte vilistama. Mõned kipuvad eriti mugavaks minema ja lootma, et kõik kuulevad kui auto tuleb.
Agaruses paistavad nad siis silma, kui turvaauto on rajal, aga edaspidine on suht suva tihti.

Märkus publikule ka, väikeste lastega rallile tulevad vanemad võiksid oma lapsi hoolsamini valvata, need tited ei saa muhvigi ju aru, kuspool linti nad seisavad ja kuhupoole linti joosta võib. Aga lapsi siin hoolimatuses süüdistada ei saa ja ikka tihti on tittede tagasivedajateks võõrad inimesed, mitte vanemad.

Ja veel selline "pisiasi" ka, et kui inimestel endal oidu ei ole, siis võiks keegi majandada parkimise teemadega. Katsele minevad kõrvalteed on tihti katsepoolsest otsast kinni pargitud, üks asi on muidugi see, et keegi sealt enne minema ei saa kui vabastajad tulevad, aga teine teema võib olla ka see, et mingi raskema avarii puhul võib abivägi valida just selle tee ja mitte ligi pääseda.

niipalju siis sellest..., 08.05.2005 01:01
näited värskelt rallilt. võibolla ma olen imelik, aga mu meelest on siin kivi turvade kapsaaeda: http://rally.ee/?a=a022&b=31166

minu arvamus, 07.05.2005 21:58
Minuarust oli see turvapealik, kes katsete alguses raja läbi sõitis ja kõigi peale karjus paras naljanumber. Vähemalt 1. läbimisel ajas Vaimõisa eelviimase kurvi seest ja välispiirkonnast KÕIK minema. Oleks ta vaid 2. läbimisel sealt veel viitsinud läbi sõita, oleks ta infarkti saanud - väliskurs kubises rahvast, sisemisest rääkimata.
Raja turvameeste juhendamisest veel niipalju, et pole vaja nende peale karjuda, et nad ei lubaks 40 min varem rajal kõndida (ha-ha-ha). Turvatöötajad peaksid mitte keelamiseks rajal olema, vaid turvalisuse organiseerijad olema! St kui auto möödunud, siis reguleerima rajaületust.
Muidu tore ralli oli ja hea, et ka ilm enam-vähem ka välja vedas. Kahju vaid, et põhilised klassivõidud ära läksid - tahaks loota, et Urmo ja Markko tuleksid ja aiaksid kodus lippu kõrgel hoida.

to engine, 07.05.2005 15:30
Kutsu ema appi lugema kui ise ei oska!!
Aga just SINUsugustele ongi see lugu adresseeritud!!!!!

engine, 07.05.2005 14:22
ei tea, kes selle viitsib läbi lugeda

Vaatleja, 07.05.2005 13:32
No tehke mis tahate aga alliku katsel oli neid sarvekandjaid nagu loogu rajal kohe stardis olek tulnud märk ülespanna järgneva 4km PÕDRA OHT.

puu, 07.05.2005 00:08
Link sellest,mis võib juhtuda
http://www.big-boys.com/articles/rally7.html

Väga Õige, 06.05.2005 22:56
Marek Toome räägib väga õiget juttu ja keda siis veel uskuda kui mitte teda. Samas need Subaru või Mitsubishi jopedega "tegijad" võiksid ka selle jutu läbi lugeda ning natuke mõelda selle üle, et ka nemad ise on inimesed, mistõttu ei ole ka nemad kaitstud. Kui aga arvatakse olevat ralliga mingil moel seotud, siis peab just eeskuju näitama.

dude, 06.05.2005 22:40
Võibolla ei suudeta turvajaid alati väga tõsiselt võtta. Eriti kui veerand tundi enne katse algust on tüüp ennast tühjaks karjunud ja pärast lööb käega või siis üliagarate tõttu, kes kamandavad lindi TAGA seisvad kodanikud näiteks kümnete meetrite kaugusele või hoopis sinna kus linte polegi.

ÕIGE, 06.05.2005 22:39
A´`LA minul on ka impreza ja vot nii!!!!!!!!.Või siis ,et minu sõber on rajal.Mis kõige kurvem.Debiilikul on subaru või mitsubishi müts jope või kindad käes ja teab ise kuidas läbi võsa ragistada või sõita oma uue risuga katsele risti ette peaaegu.

ÕIGE, 06.05.2005 22:35
JUTT ON MUIDU ÕIGE KÜLL.AGA TROPP EESTLANE EI SA SELLEST ARU.AUSÕNA!!!!

ott45, 06.05.2005 20:28
Paraku on kurb tõdeda, et need soovitused jäävadki vaid soovituseks. Just Paldiski katselt naasnuna tuleb tunnistada, et näiteks Subaru sümboolikaga rõivaste kandmine on ilmselge pääs lindi taha, mis näitab tegelikult seda, et ohutuse tagamine pole prioriteet. Küüraka parandamiseks olevat vaid üks võimalus, ohutuse osas võiks aga seda tagavaid kodanikke paremini informeerida ja ka kohustada seda tagama.

 

| 1-20 |
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia